Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe reprezentujące Skarb Państwa Nadleśnictwo Bielsk w Bielsku Podlaskim ogłasza przetarg
- Adres: 17-100 Bielsk Podlaski, ul. F. Żwirki i S. Wigury 61, 17-100 Bielsk Podlaski
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-07-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe reprezentujące Skarb Państwa Nadleśnictwo Bielsk w Bielsku Podlaskim
ul. F. Żwirki i S. Wigury 61, 17-100 Bielsk Podlaski
17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie
REGON: 050511813 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bielsk.bialystok.lasy.gov.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
III PRZETARG Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa 2 budynków biurowych wraz z połączeniem funkcjonalno-przestrzennym. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Charakterystyka przedmiotu zamówienia: Przedmiotem inwestycji jest przebudowa, rozbudowa,nadbudowa 2 budynków administracyjno-biurowych Nadleśnictwa Bielsk wraz z połączeniemfunkcjonalno-przestrzennym tych budynków, wraz z niezbędnymi budowlami i urządzeniamibudowlanymi, niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu przy ul.Studziwodzkiej 39 w Bielsku Podlaskim, na działce nr 931. Budynek Nadleśnictwa Bielskusytuowany jest na działce nr 931, sklasyfikowanej jako Ls, obręb Bielsk Podlaski, położonej naterenie PGL LP Nadleśnictwo Bielsk przy ul. Studziwodzkiej 39 w Bielsku Podlaskim.Część istniejąca:Budynek administracyjny. Istniejący budynek administracyjny Nadleśnictwa Bielsk jestbudynkiem wolnostojącym, dwukondygnacyjnym mieszczącym na drugiej kondygnacji poddaszeużytkowe, całkowicie podpiwniczonym. Budynek wykonany został w technologii tradycyjnej, ościanach murowanych z cegły pełnej, a ściany zewnętrzne zostały ocieplone styropianem gr. 10cm. Układ nośny konstrukcyjny - mieszany. Stropy międzykondygnacyjne - gęstożebrowe DMS.Dach - wielospadowy, o konstrukcji drewnianej. Konstrukcja więźby dachowej - krokwiowopłatwiowa.Pokrycie - blachą dachówkową. Fundamenty w postaci monolitycznych, betonowychław fundamentowych. Biegi i spoczniki klatki schodowej żelbetowe, wylewane. Kominy orazprzewody wentylacyjne murowane z cegły ceramicznej pełnej, ponad połacią dachowąmurowane z cegły klinkierowej. Budynek wyposażony został w instalację wodociągową,kanalizację sanitarną, elektryczną, teletechniczną i instalację kanalizacji deszczowej orazposiada własną kotłownię. Budynek obecnie użytkowany jest zgodnie z przeznaczeniem, jako budynek administracyjny na potrzeby Nadleśnictwa Bielsk.Budynek Izby Edukacyjnej. Istniejący budynek Izby Edukacji Przyrodniczo-Leśnej, wydzielonyfunkcjonalnie jako część obiektu z istniejącego budynku produkcyjnego – pierwotnie stolarni, jestobiektem parterowym, nie podpiwniczonym. Budynek wykonany został w technologii tradycyjnej,o ścianach murowanych z gazobetonu. Przekryty jest stropodachem wentylowanym,jednospadowym z pokryciem z papy termozgrzewalnej. Kilkanaście lat temu, budynek zostałprzystosowany na potrzeby obecnej funkcji poprzez przebudowę i zmianę sposobu użytkowaniabyłego budynku stolarni. Układ nośny budynku, podłużny, stanowią ściany podłużne zewnętrznemurowane z cegły ceramicznej oraz z betonu komórkowego. Stropy nad parterem wykonano: odstrony wejścia do budynku z płyt kanałowych, w środkowej części jako strop gęstożebrowy T27oraz w końcowej części - o lekkiej konstrukcji z belek stalowych. Budynek przekrytostropodachem wentylowanym o spadku 13,2% i 8,5 %. Pokrycie dachu stanowi papatermozgrzewalna na podłożu betonowym z prefabrykowanych płyt korytkowych oraz na podłożudeskowym dachu drewnianego krokwiowego. Ławy i ściany fundamentowe - betonowewylewane. Kominy wentylacyjne murowane są z cegły pełnej. Budynek wyposażony został winstalację wodociągową, kanalizację sanitarną, elektryczną, teletechniczną i instalacjękanalizacji deszczowej. Ciepła woda użytkowa oraz ogrzewanie obiektu - z własnejbezobsługowej kotłowni olejowej usytuowanej w części budynku, nie objętej niniejszą procedurą.Budynek obecnie użytkowany jest zgodnie ze swoim przeznaczeniem i pełni funkcję IzbyEdukacji Przyrodniczo–Leśnej.Część projektowana:Projektowany budynek o charakterze biurowo-administracyjnym będzie pełnił funkcję głównejsiedziby Nadleśnictwa Bielsk. Obiekt powstał w wyniku rozbudowy o łącznik oraz poprzezjednoczesne połączenie funkcjonalne dwóch istniejących budynków: administracyjnego ibudynku izby edukacyjnej, a także przebudowy i nadbudowy tych budynków. Budynek jestobiektem wolnostojącym, piętrowym, częściowo podpiwniczonym. Budynek zaliczany jest dokategorii budynków użyteczności publicznej o funkcji biurowo-administracyjnej. Obiektprzystosowany został do nowych potrzeb funkcjonalnych Inwestora. Projektowana rozbudowa wformie łącznika, stanowi pod względem konstrukcyjnym samodzielny obiekt, który jestbudynkiem piętrowym, niepodpiwniczonym, przekrytym dachem wysokim z połacią dachowądwuspadową. Główne wejście do łącznika zaprojektowano od strony istniejącego parkingu. Wpoziomie parteru łącznika zaprojektowane zostały zasadniczo pokoje biurowe, gabinetynadleśniczego i zastępcy nadleśniczego, mała salka konferencyjna oraz, przy wejściu głównym,recepcja z poczekalnią dla interesantów. Na styku z budynkami istniejącymi zlokalizowanezostały dwie projektowane klatki schodowe ewakuacyjne. W obrębie klatki schodowej nr 1, wsąsiedztwie recepcji, przewidziano miejsce do przechowywania schodołaza. Przy wyjściubocznym znajdują się pomieszczenia pomocnicze: ogólnodostępny sanitariat dla osóbniepełnosprawnych oraz pomieszczenie porządkowe z szafą na środki czystości. Na pierwszympiętrze budynku łącznika zaprojektowano salę konferencyjną z antresolą, mieszczącą funkcjęwystawową, bezpośrednim wyjściem na taras zewnętrzny, usytuowany nad projektowanymprzedsionkiem i istniejącym pomieszczeniem technicznym nadzoru. Na parterze, w istniejącymbudynku izby edukacyjnej, zaplanowano pomieszczenia biurowe, magazyn broni i magazynmateriałów biurowych oraz sanitariat męski. Na piętrze tego budynku, w ramach nadbudowy,zlokalizowano pomieszczenia pomocnicze: zaplecze sali konferencyjnej, pomieszczeniegospodarcze-szatnię oraz sanitariaty: dla osób niepełnosprawnych oraz męski. Ponadto, wkońcowej części budynku izby edukacyjnej zaprojektowano pomieszczenia gospodarcze orazpomieszczenie porządkowe, jako niezależną część z oddzielnym wejściem, nie połączonąW istniejącym budynku administracyjnym, na parterze usytuowano pokoje biurowe,pomieszczenie techniczne serwerowni, aneks kuchenny oraz sanitariat damski, przystosowanydo korzystania przez osoby niepełnosprawne. Na piętrze tego budynku, w ramach nadbudowy,zaprojektowano pokoje biurowe, magazynek artykułów edukacyjnych oraz pokój socjalnypracowników z jadalnią i aneksem kuchennym, a także sanitariat damski przystosowany dokorzystania przez osoby niepełnosprawne. W sąsiedztwie wejścia bocznego projektowanegołącznika, znajduje się dobudówka mieszcząca pomieszczenie techniczne nadzoru z sanitariatem, z niezależnym wejściem z zewnątrz. Inwestycja swoim zakresem nie obejmujewnętrza piwnicy w istniejącym budynku administracyjnym, a jedynie ogranicza się do robótzewnętrznych. Ewakuacja z pomieszczeń piwnic, jak również komunikacja ogólna, odbywać siębędzie w oparciu o wejście zewnętrzne i schody zewnętrzne. Schody wewnętrzne pozostają bezzmian, nie zostały przeznaczone do przebudowy ani rozbiórki.Ponadto przewiduje się rozbiórkę części budynku izby edukacyjnej, istniejącej wewnętrznejklatki schodowej pomiędzy parterem a piętrem, likwidację istniejącego wyjścia zewnętrznego wszczycie budynku, likwidację pochylni dla osób niepełnosprawnych oraz przebudowę schodówzewnętrznych wejścia głównego.Szczegółowy zakres robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia określony został:1.w dokumentacji projektowej, obejmującej projekty: budowlany i wykonawczy w zakresie robótbudowlanych, Projekt wykonawczy w zakresie robót sanitarnych, Projekt wykonawczy branżakonstrukcyjna, Projekt wykonawczy w zakresie robót elektrycznych i telefonicznych, Projektwykonawczy wyposażenie wnętrz, zamówienie nie obejmuje mebli przedstawionych wdokumentacji oraz zagospodarowania terenu w zakresie wymiany nawierzchni utwardzonychoraz zagosp. terenów zielonych i nie należy ich uwzględniać w ofercie. WW. dokumentacjastanowi załącznik nr 8 do SWZ.2.specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWIORB), stanowiących załączniki dospecyfikacji warunków zamówienia - załącznik nr 9 do SWZ.3.przedmiary załącznik nr 10 do SWZ.4.oraz projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznegostanowiących załącznik nr 11 do specyfikacji warunków zamówienia.Przedmiar robót ma charakter wyłącznie informacyjny i pomocniczy z uwagi na wynagrodzeniewykonawcy, które jest wynagrodzeniem ryczałtowym. W związku z powyższym Wykonawcabędzie zobligowany do wykonania wszystkich robót wynikających z dokumentacji projektowej.Zakres prac do wykonania w ramach umowy obejmuje:1.wykonanie pełnego zakresu robót ujętych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznejwykonania i odbioru robót, poza pracami związanymi z wymianą nawierzchni utwardzonych wzagosp. terenu oraz zagospodarowaniem terenów zielonych.2.wykonanie niezbędnych robót towarzyszących (zorganizowanie placu budowy, zapleczabudowy, uporządkowania terenu po pracach itp.),3.prowadzenie pełnej obsługi geodezyjnej w czasie robót,4.wykonanie dokumentacji powykonawczej,5.zorganizowanie i przeprowadzenie prób, badań i odbiorów,6.uporządkowanie i odtworzenie terenu po zakończeniu budowy,7.zapewnienie w okresie gwarancji pełnego i nieodpłatnego serwisu gwarancyjnego,8.gromadzenie odpadów innych niż niebezpieczne, powstałych w trakcie realizacji inwestycji,które należy gromadzić w sposób selektywny i bezpieczny dla środowiska oraz wykorzystaćgospodarczo lub odprowadzić na składowisko komunalne,9.gromadzenie odpadów niebezpiecznych, powstałych w trakcie realizacji inwestycji, którenależy gromadzić w sposób bezpieczny dla środowiska oraz przekazać specjalistycznej firmiezajmującej się utylizacją tego typu odpadów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Roboty remontowe na terenie PSG w m. Augustów” (sprawa nr 9/ZP/WTiZ/24)
Dodano: 2024-04-26 - „Modernizacja nawierzchni ul. Jarzębinowej w Augustowie”
Dodano: 2024-04-23 - Budowa mini tężni solankowej wraz z elementami małej architektury- ABO
Dodano: 2024-04-23 - Dostosowanie budynków infrastruktury społecznej do potrzeb mieszkańców Gminy Szudziałowo
Dodano: 2024-04-23 - Budowa garaży na potrzeby Urzędu Gminy Wąsosz i jednostek OSP z terenu gminy Wąsosz
Dodano: 2024-04-19 - Wymiana pokrycia dachowego budynku odpraw na dpg Białowieża – Piererow
Dodano: 2024-04-18 - Remont budynku socjalnego służącego zaspakajaniu potrzeb społeczności lokalnej w miejscowości Kamionka Stara
Dodano: 2024-04-12 - Zapytanie ofertowe w formule „Zaprojektuj i wybuduj” dla mikrobiogazowni rolniczej o mocy 30 kWe
Dodano: 2024-04-10 - Budowa wodociągu wiejskiego Łabętnik – Pomiany wraz z budową przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Bargłów Kościelny
Dodano: 2024-03-27 - Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Bakałarzewie wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu
Dodano: 2024-03-25