Przetargi.pl
Interwencyjne utrzymanie zimowe dróg na terenie gminy Wielopole Skrzyńskie w sezonie zimowym 2013-2014

Gmina Wielopole Skrzyńskie ogłasza przetarg

  • Adres: 39-110 Wielopole Skrzyńskie, Wielopole Skrzyńskie 200
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-17 2214819 w. 45 , fax. 0-17 2214830
  • Data zamieszczenia: 2013-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wielopole Skrzyńskie
    Wielopole Skrzyńskie 200 200
    39-110 Wielopole Skrzyńskie, woj. podkarpackie
    tel. 0-17 2214819 w. 45, fax. 0-17 2214830
    REGON: 69058198500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielopole.bip.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Interwencyjne utrzymanie zimowe dróg na terenie gminy Wielopole Skrzyńskie w sezonie zimowym 2013-2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzętem do odśnieżania dróg oraz świadczenie usługi usuwania śliskości na drogach materiałem uszarstniającym stanowiącym własność Zamawiającego. Łączna sieć dróg przewidzianych do odśnieżania wynosi około 131,9 km. Łączna długość przewidziana w zamówieniu może ulec w trakcie realizacji zadania zmianie w szczególności zwiększeniu. Całość sieci dróg podzielono na 9 następujących obszarów: Obszar nr 1 - 12,9 km łącznie - załącznik nr 2.1 do SIWZ Obszar nr 2 - 18,4 km łącznie - załącznik nr 2.2 do SIWZ Obszar nr 3 - 14,8 km łącznie - załącznik nr 2.3 do SIWZ Obszar nr 4 - 17,3 km łącznie - załącznik nr 2.4 do SIWZ Obszar nr 5 - 18,4 km łącznie - załącznik nr 2.5 do SIWZ Obszar nr 6 - 14,6 km łącznie - załącznik nr 2.6 do SIWZ Obszar nr 7 - 15,4 km łącznie - załącznik nr 2.7 do SIWZ Obszar nr 8 - 10,3 km łącznie - załącznik nr 2.8 do SIWZ Obszar nr 9 - 9,9 km łącznie - załącznik nr 2.9 do SIWZ Każdy obszar traktowany jest jako odrębna część zamówienia Do realizacji odśnieżania planuje się wybór 1 oferenta na każdy obszar. Wybrany oferent powinien dysponować sprzętem tj. pługiem lemieszowym, jedno lub dwustronnym oraz samochodem ciężarowym lub ciągnikiem rolniczym o mocy nie mniejszej niż 80 KM, rozsiewaczem do piasku podwieszanym, zaczepianym lub samojezdnym i pługiem wirnikowym podwieszanym lub samojezdnym a także potencjałem technicznym pozwalającym na realizację przedmiotu zamówienia w maksymalnie krótkim czasie, nie dłużej jednak niż 3 godziny od czasu zlecenia przez Zamawiającego. W godzinach porannych wszystkie drogi na danym obszarze powinny być odśnieżone nie później niż do godziny 600. Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić ewentualne zmiany z użytkownikami danego odcinka kolejność odśnieżania tras na danym obszarze. Ustalając kolejność odcinków Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić uwagi użytkowników. Odśnieżana droga powinna być na szerokość całej korony. W przypadku braku takiej możliwości Wykonawca zobowiązany jest do wykonania mijanek w miejscach na to pozwalających /zjazdy itp./. Za dojazd do miejsca świadczenia usługi. Wykonawca zobowiązany zostaje do świadczenia usługi w taki sposób, aby nie było wymagane świadczenie poprawek. UWAGA!! Zalegające lub błoto pośniegowe Wykonawca usuwa na własny koszt. Zlecenie rozpoczęcia odśnieżania poszczególnych odcinków dokonywał będzie zamawiający lub upoważnione przez niego osoby. Wynagrodzenie za wykonaną usługę będzie następowało na podstawie stawki za 1 km odśnieżonej jednorazowo drogi bez względu na szerokość drogi pługiem lemieszowym a także dla pługów wirnikowych oraz usuwania śliskości w stawce za 1 godzinę pracy sprzętu, w oparciu o zatwierdzoną kartę pracy. W przypadku, jeśli dany ciąg drogowy nie będzie wymagał odśnieżania na całym odcinku oferent otrzyma pełne wynagrodzenie tylko za odśnieżany odcinek drogi. Za przejazd pozostałą częścią ciągu drogowego oferent otrzyma wynagrodzenie w wysokości 10% wartości pełnego wynagrodzenia, za każdy kilometr pustego przejazdu. /za dojazd do odśnieżanego ciągu drogowego oferent nie będzie otrzymywał wynagrodzenia/. Po otrzymaniu zlecenia rozpoczęcia odśnieżania danego odcinka drogi /dróg/, oferent zobowiązany będzie do rozpoczęcia realizacji zlecenia w trybie natychmiastowym. Po ukończeniu odśnieżania poszczególnych odcinków dróg, zamawiający będzie miał każdorazowo prawo weryfikacji faktu odśnieżenia poszczególnych odcinków. W przypadku rozpoczęcia odśnieżania pługiem lemieszowym, a jego nie ukończenia każdorazowo wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia tego faktu przedstawicielowi zamawiającego i uzyskanie aprobaty do użycia pługa wirnikowego pod groźbą nie otrzymania wynagrodzenia za wykonaną usługę. W przypadku negatywnej weryfikacji Wykonawca zobowiązany zostanie do wykonania poprawek na odcinakach, które zostały negatywnie zweryfikowane na własny koszt. W przypadku odmowy wykonania poprawek, bądź też trzykrotnej, niewłaściwej poprawie zostanie skierowany na te odcinki sprzęt zastępczy, a kosztami łącznie z kosztem dojazdu zostanie obciążony Wykonawca. W celu zatwierdzenia karty pracy Wykonawca w ciągu 48 godzin od realizacji odśnieżania będzie musiał zgłosić się do zamawiającego i uzgodnić liczbę kilometrów odśnieżonych dróg /porównanie dokumentacji prowadzonej przez zamawiającego i oferenta/. W przypadku nie dopełnienia tego wymogu, za wykonanie usługi oferent nie otrzyma wynagrodzenia. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania miejsca składowania materiału uszarstniającego oraz jego załadunku, własnym staraniem i na własny koszt, w miarę potrzeb zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wielopole.bip.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach