Przetargi.pl
Jednorazowa dostawa pipet automatycznych o nastawnej objętości wraz ze statywami karuzelowymi w związku z realizacją projektu „Regeneracja uszkodzeń niedokrwiennych układu sercowo-naczyniowego z wykorzystaniem Galarety Whartona jako nieograniczonego źródła terapeutycznego komórek macierzystych” Akronim CIRCULATE, umowa nr: STRATEGMED2/265761/10/NCBR/2015, dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie

Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum ogłasza przetarg

  • Adres: 31-008 Kraków, Św. Anny
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 433 27 29 , fax. 12 398 37 01
  • Data zamieszczenia: 2018-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum
    Św. Anny 12
    31-008 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 433 27 29, fax. 12 398 37 01
    REGON: 127000040
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzp.cm-uj.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Jednorazowa dostawa pipet automatycznych o nastawnej objętości wraz ze statywami karuzelowymi w związku z realizacją projektu „Regeneracja uszkodzeń niedokrwiennych układu sercowo-naczyniowego z wykorzystaniem Galarety Whartona jako nieograniczonego źródła terapeutycznego komórek macierzystych” Akronim CIRCULATE, umowa nr: STRATEGMED2/265761/10/NCBR/2015, dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Jednorazowa dostawa pipet automatycznych o nastawnej objętości wraz ze statywami karuzelowymi w związku z realizacją projektu „Regeneracja uszkodzeń niedokrwiennych układu sercowo-naczyniowego z wykorzystaniem Galarety Whartona jako nieograniczonego źródła terapeutycznego komórek macierzystych” Akronim CIRCULATE, umowa nr: STRATEGMED2/265761/10/NCBR/2015, dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie. 1.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania jakościowe, techniczne i funkcjonalne, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy zawiera kalkulacja cenowa stanowiąca Załącznik A do Formularza oferty stanowiący integralną część SIWZ (plik w formacie Excel). 1.2 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1.2.1 Dostawę do Zakładu Transplantologii Katedry Immunologii Klinicznej i Transplantologii Instytutu Pediatrii Wydziału Lekarskiego UJ CM, ul. Wielicka 265, 30-663 Kraków. 1.2.2 Dostawa obejmuje transport i wniesienie do wskazanego pomieszczenia. 1.2.3 Dostarczenie wraz z przedmiotem zamówienia: - Certyfikatu zgodności lub deklaracji zgodności zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (t. j. Dz.U. 2017 poz. 211). 1.2.4 Dostarczenie pipet automatycznych o nastawnej objętości wraz ze statywami karuzelowymi stanowiących przedmiot zamówienia z terminem ważności (przydatności) w dacie dostawy do Zamawiającego nie krótszym niż 24 miesiące. 1.2.5 Wymianę przez Wykonawcę wadliwych produktów stanowiących przedmiot zamówienia na produkty nowe, wolne od wad, na swój koszt, w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania reklamacji. Zmiana ta nie będzie wymagała sporządzenia aneksu. 1.2.6 W przypadku zawieszenia produkcji lub wycofania z produkcji towaru wchodzącego w zakres przedmiotu zamówienia Zamawiający dopuszcza zmianę na jego odpowiednik o takich samych lub lepszych parametrach jak towar wycofany (zawieszony) z produkcji, pod warunkiem uzyskania przez Wykonawcę pisemnej zgody Zamawiającego. Zmiana ta nie będzie wymagała sporządzenia aneksu. 1.2.7 Przedmiot zamówienia musi być oznakowany w sposób czytelny; nazwą oraz terminem ważności na opakowaniu lub pisemną deklaracją producenta o terminie ważności pod rygorem odmowy przyjęcia dostawy przez Zamawiającego. 1.2.8 Zapewnienie bezpiecznego opakowania zabezpieczającego przed wpływem warunków atmosferycznych oraz przed uszkodzeniami mechanicznymi. 1.3 Dostawa musi być zrealizowana w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 15:00 (za dni robocze Zamawiający uznaje dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). Termin dostawy musi zostać zgłoszony przez Wykonawcę do Zamawiającego (faksem lub drogą mailową), co najmniej na 2 (dwa) dni robocze przed planowanym dniem jej realizacji. 1.4 Oferowany przedmiot zamówienia musi być oznakowany znakiem CE zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (t. j. Dz.U. 2017 poz. 211). 2. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie i z uwzględnieniem jego zapisów, czyli do 15 dni roboczych, liczonych od daty udzielenia zamówienia, tj. zawarcia umowy. 3. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty kalkulację cenową stanowiącą Załącznik A do Formularza oferty, zawierającą również szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania jakościowe, techniczne i funkcjonalne, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy. W razie wątpliwości, co do zaoferowanego przedmiotu zamówienia w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający może żądać kart katalogowych lub wydruków ze stron internetowych lub innych dokumentów lub oświadczeń producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela, w języku polskim lub w tłumaczeniu na język polski, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego. Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia podał oprócz opisu producenta/markę, wyłącznie w celu określenia cech i parametrów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych jakimi powinny charakteryzować się zamawiane pipety i stojaki do pipet oraz w celu ułatwienia sporządzenia oferty. Zamawiający podał przykładowe produkty, które należy traktować wyłącznie jako przykład wyrobu, który dokładnie odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia; w każdym takim przypadku Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej, jednak pod warunkiem, że zaproponowany przez Wykonawcę wyrób równoważny będzie spełniał minimum wymogów jakie oczekuje Zamawiający tzn. będzie odpowiadał wymaganiom opisanym przez Zamawiającego w SIWZ. Ofertę może złożyć każdy Wykonawca zainteresowany uzyskaniem i realizacją zamówienia. Wskazanie producenta/marki nie wskazuje bezpośrednio na Wykonawcę i zostało podane ze względu na minimalne wymagania stawiane przez Zamawiającego, z uwagi na konieczność zachowania norm, parametrów i standardów jakimi charakteryzują się realizowane przez Zamawiającego badania. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych spełniających wymagania określone w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. W przypadku zaoferowania produktu równoważnego Wykonawca jest zobowiązany wykazać w treści oferty, że spełnia on wymagania określone przez Zamawiającego jako wzorcowe, opisane w Załączniku A do Formularza oferty. 4. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), przy czym niedopuszczalnym jest podzlecanie prac przez podwykonawców dla kolejnych podwykonawców. 5. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38437100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi posiadać kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, pozwalające na realizację zamówienia. Zamawiający nie wyznacza w powyższym zakresie warunku udziału w postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną