Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania ogłasza przetarg
- Adres: 35-225 Rzeszów, ul. Sucharskiego 2
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 017 8661157 , fax. 017 8661212
- Data zamieszczenia: 2009-06-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania
ul. Sucharskiego 2
35-225 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 017 8661157, fax. 017 8661212
REGON: 69038964400000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: uczelnia niepubliczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Inspektor Nadzoru nadzorujący realizację inwestycji Budowa budynku Centrum Edukacji Międzynarodowej w Kielnarowej, Inwestycja realizowana w ramach projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej - Działanie I.1 Infrastruktura Uczelni - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zarządzanie kontraktem dla zadania pn. Budowa budynku Centrum Edukacji Międzynarodowej w Kielnarowej Inwestycja realizowana w ramach projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej - Działanie I.1 Infrastruktura Uczelni, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek określony w ust. 1 pkt 4) muszą spełnić wszyscy Wykonawcy, a warunki określone w ust. 1 pkt 1) - 3) muszą zostać spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w formule spełnia/ nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z nich; 2) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 3) wykaz wykonywanych nadzorów przy realizacji inwestycji w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania 4) wykaz osób którymi będzie Wykonawca dysponował do realizacji przedmiotu zamówienia z kopiami uprawnienia: - do kierowania, nadzorowania i kontrolowania robót budowlanych - do kierowania, nadzorowania i kontrolowania robót instalacyjnych - do kierowania, nadzorowania i kontrolowania robót elektrycznych
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsiz.rzeszow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie programu funkcjonalno-użytkowego według warunków kontraktowych FIDIC (Żółtej książki ) na terenie Gminy Głogów Młp. dla zadań : a)rozdzielenia kanalizacji sanitarnej od deszczowej w Głogowie Młp. - etap II. b)modernizacja Stacji uzdatniania wody w Rogoźnicy c)wykonania dodatkowego zbiornika wody pitnej dla SUW Rudna Mała d)wykonanie tłoczni ścieków sanitarnych w Głogowie Młp. -oś. Niwa
Dodano: 2016-06-07 - Wykonanie ekspertyz stanu technicznego uszkodzonych budynków na terenie Gminy Pilzno w związku z usuwaniem skutków klęsk żywiołowych
Dodano: 2011-08-03 - Wykonanie ekspertyz stanu technicznego uszkodzonych budynków na terenie Gminy Pilzno w związku z usuwaniem skutków klęsk żywiołowych
Dodano: 2011-07-20 - Wykonanie ekspertyz technicznych uszkodzonych budynków mieszkalnych na terenie Gminy Dębica w związku z usuwaniem skutków klęsk żywiołowych.
Dodano: 2010-10-08 - Wykonanie ekspertyz technicznych uszkodzonych budynków na terenie Gminy Dębica w związku z usuwaniem skutków klęsk żywiołowych
Dodano: 2010-07-22