Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Włocławku ogłasza przetarg
- Adres: 87800 Włocławek, Ul. Wieniecka
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 54 412 94 13 , fax. 54 412 94 13
- Data zamieszczenia: 2019-02-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Włocławku
Ul. Wieniecka 49
87800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 54 412 94 13, fax. 54 412 94 13
REGON: 34141172700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.wloclawek.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Jednorazowa dostawa odzieży dla pracowników Państwowego Ratownictwa Medycznego (PRM) i odzieży dla pracowników medycznych oraz jednorazowa dostawa obuwia roboczego i odzieży dla pracowników Administracyjno - Technicznych i Gospodarczych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa odzieży dla pracowników Państwowego Ratownictwa Medycznego (PRM) i odzieży dla pracowników medycznych oraz jednorazowa dostawa obuwia roboczego i odzieży dla pracowników Administracyjno - Technicznych i Gospodarczych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. błogosławionego księdza Jerzego Popiełuszki we Włocławku licząc od dnia zawarcia umowy. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach niniejszego ogłoszenia. Uwaga! Formularz parametrów techniczno-funkcjonalnych stanowiący załącznik nr 2a do siwz dla części nr 1, załącznik nr 2b do siwz – dla części nr 2, załącznik nr 2c do siwz – dla części nr 3, który stanowi doprecyzowanie opisu przedmiotu zamówienia, a także dookreślenie zobowiązań Wykonawcy, w związku z czym traktowany będzie jako treść oferty w rozumieniu przepisów uPzp. Wymienione wyżej załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków zamówienia są dostępne na stronie internetowej zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18130000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wstępnie potwierdzające spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 2. Oświadczenie wstępnie potwierdzające brak przesłanek do wykluczenia, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. 3. Formularz ofertowy, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 4. Formularz asortymentowo – cenowy, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 5. Formularz parametrów techniczno - funkcjonalnych, zgodnie z załącznikiem nr 2a, 2b, 2c do SIWZ. W związku z tym, że niniejszy dokument konkretyzuje zobowiązanie wykonawcy dotyczące przedmiotu zamówienia jest traktowany jako treść oferty. 6. Jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innego podmiotu (dalej jako ,,Podmiot Udostępniający”) na zasadach określonych w art. 22a uPzp, w celu dysponowania niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego Zamawiający wymaga przedłożenia zobowiązania Podmiotu Udostępniającego (oryginał w formie pisemnej), które będzie określało: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. ***(ze zobowiązania Podmiotu Udostępniającego powinna wynikać gwarancja rzeczywistego dostępu wykonawcy do zasobów Podmiotu Udostępniającego) 7. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie w sytuacji, gdy Wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika. Pełnomocnictwo musi zawierać w szczególności ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa odzieży specjalnej strażaka
Dodano: 2023-12-08 - Dostawa odzieży specjalnej strażaka
Dodano: 2023-02-09 - Sukcesywne dostawy odzieży i obuwia roboczego
Dodano: 2021-02-26 - Sukcesywne dostawy odzieży i obuwia roboczego
Dodano: 2020-12-31 - Dostawa ubrań specjalnych
Dodano: 2020-10-05 - Dostawa 25 kompletów ubrań specjalnych
Dodano: 2020-09-18 - Dostawa 17 kompletów ubrań specjalnych
Dodano: 2020-07-01 - Dostawa środków ochrony indywidualnej ( osobistej ) oraz odzieży i obuwia roboczego BHP dla potrzeb PUC S. A. w 4 zadaniach - CPV – 18130000-9, 18830000-6
Dodano: 2018-01-19 - Dostawa odzieży specjalnej strażaka
Dodano: 2017-07-19 - Dostawa odzieży specjalnej strażaka
Dodano: 2017-07-07