Przetargi.pl
III Etap - Rozbudowa i przebudowa ulicy Wojska Polskiego wraz z budową ronda w m. Międzyborów na terenie Gminy Jaktorów

Gmina Jaktorów ogłasza przetarg

  • Adres: 96-313 Jaktorów, ul. Warszawska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 046 8564026, 8564069 , fax. (046) 855 21 88
  • Data zamieszczenia: 2018-01-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jaktorów
    ul. Warszawska 33
    96-313 Jaktorów, woj. mazowieckie
    tel. 046 8564026, 8564069, fax. (046) 855 21 88
    REGON: 75014825900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaktorow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    III Etap - Rozbudowa i przebudowa ulicy Wojska Polskiego wraz z budową ronda w m. Międzyborów na terenie Gminy Jaktorów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: Rozbudowę i przebudowę ulicy Wojska Polskiego o dł. 468 mb wraz z budową skrzyżowania – ronda z ulicami Jagiellońska, Piastowska, Dąbrowskiego, Świerczewskiego, Waryńskiego, Sikorskiego, Armii Ludowej w m. Międzyborów na terenie Gminy Jaktorów wraz z budową chodników, wjazdów na posesje, odwodnieniu, przebudowie istniejącej sieci energetycznej, telekomunikacyjnej, gazowej, wodociągowej i kanalizacyjnej zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną wraz z obsługą geodezyjną tj. wytyczenie geodezyjne, a po wykonaniu robót inwentaryzację powykonawczą. Zamówienie obejmuje również wykonanie Tymczasowego projektu organizacji ruchu, oznakowanie robót, organizację placu budowy, wykonanie badań i prób, uporządkowanie terenu po zakończeniu prac oraz wykonanie innych czynności wymaganych technologią. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: 1) Projekt budowlany 2) Projket wykonawczy 3) Szczegółowa specyfikacja techniczna. 4) Przedmiar robót 5) Rysunek nr KD/01/A do projektu wykonawczego "Odprowadzenie wód opadowych i roztopowych z odcinka ulicy Wojska Polskiego do istniejącego rowu odwadniającego na terenie kolejowym”. UWAGA!!! W związku z wykonaniem przez Zamawiającego fragmentu odwodnienia ulicy Wojska Polskiego w m. Międzyborów objętego dokumentacją projektową będącą załącznikami nr 2a i 2b do SIWZ, wyłącza się wykonanie z projektu budowlanego w branży sanitarnej ODWODNIENIE – załącznik nr 2a do SIWZ oraz z projektu wykonawczego w branży sanitarnej ODWODNIENIE – załącznik nr 2b do SIWZ ,wykonany już fragment odwodnienia przedmiotowej drogi na odcinku od studni kanalizacyjnej DN28 do rowu odwadniającego na terenie kolejowym przy ul. Sportowców w m. Międzyborów. W związku z powyższym Wykonany fragment odwodnienia, o którym mowa nie podlega wycenie w niniejszym postępowaniu. Miejsce włączenia niezbędnego do wykonania w ramach niniejszego postępowania przetargowego odwodnienia ul. Wojska Polskiego w m. Międzyborów do istniejących urządzeń odwadniających (studnia kanalizacyjna D28) przedstawiono na Rysunku nr KD/01/A do projektu wykonawczego "Odprowadzenie wód opadowych i roztopowych z odcinka ulicy Wojska Polskiego do istniejącego rowu odwadniającego na terenie kolejowym” stanowiącym załącznik nr 2e do SIWZ. Załączony do SIWZ przedmiar robót branża odwodnienie (kanalizacja deszczowa) – załącznik nr 2c do SIWZ uwzględnia dokonane przez Zamawiającego zmiany. Zaleca się aby przed złożeniem oferty Wykonawca dokładnie zapoznał się ww. Dokumentacją projektową oraz terenem wykonania przyszłych robót budowlanych. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579) Zamawiający wymaga aby osoby wykonujące poniżej wymienione czynmności były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. Poz. 1502, z późn. zm.) tj.: operatorzy walców, operatorzy koparek, operatorzy układarki mas bitumicznych,brukarze, telemonterzy instalacji teletechnicznych, operatorzy zgrzewarek rur gazowych, monterzy sieci i instalacji wodociągowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 1. WYSOKOŚĆ WADIUM 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 100.000 PLN (słownie: sto tysięcy złotych). 2. FORMA WADIUM 1. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach, określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. TERMIN I MIEJSCE WNIESIENIA WADIUM 1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego 28124033501111000035402132. 3. Dowód wniesienia wadium w pieniądzu musi zawierać w rubryce „tytułem” sformułowanie ze zwrotem: „Wadium w postępowaniu: nr ID.271.1.2018.” 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu do oferty należy załączyć dokument potwierdzający dokonanie przelewu (wpłaty wadium). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu winno znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż w pieniądzu, wymagane jest złożenie oryginalnego dokumentu wskazanego w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 ustawy Pzp. Oryginał dokumentu powinien być załączony do oferty w osobnej kopercie. Oprócz oryginału ww. dokumentu do oferty należy przedłożyć jego kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Przedmiotowy dokument winien być sporządzony w języku polskim. 7. Z dokumentu wadium wniesionego w formie wskazanej w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 ustawy Pzp, powinno wynikać: (i) jednoznaczne gwarantowanie wypłat należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie w terminie nie dłuższym niż 30 dni kalendarzowych od pierwszego żądania Zamawiającego, (ii), iż zatrzymanie wadium, nastąpi w przypadku ziszczenia się, chociaż jednej z okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 4. ZWROT WADIUM 1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz po wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1 powyżej, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 5. ZATRZYMANIE WADIUM Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadkach wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach