Przetargi.pl
II etap przebudowy pomieszczeń garaży wyjazdowych wraz z montażem odciągów spalin w Jednostce Ratowniczo - Gaśniczej i Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Międzychodzie

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Międzychodzie ogłasza przetarg

  • Adres: 64400 Międzychód, ul. Zewnętrzna
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 957 482 074 , fax. 957 482 555
  • Data zamieszczenia: 2018-05-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Międzychodzie
    ul. Zewnętrzna 4
    64400 Międzychód, woj. wielkopolskie
    tel. 957 482 074, fax. 957 482 555
    REGON: 21046702000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzychod.psp.wlkp.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    II etap przebudowy pomieszczeń garaży wyjazdowych wraz z montażem odciągów spalin w Jednostce Ratowniczo - Gaśniczej i Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Międzychodzie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie podestu pod agregat prądotwórczy, montaż, podłączenie i rozruch agregatu, dostawa i montaż odsysacza spalin, ułożenie krawężników i kostki betonowej, montaż drzwi wejściowych oraz daszków nad drzwiami, remont wnęki ześlizgu, wymiana rozdzielni elektrycznej, wymiana orynnowania, naprawa obróbek blacharskich, naprawa izolacji stropodachu, instalacja opraw oświetlenia, naprawa sterownia bram garażowych, dostawa i montaż szaf gospodarczych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust 1b pkt 1-3 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wymagany dokument – oświadczenie wg wzoru – Załącznik nr 4 do SIWZ, a także na wezwanie zamawiającego dostarczy odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest również złożyć następujące dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania: 1) ofertę cenową, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz, w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2) odpowiednie pełnomocnictwa, tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale IX ust. 6 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział XIX ust. 2 siwz); 3) oświadczenie według wzoru zawartego w załączniku nr 1 do siwz wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 4) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do podpisania oferty albo reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (np. aktualny odpis z właściwego rejestru, pełnomocnictwo wraz z dokumentami potwierdzającymi, że osoba wystawiająca pełnomocnictwo jest do tego uprawniona); 5) kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przekazany przez Zamawiającego przedmiar robót. (Kosztorys ofertowy ma jedynie charakter pomocniczy i nie podlega ocenie, służy do przedstawienia sposobu obliczenia ryczałtowej ceny oferty. Nie ujęcie przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym jakiejś pozycji określonej w przedmiarze lub błędne opisanie pozycji czy obmiaru, nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku wykonania tych robót, przy czym Wykonawcy nie będzie przysługiwało dodatkowe wynagrodzenie z tego tytułu. Zamawiający uzna, że wykonawca skalkulował te roboty w innych pozycjach kosztorysu ofertowego).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach