Sadecki Urząd Pracy ogłasza przetarg
- Adres: 33-300 Nowy Sącz, ul. Węgierska 146
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 018 4429110 , fax. 018 4429984
- Data zamieszczenia: 2014-09-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sadecki Urząd Pracy
ul. Węgierska 146 146
33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
tel. 018 4429110, fax. 018 4429984
REGON: 49202507100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sup.nowysacz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Grafika i animacja komputerowa z reklamą i tworzeniem stron www - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. Grafika i animacja komputerowa z reklamą i tworzeniem stron www dla 10 osób bezrobotnych w ramach I edycji kursowej. 2.Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników szkolenia do podjęcia pracy w zawodzie grafika komputerowego z umiejętnością tworzenia serwisów WWW, projektowania i realizacji witryny z użyciem HTML i CSS oraz obróbki grafiki na użytek Internetu. 3.Poprzez przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń rozumie się w szczególności obowiązki Wykonawcy obejmujące: a)Opracowanie programu szkolenia zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy ( Dz. U. z 2014 r. poz. 667 ) według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. Program szkolenia musi zawierać między innymi poniżej wymienione obszary : Grafika rastrowa z zakresu obsługi programu Adobe Photoshop, Grafika wektorowa z zakresu obsługi programu Corel Draw i Adobe Ilustrator, Animacja komputerowa z zakresu obsługi programu Adobe Flash, HTML (XHTML), Kaskadowe arkusze stylów(CSS). b)Wskazanie miejsca (lokalizacji) zajęć. c)Zapewnienie sali dydaktycznej przystosowanej do wielkości 10 osobowej grupy. d)Zapewnienie niezbędnego sprzętu umożliwiającego sprawne prowadzenie szkoleń tj. niezbędnych mebli biurowych (stoły, krzesła), minimum 10 stanowisk komputerowych z niezbędnym licencjonowanym oprogramowaniem oraz dostępem do Internetu. Zajęcia muszą być prowadzone na zasadzie 1 osoba - 1 stanowisko komputerowe. e)Przeprowadzenie szkoleń zgodnie z opracowanymi programami oraz wydanie dla każdego uczestnika szkolenia, zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności oraz certyfikatu (z odpowiednim oznakowaniem promocyjnym) zgodnego z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki f)Prowadzenie dokumentacji poszczególnych kursów tj.: dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych oraz listę obecności zawierającą: imię, nazwisko i podpis uczestnika szkolenia; protokołu i karty ocen z okresowych sprawdzianów kształcenia oraz egzaminu końcowego, jeżeli zostały przeprowadzone; rejestru wydawanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności lub kwalifikacji, zawierającego: numer, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość oraz nazwę szkolenia i datę wydania zaświadczenia, anonimowych ankiet oceny szkolenia dla uczestników i absolwentów szkolenia; g)Ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem osoby, które: nie posiadają prawa do stypendium szkoleniowego. Wykaz osób, które należy objąć w/w ubezpieczeniem na czas trwania całego szkolenia Zamawiający zobowiązuje się przekazać Wykonawcy najpóźniej do dnia rozpoczęcia szkolenia. kontynuują szkolenie po podjęciu zatrudnienia, innej pracy zarobkowej lub działalności gospodarczej. Koszt ewentualnego ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków należy uwzględnić przy obliczaniu kosztów szkolenia. h)Zapewnienie dwóch przerw kawowych (zimne i gorące napoje, poczęstunek). 4.Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: a)Miejsce realizacji szkolenia: Miasto Nowy Sącz. b)Czas trwania szkolenia - maksymalnie 32 dni robocze. c)Liczba godzin szkoleniowych wynosi 200 godzin zegarowych dla każdego uczestnika szkolenia. Liczba godzin zajęć w tygodniu obejmuje przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych, dziennie nie może przekraczać 7 godzin zegarowych. Godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut (długość przerw może być ustalona elastycznie). Zajęcia teoretyczne i praktyczne trwają w układzie poniedziałek - piątek w godzinach od 8.00 maksymalnie do 16.00. d)Wykonawca musi zapewnić materiały dydaktyczne dla każdego uczestnika szkolenia (obowiązkowo w formie papierowej, a w przypadku posiadania materiałów w formie elektronicznej również w tej formie) oraz przekazać komplet materiałów wydawanych kursantom dla SUP (forma papierowa lub CD). Materiały szkoleniowe zostaną oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki e)Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usługi przestrzegać przepisów BHP i ppoż. f)Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania przepisów ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101 poz. 926 z późn. zm.) Wykonawca może przetwarzać dane osobowe uczestników szkolenia wyłącznie w zakresie i celu niezbędnym do realizacji niniejszego zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805332001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.nowysacz.ibip.pl/public/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie kursu komputerowego Statistica dla 10 studentów/studentek 3 roku kierunku Biotechnologia
Dodano: 2015-03-12 - Przeprowadzenie kursów: Komputerowe wspomaganie projektowania - obsługa programu Auto - CAD 2D w ramach projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
Dodano: 2015-03-05 - Przeprowadzenie kursów zawodowych Obsługa komputerowych systemów przygotowania procesu produkcyjnego w ramach projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
Dodano: 2015-02-16 - Przeprowadzenie kursów Wprowadzenie i wdrażanie technologii opartej na hiperwizorze w ramach projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
Dodano: 2015-02-13 - świadczenie usługi szkoleniowej - kurs komputerowy
Dodano: 2015-01-20 - Przeprowadzenie kursu komputerowego AutoCAD dla 10 studentów/studentek III roku kierunku Biotechnologia w ramach realizacji projektu Politechniki Krakowskiej pn. Biotechnolog - Inżynier XXI wieku POKL.04.01.02-00-053/12 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach poddziałania 4.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Dodano: 2014-10-01 - Przeprowadzenie kursu komputerowego ChemCAD dla studentów WIiTCH kierunku zamawianego technologia chemiczna w ramach realizacji projektu POKL Technolog Chemiczny- Inżynier Przyszłości
Dodano: 2014-09-25 - Przeprowadzenie kursu komputerowego ChemCAD dla studentów WIiTCH kierunku zamawianego technologia chemiczna w ramach realizacji projektu POKL Technolog Chemiczny- Inżynier Przyszłości
Dodano: 2014-09-10 - Organizacja i przeprowadzenie kursu komputerowego na poziomie średniozaawansowanym w zakresie edycji tekstów i technologii informacyjno-komunikacyjnych
Dodano: 2014-08-29 - Szkolenia wraz z egzaminami z zakresu ECDL START i ECDL CORE
Dodano: 2014-07-15