Przetargi.pl
Granty Kuratora Oświaty

Kuratorium Oświaty w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-959 Olsztyn, ul. J. Piłsudskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 895 232 604 , fax. 895 232 604
  • Data zamieszczenia: 2018-03-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kuratorium Oświaty w Olsztynie
    ul. J. Piłsudskiego 7/9
    10-959 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 895 232 604, fax. 895 232 604
    REGON: 647326000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Granty Kuratora Oświaty
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu dla nauczycieli oraz dyrektorów szkół i placówek z terenu województwa warmińsko-mazurskiego konferencji i warsztatów, zwanych w dalszej części specyfikacji „szkoleniem”. 2.Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z realizacji części zamówienia, w sytuacji, gdy nie uzyska środków na jego sfinansowanie. 3.Nazwa i kod przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień: 80000000-4 (usługi edukacyjne i szkoleniowe), 80500000-9 (usługi szkoleniowe), 80530000-8 (usługi szkolenia zawodowego). 4.Zamówienie obejmuje: 1)zorganizowanie szkolenia we wskazanym w ofercie miejscu. Szkolenia mogą odbywać się w czasie ustalonym przez organizatora, zgodnie z przedstawionym przez niego harmonogramem. Dopuszcza się realizację szkoleń w dni wolne od pracy - także w soboty i niedziele - z wyłączeniem dni świątecznych, 2)zapewnienie kadry szkoleniowej (szczegółowe informacje dotyczące wymagań co do kadry szkoleniowej zawarte są w opisie przedmiotu zamówienia każdej z części, stanowiącym załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia), 3)opracowanie programu szkolenia, który powinien zawierać: a)harmonogram szkolenia, b)szczegółowy konspekt szkolenia z podaniem przykładów, które będą przedmiotem pracy warsztatowej uczestników, c)opis struktury programu do celów szkolenia (zakres treści modułów, ich logiczny układ, czas ich trwania), d)omówienie metod i form pracy na szkoleniu, e)opis przydatności przewidywanych efektów szkolenia dla praktyki nauczycielskiej, 4)zorganizowanie bufetu kawowego dla uczestników zajęć dydaktycznych, podczas każdej przerwy, z co najmniej ciepłymi i zimnymi napojami oraz słodką przekąską dla każdego uczestnika, 5)zapewnienie sali do przeprowadzenia szkolenia: a)mogącej pomieścić liczbę uczestników zgodną z zamówieniem, b)posiadającej warunki do zorganizowania przerw kawowych, c)z toaletą usytuowaną w niewielkiej odległości od sali szkoleniowej, d)wyposażonej w sprzęt multimedialny niezbędny do przeprowadzenia zajęć, 6)zorganizowanie i przeprowadzenie naboru uczestników spośród nauczycieli i dyrektorów szkół i placówek województwa warmińsko-mazurskiego, przy wsparciu Zamawiającego polegającym na zamieszczeniu na stronie internetowej informacji o terminie i miejscu szkolenia oraz danych kontaktowych organizatora, 7)powiadomienie wszystkich zakwalifikowanych uczestników o miejscu i terminie przeprowadzenia szkolenia, 8)wydanie zaświadczenia o ukończonym szkoleniu, które będzie zawierało informację o podmiocie finansującym szkolenie o następującej treści: „Sfinansowano ze środków na doskonalenie nauczycieli w ramach zadań edukacyjnych Warmińsko-Mazurskiego Kuratora Oświaty” wraz z logo Wykonawcy i logo Kuratorium Oświaty w Olsztynie, 9)zamieszczenie na materiałach szkoleniowych oraz promocyjnych logo Kuratorium Oświaty w Olsztynie wraz z informacją o następującej treści: „Sfinansowano ze środków na doskonalenie nauczycieli w ramach zadań edukacyjnych Warmińsko-Mazurskiego Kuratora Oświaty”, 10)rozliczenie przedmiotu umowy poprzez wystawienie faktury dla Zamawiającego z terminem płatności 21 dni od daty otrzymania faktury i przekazanie jej Zamawiającemu wraz z: a)sprawozdaniem z realizacji zadania załącznik nr 1 do umowy, b)wynikami ewaluacji zadania stanowiące załącznik nr 2 do umowy, c)zestawieniem dotyczącym uczestników zadania, stanowiące załącznik nr 3 do umowy, d)sprawozdaniem finansowym stanowiącym załącznik nr 4 do umowy, e)listą obecności potwierdzoną własnoręcznym podpisem każdego uczestnika. 5.Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia kontroli realizacji umowy na dowolnym etapie realizacji zamówienia publicznego, bez uprzedniego powiadamiania Wykonawcy o terminie i zakresie kontroli. III.OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA. 1.Zamówienie podzielone jest na 43 części: 1)Część 1: Szkolnictwo zawodowe w realizacji z pracodawcą - konferencja Olsztyn, 2)Część 2: Szkolnictwo zawodowe w realizacji z pracodawcą - konferencja Elbląg, 3)Część 3: Szkolnictwo zawodowe w realizacji z pracodawcą - konferencja Ełk, 4)Część 4: Nauczyciel i rodzic na drodze wychowania ku wartościom - konferencja Olsztyn, 5)Część 5: Nauczyciel i rodzic na drodze wychowania ku wartościom - konferencja Elbląg, 6)Część 6: Nauczyciel i rodzic na drodze wychowania ku wartościom - konferencja Ełk, 7)Część 7: Budowanie autorytetu nauczyciela - etyka zawodu - konferencja Olsztyn, 8)Część 8: Budowanie autorytetu nauczyciela - etyka zawodu - konferencja Elbląg, 9)Część 9: Budowanie autorytetu nauczyciela - etyka zawodu - konferencja Ełk, 10)Część 10: Metoda na metodę harcerską - konferencja Olsztyn, 11)Część 11: Metoda kształcenia matematycznego ukierunkowana na efektywność. Jak skutecznie pracować z uczniem na lekcji matematyki - warsztaty Olsztyn, 12)Część 12: Metoda kształcenia matematycznego ukierunkowana na efektywność. Jak skutecznie pracować z uczniem na lekcji matematyki - warsztaty Elbląg, 13)Część 13: Metoda kształcenia matematycznego ukierunkowana na efektywność. Jak skutecznie pracować z uczniem na lekcji matematyki - warsztaty Ełk, 14)Część 14: Kształcenie umiejętności matematycznych i logicznego myślenia w edukacji wczesnoszkolnej - warsztaty Olsztyn, 15)Część 15: Kształcenie umiejętności matematycznych i logicznego myślenia w edukacji wczesnoszkolnej - warsztaty Elbląg, 16)Część 16: Kształcenie umiejętności matematycznych i logicznego myślenia w edukacji wczesnoszkolnej - warsztaty Ełk, 17)Część 17: Eksperyment, doświadczenie i obserwacja w nauczaniu przedmiotów przyrodniczych- warsztaty Olsztyn, 18)Część 18: Eksperyment, doświadczenie i obserwacja w nauczaniu przedmiotów przyrodniczych - warsztaty Elbląg, 19)Część 19: Eksperyment, doświadczenie i obserwacja w nauczaniu przedmiotów przyrodniczych - warsztaty Ełk, 20)Część 20: Perspektywy i praktyczne rozwiązania w doradztwie zawodowym - warsztaty Olsztyn, 21)Część 21: Perspektywy i praktyczne rozwiązania w doradztwie zawodowym - warsztaty Elbląg, 22)Część 22: Perspektywy i praktyczne rozwiązania w doradztwie zawodowym - warsztaty Ełk, 23)Część 23: Rozmawiamy o wartościach w szkole - warsztaty Olsztyn, 24)Część 24: Rozmawiamy o wartościach w szkole - warsztaty Elbląg, 25)Część 25: Rozmawiamy o wartościach w szkole - warsztaty Ełk, 26)Część 26: Sztuka dialogu: nauczyciel, uczeń, rodzic - warsztaty Olsztyn, 27)Część 27: Sztuka dialogu: nauczyciel, uczeń, rodzic - warsztaty Elbląg, 28)Część 28: Sztuka dialogu: nauczyciel, uczeń, rodzic - warsztaty Ełk, 29)Część 29: Każdy uczeń ma talent - odkrywanie mocnych stron, zasobów zdolności - nauczyciel w roli tutora, mentora, coacha - warsztaty Olsztyn, 30)Część 30: Każdy uczeń ma talent - odkrywanie mocnych stron, zasobów zdolności - nauczyciel w roli tutora, mentora, coacha - warsztaty Elbląg, 31)Część 31: Każdy uczeń ma talent - odkrywanie mocnych stron, zasobów zdolności - nauczyciel w roli tutora, mentora, coacha - warsztaty Ełk, 32)Część 32: Wspomaganie procesu wychowawczego metoda harcerską - warsztaty Olsztyn, Elbląg, Ełk, 33)Część 33: Szachy w szkole - warsztaty Olsztyn, 34)Część 34: Szachy w szkole - warsztaty Ełk, 35)Część 35: Cyber (nie)bezpieczni - profilaktyka przemocy rówieśniczej - konferencja Olsztyn, 36)Część 36: Cyber (nie)bezpieczni - profilaktyka przemocy rówieśniczej - konferencja Elbląg, 37)Część 37: Cyber (nie)bezpieczni - profilaktyka przemocy rówieśniczej - konferencja Ełk, 38)Część 38: Wspieranie uzdolnień szansą rozwoju ucznia – konferencja Olsztyn, 39)Część 39: Wspieranie uzdolnień szansą rozwoju ucznia – konferencja Elbląg, 40)Część 40: Wspieranie uzdolnień szansą rozwoju ucznia – konferencja Ełk, 41)Część 41: Od smutku do nadziei - pomoc uczniom w depresji - konferencja Olsztyn, 42)Część 42: Od smutku do nadziei - pomoc uczniom w depresji - konferencja Elbląg, 43)Część 43: Od smutku do nadziei - pomoc uczniom w depresji - konferencja Ełk 2. Opis części zamówienia stanowi załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Każda z części zamówienia stanowi odrębne zamówienie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: aposiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej - są podmiotami spełniającymi warunki określone w § 22 ust.1 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 29 września 2016 r . w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz.U. z 2016 r. poz. 1591),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach