Przetargi.pl
II - KONSERWACJA OŚWIETLENIA ZLOKALIZOWANEGO NA OBIEKTACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH, BEDĄCEGO WŁASNOŚCIĄ GMINY MIASTO SZCZECIN

Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 71-080 Szczecin, ul. Ku Słońcu 125a
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 484 82 94 , fax. 091 484 80 55
  • Data zamieszczenia: 2013-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych
    ul. Ku Słońcu 125a 125a
    71-080 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 484 82 94, fax. 091 484 80 55
    REGON: 81073546000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zuk.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowy zakład budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    II - KONSERWACJA OŚWIETLENIA ZLOKALIZOWANEGO NA OBIEKTACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH, BEDĄCEGO WŁASNOŚCIĄ GMINY MIASTO SZCZECIN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja oświetlenia zlokalizowanego na obiektach administrowanych przez Zakład Usług Komunalnych, będącego własnością Gminy Miasto Szczecin. CPV 65320000-2 Eksploatacja instalacji elektrycznych 2. Wykaz obiektów i ilość punktów świetlnych określa załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) konserwację i bieżące utrzymanie oświetlenia - planowe czynności eksploatacyjne zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami o eksploatacji i polskimi normami w sprawie szczegółowych zasad eksploatacji urządzeń oświetlenia elektrycznego, obejmujące w szczególności oględziny urządzeń oświetlenia elektrycznego wraz z oceną stanu urządzeń oraz awaryjne czynności eksploatacyjne obejmujące, w tym: a) wymianę uszkodzonych elementów układu zasilania i sterowania - do 24 godzin od momentu zgłoszenia, b) naprawę lub wymianę uszkodzonych kabli - do 48 godzin od momentu zgłoszenia, c) wymianę źródeł światła, oprawek, dławików - do 24 godzin od momentu zgłoszenia, d) wymianę uszkodzonych i połamanych słupów - do 48 godzin od momentu zgłoszenia, e) wymianę wysięgników - do 48 godzin od momentu zgłoszenia, f) wymianę uszkodzonych tabliczek słupowych - do 24 godzin od momentu zgłoszenia, g) wymianę drzwiczek latarni - w trybie natychmiastowym, wymiana - do 24 godzin od momentu zgłoszenia, h) kwartalne i doraźne kontrole stanu oświetlenia przeprowadzone z udziałem przedstawiciela Zamawiającego, i) montaż oświetlenia okolicznościowego (lampki świąteczne), j) likwidację awarii oświetlenia nie wynikającej z działania sił natury, aktów wandalizmu i spowodowanych kolizjami drogowymi - do 48 godzin od momentu zgłoszenia, 2) usuwanie skutków uszkodzeń - innych niż określone w pkt 3 ppkt 1; Wykonawca zobowiązuje się usuwać skutki: a) działania sił natury (klęski żywiołowe) - do 48 godzin od momentu zgłoszenia. b) uszkodzeń oświetlenia spowodowanych kolizjami drogowymi - do 48 godzin od momentu zgłoszenia, c) aktów wandalizmu - do 48 godzin od momentu zgłoszenia, 4. Sposób rozliczania prac: 1) Za wykonaną konserwację i bieżące utrzymanie oświetlenia - wynagrodzenie miesięczne stanowiące iloczyn ceny jednostkowej i ilości punktów świetlnych, na podstawie faktur wystawianych przez Wykonawcę raz w miesiącu, 2) Za usuwanie skutków uszkodzeń - na podstawie kosztorysów powykonawczych sporządzonych w oparciu o aktualnie obowiązujące katalogi (KNR, KNNR, KNP, itp.) z zastosowaniem wskaźników do kosztorysowania z kwartału poprzedzającego okres realizacji prac określone w informatorach SEKOCENBUD: - r-g, - na poziomie cen średnich w województwie zachodniopomorskim, - Kp - na poziomie średnim, - Kz - na poziomie średnim, - Z - na poziomie średnim, oraz: - średnich cen materiałów koniecznych dla wykonania prac z kwartału poprzedzającego okres realizacji, określonych w informatorach SEKOCENBUD. Jeżeli ceny nie zostaną określone w informatorze, przyjmuje się najkorzystniejszą cenę z przedstawionych Zamawiającemu co najmniej trzech ofert cenowych producentów - dostawców materiałów przewidzianych do montażu, - cen pracy sprzętu, środków transportowych nie wyższych niż średnie ceny pracy sprzętu, środków transportowych z kwartału poprzedzającego okres realizacji prac, określonych w informatorach SEKOCENBUD. Jeżeli ceny nie zostaną określone w informatorze, przyjmuje się ceny wynikające z dokumentu potwierdzającego dokonanie pracy sprzętu i środków transportowych. 5. Uszkodzenia nowopostawionych punktów świetlnych, objęte gwarancją Wykonawcy Robót, nie stanowią przedmiotu zamówienia. 6. W przypadku wyłączeń związanych z modernizacją i remontami sieci oświetlenia albo włączeniem nowych punktów oświetleniowych wprowadzone zostaną korekty ilości punktów świetlnych (na podstawie protokołu przekazania), określonych w załączniku nr 6 do SIWZ. Wprowadzone korekty ilości punktów świetlnych nie spowodują przekroczenia maksymalnej ilości punktów świetlnych, tj. 549 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 653200002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zuk.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach