URZĄD MIEJSKI W MIELCU ogłasza przetarg
- Adres: 39-300 Mielec, ul. Żeromskiego 26
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-01-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: URZĄD MIEJSKI W MIELCU
ul. Żeromskiego 26
39-300 Mielec, woj. podkarpackie
REGON: 000524708 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Integracja systemu OTAGO w celu korzystania z usługi online polegającej na obsłudze elektronicznych transakcji płatniczych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje : 1) Przeprowadzenie Analizy przedwdrożeniowej wraz z dostarczeniem dokumentu z przeprowadzonej analizy, który doprecyzuje zapisy OPZ. 2) Wykonanie i udostępnienie Rozwiązania umożliwiającego integrację Podsystemów Zintegrowanego Systemu Informatycznego OTAGO z platformą ePłatności.3) Dostarczenie niezbędnej Dokumentacji.4) Dostarczenie scenariuszy testowych.5) Przeprowadzenie wdrożenia personelu Zamawiającego w zakresie dostarczonego Rozwiązania.6) Świadczenie usług, gwarancyjnych przez okres od dnia podpisania Protokołu odbioru do 31.12.2024 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72232000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną