Przetargi.pl
hak z żurawiem/2009

EKO-REGION Sp. z o.o. Bełchatów ogłasza przetarg

  • Adres: 97-400 Bełchatów, ul. Bawełniana 18
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 6330815, 6330819 , fax. 044 6330819
  • Data zamieszczenia: 2009-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: EKO-REGION Sp. z o.o. Bełchatów
    ul. Bawełniana 18 18
    97-400 Bełchatów, woj. łódzkie
    tel. 044 6330815, 6330819, fax. 044 6330819
    REGON: 59076538100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.eko-region.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    hak z żurawiem/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A. Dostawa w formie leasingu operacyjnego podwozia trzyosiowego - przystosowanego do zabudowy urządzeniem hakowym Kabina z zewnątrz - Kolor - RAL 2003 - POMARAŃCZOWY. - Kabina z zawieszeniem mechanicznym, ze stalowym zderzakiem, barwioną szybą oraz elektrycznie sterowanymi szybami bocznymi. - Lusterka główne i szerokokątne ogrzewane elektrycznie. - Mechanicznie sterowany wywietrznik dachowy. - Szerokość kabiny minimum 2300 mm. - Pojedyncze okno w tylnej ścianie kabiny. - Blokada drzwi: kierowcy mechaniczna, zmiennika elektryczna. Przełącznik blokady drzwi na desce rozdzielczej. - 2 kluczyki. - Immobilizer. - Przezroczysta, zewnętrzna osłona przeciwsłoneczna nad przednią szybą, przydymiona. - Lusterko przednie spełnia wymagania dyrektywy 2003/97/WE dotyczącej pola widzenia z przodu. - Elektryczna regulacja lusterek głównych i szerokokątnych. - Dwureflektorowe halogenowe światła przednie z odpornymi na uderzenia kloszami. - Reflektory przednie dla ruchu prawostronnego. - Światła przeciwmgielne i punktowe w zderzaku. - Sztywny pierwszy stopień kabiny. Wnętrze kabiny - Lewostronny układ kierowniczy. - Kierownica czarna, obita miękkim materiałem. - Podziałka prędkościomierza km/h. - Czarne wykończenie aktywnych stref na desce rozdzielczej. - Fotel kierowcy z zawieszeniem pneumatycznym, z pneumatycznym podparciem lędźwiowym. Zintegrowany zagłówek i trzypunktowy pas bezpieczeństwa. Welurowa tapicerka, tył winylowy. - Sztywny fotel zmiennika. Zintegrowany zagłówek i trzypunktowy pas bezpieczeństwa. Welurowa tapicerka, tył winylowy. - Szklany wywietrznik dachowy sterowany ręcznie. - Ręcznie sterowana klimatyzacja z recyrkulacją powietrza. - Filtr przeciwpyłkowy. Skuteczność rzędu 85% w przypadku cząstek stałych o wielkości 0,5 mikrometra oraz 98% w przypadku cząstek stałych o wielkości 10 mikrometrów. - Przetwornik z 24V do 12V, 10A, 120W. - Trzeci fotel typu stałego między fotelami kierowcy i zmiennika. Welurowa tapicerka fotela. Dwa składane podłokietniki. Popielniczki w konsoli prawego fotela. Dwupunktowe pasy bezpieczeństwa mocowane do ramy fotela. Schowek pod siedziskiem fotela. - Elektrycznie otwierane szyby. - Tachograf cyfrowy. - Ustawienie ogranicznika prędkości 85 km/h. - Radioodtwarzacz CD, układ 2 głośników. - Antena zespolona - AM/FM i GSM. Zakresy GSM 900 MHz, 1800 MHz i GPRS. - CB radio z anteną - Tempomat. - Akustyczny, ostrzegawczy sygnał cofania z wyłącznikiem bezpieczeństwa. Zawieszenie i osie - Oś przednia typu 182N, przesunięcie pionowe 112 mm. Paraboliczne zawieszenie piórowe, wyposażone w amortyzatory i stabilizator. Maks. obciążenie 9,0 ton. - Napędzana oś tylna oraz nienapędzana kierowana pierwsza oś tylna z regulowanym, sterowanym elektronicznie zawieszeniem pneumatycznym, wyposażonym w amortyzatory i stabilizator. - Oś napędzana z 4 miechami pneumatycznymi. Minimalne. obciążenie 11,5 tony. - Pierwsza oś z 2 miechami pneumatycznymi, minimalne obciążenie 7ton - Mechaniczna blokada mechanizmu różnicowego. - Podnośnik dla pierwszej osi tylnej. - Ogranicznik obciążenia osi 11,5 t. Koła i opony - Pierwsza oś przednia: rozmiar opon 315/80R22.5, rozmiar koła 22,5 x 9,00. - Druga oś przednia: rozmiar opon 315/80R22.5, rozmiar koła 22,5 x 9,00. - Pierwsza oś tylna: rozmiar opon 315/80R22.5, rozmiar koła 22,5 x 9,00. - Stalowe obręcze kół, srebrnoszare. - Pierścienie ochronne kół z otwartą częścią środkową, kolor srebrno-szary (RAL 9006). Układ napędowy - Silnik 6-cylindrowy, wysokoprężny o pojemności minimum 9 litrów. - Moc minimum 265 kW (360 KM) przy 2200 obr/min. - Moment obrotowy minimum1450 Nm przy 1200 - 1700 obr/min. - Oczyszczanie gazów wydechowych z wykorzystaniem technologii SCR (selektywna redukcja katalityczna). - Ręczna skrzynia biegów, 16 biegów. - Skrzynia biegów z napędem bezpośrednim. - Przełożenie skrzyni biegów 16,41-1,00. - Przełożenie tylnej osi 3,73. - Napędzana oś tylna z mechaniczną blokadą mechanizmu różnicowego. - Pneumatycznie wspomagana zmiana biegów. - Kontrola trakcji 15,0 t. Układ hamulcowy - Hamulec wydechowy. - Sterowanie hamulcem postojowym z pozycją testową. - Cylindry hamulca spręż. na pierwszej osi przedniej. - Układ zapobiegający blokowaniu się kół podczas hamowania (ABS). - Elektroniczny układ hamulcowy (EBS). Zintegrowane funkcje ABS i wspomagania hamowania. - Wentylowane hamulce tarczowe przednie i tylne. - Dwuobwodowy układ sprężonego powietrza sterowany elektronicznie (EBS). Dwucylindrowa sprężarka powietrza z ogrzewanym osuszaczem, minimum 670 litrów na minutę przy 10 barach. Podwozie - Rozstaw osi minimum 5,80m max. 5,90m - Dopuszczalna masa całkowita minimum 25,500 kg. - Wysokość podłużnicy 310 mm, grubość 7,0 mm Wewnętrzne wzmocnienie na całej długości. - Tłumik po prawej stronie podwozia, akumulatory po lewej stronie podwozia. - Rura wydechowa do lewej strony. - Stalowy zbiornik paliwa minimum 390 litrów. - Błotniki z chlapaczami, zgodne z dyrektywą 91/226/EEC. - Pojemność użytkowa zbiornika płynu AdBlue -minimum 45 litrów. - Tylna belka wzmocniona Sprzęg i wyposażenie do podłączenia przyczepy - Podwozie przystosowane do ciągnięcia przyczepy o DMC 18 ton. - Belka sprzęgu wzmocniona, poprzecznica i złącze zamontowane na podwoziu. - Pneumatyczne złącze przyczepy typu rozetowego. - Złącze elektryczne przyczepy 24 V z dwoma gniazdami 7-stykowymi. Przewód oświetlenia, EUROZŁĄCZE przewód wyposażenia dodatkowego i EBS ze złączami 7-stykowymi. - Zaczep holowniczy 50mm. Przystawka odbioru mocy - Pierwsza PTO typu NH/4c zamontowana poniżej wału pośredniego skrzyni biegów. Przełożenie przekładni zębatej 32/25, bezpośredni napęd pompy. Zasilanie elektryczne - Alternator 80 A, akumulatory 2x140 Ah. - Przepisy bezpieczeństwa. - Wyłącznik główny sterowany ręcznie. - Sygnał dźwiękowy i świetlny sygnalizujący zbliżanie się pojazdu do przeszkody podczas cofania Aspekty prawne - Emisja spalin Euro 5. - Układ diagnostyki pokładowej spełniający wymagania dyrektywy UE 2005/78/WE w celu zapewnienia pracy silnika zgodnej z wymaganymi prawnie ograniczeniami emisji spalin. B. Nadwozie: - Wsporniki montażowe. - Błotniki tylnej osi. - Przystosowanie podwozia do montażu urządzenia hakowego. - Boczne światła obrysowe typu LED. Urządzenie hakowe - przeznaczone do montażu na podwoziach samochodowych o dopuszczalnej masie całkowitej do 26 ton. Charakterystyka urządzenia: - Udźwig urządzenia (moc załadunkowa) - minimum 20 t. - Długość całkowita urządzenia - minimum 6 400mm. - Wysokość haka - (wg DIN 30722) 1.570 mm. - Zabezpieczenie haka - mechaniczna zapadka. - Masa urządzenia hakowego - minimum 2.700 kg. - Zbiornik oleju - za kabiną lub z boku mocowany na ramie. - Przedział długości obsługiwanych kontenerów - 5.100-6.600mm. - Rodzaj kontenera - wg normy DIN 30 722. - Sterowanie urządzeniem hakowym - z kabiny elektryczne pilotem na przewodzie. - Sterowanie urządzeniem hakowym - z zewnątrz ręczne z lewej strony urządzenia. - Zabezpieczenie kontenera - hydrauliczne zewnętrzne. - Zabezpieczenie tylnego zawieszenia - tylna rolka podporowa. - Materiały - rama nośna oraz profile urządzenia wykonane ze stali wysokogatunkowej o podwyższonej wytrzymałości. - Konstrukcja stalowa piaskowana, zabezpieczona antykorozyjnie i malowana w systemie kolorystycznym RAL kolor standardowy czarny. - Urządzenie hakowe wykonywane według norm obowiązujących w Unii Europejskiej i spełniające wszelkie warunki związane z normami BHP obowiązującymi w Polsce. Zakres dostawy: - Montaż na dostarczonym podwoziu samochodowym zabudowy hakowej z wyposażeniem. - Instrukcja Eksploatacji i Konserwacji (instrukcja obsługi, charakterystyka techniczna urządzenia, instrukcja BHP, instrukcja przeglądów, konserwacji i napraw wykaz części zamiennych, karta gwarancyjna urządzenia). - Deklaracja zgodności dla wymogów CE dla maszyn i urządzeń. - Dziennik Konserwacji. - Po uzyskaniu pełnomocnictwa rejestracja urządzenia w UDT. - Przeprowadzenie szkolenia wyznaczonych pracowników w zakresie prawidłowego i bezpiecznego eksploatowania urządzenia. - Dokumentacja umożliwiająca rejestracje pojazdu (homologacja lub świadectwo badania jednostkowego). Centralne smarowanie: wraz z samochodem dostarczyć automatyczne centralne smarowanie ze zbiornikiem i pompką tak zamontowaną aby zabezpieczyć odpowiednie pełne smarowanie podwozia i haka minimum 18 punktów smarnych. C. Warunki serwisu i gwarancji: a) Podwozie - 24 miesiące bez limitu kilometrów; bezpłatny serwis w okresie trwania gwarancji obejmujący pełny zakres obsług i napraw (wraz z materiałami eksploatacyjnymi). b) Urządzenie hakowe - 24 miesiące gwarancji; bezpłatny serwis w okresie trwania gwarancji obejmujący pełny zakres obsług i napraw (wraz z materiałami eksploatacyjnymi). Przed wyborem Wykonawcy Zamawiający przetestuje samochód pod kątem przydatności dla firmy - np. czas opróżniania pojemników, czasu załadunku kontenera itp. Zamawiający odrzuci oferty pojazdów, które nie przeszły testów i demonstracji w siedzibie Zamawiającego co najmniej na 1 dzień przed terminem złożenia ofert i które nie posiadają homologacji. Pojazd musi posiadać: - świadectwa homologacji pojazdu wraz z zabudową niezbędne do wglądu przez Zamawiającego podczas testowania i demonstracji pojazdu. - świadectwo homologacji dla kompletnego pojazdu ważne w dniu składania oferty. - niezbędne regulacje i pomiary dopuszczające samochód do użytkowania, niezbędną dokumentację w języku polskim i pozwolenia określone prawem dla eksploatacji (również pod względem BHP) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 16 czerwca 2009r w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi (Dz. U z dnia 1 lipca 2009r). - stosowne rozwiązania techniczne lub organizacyjne umożliwiające uruchomienie mechanizmu podnoszącego pojemniki lub inne elementy wyposażenia technicznego służące do przeładunku odpadów przy jednoczesnym zabezpieczeniu pojazdu przed niepowołanym uruchomieniem lub dostaniem się do kabiny osoby nieupoważnionej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341445106
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 15 000 PLN. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) warancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z póź. zm.). 3. Wadia wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy EKO-REGION w Bełchatowie Nr konta: Bank Spółdzielczy w Bełchatowie 24 8965 0008 2001 0006 4288 0001; 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym, 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą; b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; c) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 7. Z zastrzeżeniem art.46 ust.4a ustawy, Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; b) który został wykluczony z postępowania; c) którego oferta została odrzucona. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art.46 ust 2 pkt. 2 i 3, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12. Nie wniesienie wadium lub wniesienie wadium po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w ppkt. 2 niniejszego rozdziału, którzy złożą wymagane oświadczenia i dokumenty. 2. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych; 3. Celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w ppkt. 2, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: 1) pisemne oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia); 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie - referencje, 7) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo składania ofert, 8. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w ppkt. 3, metodą spełnia/nie spełnia. OFERTY WSPÓLNE 1. Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia. 2. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Dokument pełnomocnictwa powinien być załączony do oferty. 3. Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców występujących wspólnie powinna spełniać następujące wymagania: 1) oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 2) sposób składania oświadczeń i dokumentów w ofercie wspólnej: a) oświadczenia i dokumenty składane przez każdego z Wykonawców występujących wspólnie: - odpis właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego b) oświadczenia i dokumenty wspólne: - oferta cenowa (zał. Nr 1 do SIWZ ) - oświadczenie dotyczące warunków udziału w postępowaniu (zał. Nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia) - opis oferowanych pojazdów specjalistycznych Dokumenty powyższe składa pełnomocnik wykonawców występujących wspólnie w imieniu wszystkich tych wykonawców; 3) pełnomocnik pozostaje w kontakcie z zamawiającym w toku postępowania; zwraca się do zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp.; 4) wadium w formie innej niż pieniężna musi być wystawione na wszystkich wykonawców występujących wspólnie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) formularz oferty cenowej - zał. nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 2) pisemne oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia); 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (dotyczy w szczególności umowy spółki cywilnej, umowy konsorcjum itp.); 6) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie - referencje; 9) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo składania ofert; 10) opis techniczny oferowanego pojazdu Zaoferowany pojazd musi odpowiadać wszystkim wymogom zawartym w opisie przedmiotu zamówienia (punkt 3 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia). 11) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 12) dowód wniesienia wadium, tj.: kopia dokonania przelewu na konto Zamawiającego albo kopia zdeponowanej w kasie Zamawiającego gwarancji lub poręczenia. 2. Do oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia należy załączyć: 1) dokumenty określone w ust.1, 2) pełnomocnictwo dla pełnomocnika, o którym mowa w pkt.8 ust.2

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.eko-region.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach