Przetargi.pl
Inżynier Kontraktu dla projektu Przebudowa i rozbudowa systemu zaopatrzenia w ciepło wraz z sieciami cieplnymi i węzłami z zastosowaniem odnawialnych źródeł energii w miejscowości Prostki

Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 19-335 Prostki, ul. Kolejowa 26
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 611 20 78 , fax. 87 611 20 78
  • Data zamieszczenia: 2014-01-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o.
    ul. Kolejowa 26 26
    19-335 Prostki, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 611 20 78, fax. 87 611 20 78
    REGON: 79027538600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pukprostki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Inżynier Kontraktu dla projektu Przebudowa i rozbudowa systemu zaopatrzenia w ciepło wraz z sieciami cieplnymi i węzłami z zastosowaniem odnawialnych źródeł energii w miejscowości Prostki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Tytuł i zakres zamówienia: Inżynier Kontraktu dla projektu Przebudowa i rozbudowa systemu zaopatrzenia w ciepło wraz z sieciami cieplnymi i węzłami z zastosowaniem odnawialnych źródeł energii w miejscowości Prostki Kody CPV: 71.52.00.00-9 Usługi nadzoru budowlanego 76.60.00.00-9 Usługi nadzoru nad rurociągami Zamówienie jest realizowane w ramach projektu WND-RPWM.06.02.01-28-041-13 pn. Przebudowa i rozbudowa systemu zaopatrzenia w ciepło wraz z sieciami cieplnymi i węzłami z zastosowaniem odnawialnych źródeł energii w miejscowości Prostki współfinansowanego z Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na podstawie umowy o dofinansowanie nr UDA-RPWM.06.02.01-28-041-13-00, w ramach działania 6.2: Ochrona środowiska przed zanieczyszczeniami i zniszczeniami. Wartość projektu brutto wynosi 8.722.914,00 zł w tym dofinansowanie w wysokości 3.425.802,24 zł 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi Inżyniera Kontraktu związane z: administrowaniem kontraktem - zarządzaniem przedsięwzięciem, nadzorem technicznym i prawnym nad budową, kontrolą i weryfikacją dokumentów wystawianych przez Wykonawców, rozliczaniem finansowym, rozliczaniem finansowym dofinansowania ze środków EFRR, monitorowaniem, raportowaniem, sprawozdawczością - projektu Przebudowa i rozbudowa systemu zaopatrzenia w ciepło wraz z sieciami cieplnymi i węzłami z zastosowaniem odnawialnych źródeł energii w miejscowości Prostki 2.W/w projekt obejmuje realizację w roku 2014-2015 następujących zadań inwestycyjnych: 1)wykonanie Projektu Technicznego kotłowni oraz sieci cieplnej wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień i zezwoleń wynikających z przepisów Prawa budowlanego. W etapie realizacyjnym należy zamontować: 2)dwa kotły na biomasę o mocy 2 MW każdy z multicyklonami, wentylatorami podmuchowymi i wyciągowymi, podajnikami paliwa przy kotłach, 3)zamontować układ rozdrabniania i podawania słomy: szarpacz 3-bebnowy ze stołem podawczym, przenośniki taśmowe - 2szt, 4)zamontować układ podawania zrębek drewna: wygarniacz hydrauliczny z silosu 2 żerdziowy, przenośniki łańcuchowe - 2szt, 5)zamontować układ odpopielania: przenośnik zgrzebłowy popiołu, przenośnik taśmowy, 6)zamontować układ automatyki i zasilania urządzeń kotłów: rozdzielnice zasilająco sterownicze, czujniki, sondy 7)wykonać instalacje odprowadzania spalin (2 kominy i czopuchy - dwuścienne z blachy kwasoodpornej), 8)wykonać nową instalacje hydrauliczno-technologiczna i wyposażyć ja w pompy obiegowe c.o., c.w.u., cyrkulacyjne, sprzęgło hydrauliczne, zawory mieszające trójdrogowe, stacje uzdatniania wody, aparaturę kontrolno-pomiarowa i urządzenia zabezpieczające., 9)zamontować izolacje termiczne na przewodach, 10)wykonać niezbędne roboty demontażowo-budowlane dotyczące pomieszczenia ciepłowni i magazynu na paliwo, 11)istniejący kocioł o mocy 500 kW połączyć w układzie kaskadowym z dwoma nowymi kotłami o mocy 2 MW każdy. 12)wykonać nowa siec preizolowaną do rozprowadzenia ciepła na cele grzewcze i cele c.w.u.(około 4 451,50 m) wraz z nowymi przyłączami c.o. w technologii rur preizolowanych do budynków, 13)montaż węzłów i przyłączy ok. 106 obiektów: budynki wielorodzinne, jednorodzinne oraz obiekty publiczne w celu zasilania w c.o. i c.w.u.. Program Funkcjonalno-Użytkowy dla projektu Przebudowa i rozbudowa systemu zaopatrzenia w ciepło wraz z sieciami cieplnymi i węzłami z zastosowaniem odnawialnych źródeł energii w miejscowości Prostki stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ UWAGA: Założenia i zakres prac opisanych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym mogą ulec zmianie na etapie opracowania i uzgadniania dokumentacji technicznej, włącznie ze zmianą lokalizacji kotłowni oraz zmianą średnic i długości rurociągów sieci preizolowanej. W związku z tym całkowity koszt Projektu może ulec zmianie. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Obowiązki Inżyniera Kontraktu (zwanego w dalszej części SIWZ Wykonawcą). W imieniu i na rzecz Zamawiającego Inżynier Kontraktu przejmuje obowiązki: -przygotowania, -zorganizowania, -koordynowania, -kontrolowania procesu inwestycyjnego - wykonywanie obowiązków Inżynierów nadzoru inwestorskiego zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku prawo budowlane (Dz.U. z 2013 poz. 1409) oraz innymi obowiązującymi w tym zakresie aktami prawnymi poprzez reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności wykonywanych robót z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej, -rozliczenia finansowego projektu z uwzględnieniem kwalifikowalności kosztów zgodnie z wymaganiami dla projektów współfinansowanych z EFRR w ramach RPO WiM, -monitorowania, raportowania i sprawozdawczości w zakresie rzeczowo - finansowym, -obsługi okresu gwarancyjnego. Inżynier Kontraktu (Wykonawca) w ramach swoich obowiązków przy realizacji projektu zobowiązany jest do: 3.1.Bezwzględnego przestrzegania warunków umowy o dofinansowanie projektu oraz wnikających z niej terminów i obowiązków. 3.2.Przeprowadzenia analizy dokumentacji technicznej projektu: a.opracowanie wariantowych rozwiązań funkcjonalno-użytkowych Projektu mających na celu wypracowanie optymalnej lokalizacji kotłowni oraz przebiegu sieci ciepłowniczych generujących obniżenie całkowitych kosztów realizacji Projektu b.sprawdzenie, zgodnie z warunkami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. 2013 poz. 1129) dokumentacji budowlanej dostarczonej przez Zamawiającego, c.sprawdzenie zgodności dokumentacji projektowej ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz przedmiarami i kosztorysami inwestorskimi, d.przygotowanie ewentualnych wniosków do projektanta w celu naniesienia uwag w dokumentacji projektowej. 3.3.Przygotowanie procedury przetargowej w celu wyłonienia Wykonawcy zadań wymienionych w ust. 2 pkt 1)-13): a.przygotowanie i uzgodnienie z Zamawiającym wszystkich dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na realizację inwestycji w trybie przetargu nieograniczonego, w szczególności opisanie przedmiotu zamówienia na wykonie inwestycji w trybie Zaprojektuj i wybuduj zgodnie z przepisami ustawy - Prawo zamówień publicznych na podstawie otrzymanej dokumentacji b.pomoc w trakcie procesu przetargowego na roboty budowlane - odpowiedzi na pytania Wykonawców, c.uczestnictwo w roli eksperta w procesie oceny ofert na roboty budowlane, d.przygotowanie umów z Wykonawcami robót budowlanych. 3.4.Współpraca z Wykonawcą robót budowlanych: a.dostarczenie Wykonawcy robót budowlanych aktualnego Programu Funkcjonalno-Użytkowego oraz założeń i wytycznych uzgodnionych z Zamawiającym, niezbędnych do wykonania dokumentacji projektowej i uzyskania decyzji pozwolenia na budowę, b.przekazywanie terenu budowy Wykonawcom robót, w imieniu Zamawiającego i przy jego udziale, c.powiadamianie organu nadzoru budowlanego o terminie rozpoczęcia robót, z załączeniem oświadczeń kierownika budowy i Inżynierów nadzoru, potwierdzającym przyjęcie obowiązków na budowie, d.przekazywanie Wykonawcom dzienników budowy, kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego oraz wyceny robót, e.ustalenie metod składania i wzorów wszystkich wymaganych raportów, raportów inspekcyjnych, protokółów odbiorów częściowych i końcowego oraz innych dokumentów obowiązujących w ramach realizacji projektu, f.ustalanie harmonogramu realizacji prac budowlano-montażowych, g.organizowanie narad koordynacyjnych zgodnie z ustalonym harmonogramem. 3.5.Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji zgodnie z prawem budowlanym oraz obowiązującymi przepisami w branżach: -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; -budowlano - konstrukcyjnej, -drogowej, oraz koordynacji robót poszczególnych branż: a)kontrola posiadanych kwalifikacji oraz uprawnień do prowadzenia prac budowlanych osób odpowiedzialnych za ich prowadzenie, świadectw i certyfikatów urządzeń i materiałów, które będą wymagane kontraktem oraz ważności ubezpieczeń osób zatrudnionych oraz używanego sprzętu, b)wizytowanie budowy stosownie do postępu prac (min.1 raz na tydzień), sprawdzanie obmiarów, nadzorowanie i odbiór robót, c)kontrolowanie dokumentów jakości, aprobat, deklaracji zgodności, atestów, itp., w celu nie dopuszczenia do budowy materiałów wadliwych lub niedopuszczonych do stosowania w Polsce, d)sprawdzania zgodności dostaw urządzeń z zawartymi umowami na roboty budowlane i sprawdzanie kompletności wymaganych atestów, aprobat i gwarancji na ww. dostarczone urządzenia, e)sporządzania wszystkich dokumentów niezbędnych do prowadzenia nadzoru nad robotami budowlanymi i montażowymi, objętych przedmiotem kontraktu, f)sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, g)uczestnictwo w odbiorach częściowych i końcowym jak również przygotowywanie i udział w odbiorach gotowych obiektów i konstrukcji, h)wydawanie zgody na wykonanie robót dodatkowych, zamiennych po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym, i)nadzorowanie przeprowadzanych prób, badań, testów i rozruchów instalacji i urządzeń oraz sprawdzanie instrukcji obsługi (gdzie jest to konieczne) opracowanej przez wykonawcę robót w celu przekazania inwestycji Zamawiającemu, j)przyjmowanie od wykonawców robót wszelkich dokumentów wymaganych w terminie odbioru (atesty, aprobaty techniczne, protokoły badań, protokoły pomiarów, gwarancje, DTR i instrukcje obsługi zainstalowanych urządzeń i systemów, geodezyjne inwentaryzacje powykonawcze obiektów, itp), k)przygotowanie dokumentów do wniosku w celu uzyskania pozwoleń na użytkowanie. 3.6.Rozliczenia finansowe: a.prowadzenie rozliczeń finansowych zgodnie z odpowiednimi Wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego dla Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007 - 2013, a także obowiązującymi przepisami prawa polskiego, b.weryfikacja kosztów realizacji robót budowlanych objętych kontraktami zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie projektu, wytycznymi w sprawie kwalifikowalności wydatków, zgodnie z warunkami umowy o dofinansowanie projektu, c.przygotowanie wszystkich dokumentów niezbędnych do realizacji projektu, w tym wniosków o płatność w generatorze wniosków, płatność zaliczkową, sprawozdań rzeczowych i finansowych, dokumentacji niezbędnej do rozliczenia projektu, aktualizacja wniosku o dotację i harmonogramów budowy w generatorze wniosków, d.przestrzeganie wytycznych i wymagań oraz opracowywanie wszelkich dokumentów i rozliczeń z dofinansowania (w tym sporządzanie odpowiednich okresowych i ostatecznych sprawozdań wraz ze wszystkimi niezbędnymi załącznikami), e.całkowite końcowe rozliczenie rzeczowe i finansowe projektu zgodnie z umową o dofinansowaniu i ustalonymi zasadami rozliczania inwestycji, f.przygotowanie dokumentów niezbędnych do audytu (jeżeli będzie przeprowadzany). 3.7.Współpraca z Zamawiającym: a.składanie Zamawiającemu raportów na temat postępu robót budowlanych objętych przedmiotem kontraktu, umożliwiających wczesną analizę ewentualnych zagrożeń oraz przedkładanie zaleceń i propozycji rozwiązań w tym zakresie w formie sprawozdań miesięcznych i kwartalnych do oceny Zamawiającego, b.bieżące informowanie Zamawiającego o obowiązujących uregulowaniach prawnych, w tym o ewentualnej zmianie wytycznych w zakresie warunków i zasad realizacji kontraktu, będącego przedmiotem dofinansowania w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007 - 2013, c.współpraca z Zamawiającym w zakresie wszystkich niezbędnych, żądanych dokumentów, raportów, dotyczących rozliczeń, zgodnie z procedurami rozliczeniowymi RPO WiM, d.stałe konsultowanie i fachowe doradztwo na rzecz Zamawiającego, e.współpraca przy promocji projektu, f.zestawienie dla Zamawiającego danych nowopowstałych środków trwałych. 3.8.Obsługa okresu gwarancyjnego: a.w ramach umowy Inżyniera Kontraktu bez dodatkowego wynagrodzenia Wykonawca zapewni obsługę w okresie gwarancji liczonej od odbioru końcowego poszczególnych robót budowlanych, b.uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych po upływie każdego roku od odbioru obiektu, c.uczestnictwo Inżynierów nadzoru odpowiednich branż, w terminie określonym przez Zamawiającego w rozpatrzeniu zgłoszonych przez Użytkownika i Zamawiającego usterek i wad w okresie gwarancji, d.wyegzekwowanie od wykonawcy robót budowlanych usunięcia stwierdzonych wad i usterek w okresie gwarancji. 3.9.Kierowanie i koordynowanie realizacji projektu: a.systematyczny monitoring postępu w realizacji projektu zgodnie z dokumentacją techniczną, dokumentami przetargowymi na roboty budowlane oraz zatwierdzonymi harmonogramami, b.zapewnienie terminowego i prawidłowego zakończenia robót zgodnie z harmonogramami określonymi w stosownych dokumentacjach technicznych, c.rozwiązywanie problemów i sporów powstałych w trakcie realizacji robót, d.przygotowanie dokumentacji do rozstrzygnięcia ewentualnych sporów w trybie sądowym, e.stałe uczestniczenie w naradach technicznych, problemowych i innych organizowanych przez wszystkie strony procesu inwestycyjnego f.podejmowanie czynności mających na celu ochronę interesów Zamawiającego, g.pełnienie funkcji koordynacyjnych na budowie. 3.10.Inżynier Kontraktu w ramach umówionej ceny ryczałtowej, wykona także wszystkie inne obowiązki, czynności i zadania, które będą konieczne do prawidłowej realizacji umowy na roboty oraz zabezpieczenia interesów Zamawiającego 3.11.Inżynier Kontraktu dokona wizji lokalnej terenu budowy, a także zapozna się z dokumentacją techniczną i projektową, pozwoleniami, decyzjami, umowami, wytycznymi itp. oraz wszelkimi dodatkowymi informacjami, które jego zdaniem mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty wizji lokalnej terenu budowy ponosi Wykonawca (Inżynier Kontraktu).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.prostki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach