Przetargi.pl
Kampania informacyjno-promocyjna Centrum Pieniądza NBP

Narodowy Bank Polski - Departament Koordynacji i Realizacji Zakupów ogłasza przetarg

  • Adres: 00-919 Warszawa, ul. Świętokrzyska 11/21
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 185 23 59, 22 185 28 20 , fax. 22 185 25 40
  • Data zamieszczenia: 2016-04-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Narodowy Bank Polski - Departament Koordynacji i Realizacji Zakupów
    ul. Świętokrzyska 11/21 11/21
    00-919 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 185 23 59, 22 185 28 20, fax. 22 185 25 40
    REGON: 00000222300019
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kampania informacyjno-promocyjna Centrum Pieniądza NBP
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i realizację kampanii informacyjno-promocyjnej Centrum Pieniądza NBP im. Sławomira S. Skrzypka (CP NBP), w zakresie: 1. Stworzenia strategii działań promocyjnych mających na celu zbudowanie świadomości CP NBP jako unikatowej placówki edukacji ekonomicznej, a także zachęcenie do odwiedzenia CP NBP przez szkoły i indywidualnych zwiedzających, 2. Opracowania koncepcji kreatywnej kampanii na podstawie przyjętej strategii, z wykorzystaniem m.in. zdjęć i projektów posiadanych przez Zamawiającego, oraz produkcja materiałów wykorzystywanych w ramach kampanii w tym między innymi: prezentacji multimedialnej do emisji w środkach komunikacji miejskiej (np. w autobusach i metrze), spotu radiowego, reklamy prasowej, reklamy outdoorowej, reklamy internetowej, 3. Opracowania szczegółowego planu mediowego zawierającego: opis poszczególnych mediów ze wskazaniem mediów drukowanych, portali internetowych, mediów społecznościowych i regionalnych/lokalnych stacji radiowych; przewidywane wskaźniki efektywnego zasięgu, efektywnej częstotliwości dla poszczególnych mediów, 4. Zakupu mediów zgodnie z zaprezentowanym planem mediowym wraz z przygotowaniem materiałów do emisji w poszczególnych rodzajach mediów oraz realizacja kampanii. Szacunkowa wartość zamówienia została ustalona na kwotę netto 170 731,70 zł, co stanowi równowartość 40 894,80 euro
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793400009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający na etapie składania ofert przez Wykonawców ustala wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości 4 000,00 zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, na cały okres związania ofertą

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Koncepcja wstępna kampanii
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach