Przetargi.pl
Głęboka termomodernizacja Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego przy ul. Szkolnej 2 w Swarożynie

Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. St. Staszica ogłasza przetarg

  • Adres: 83-115 Swarożyn, Szkolna
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 585 369 393, , fax. 585 369 393
  • Data zamieszczenia: 2018-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. St. Staszica
    Szkolna 2
    83-115 Swarożyn, woj. pomorskie
    tel. 585 369 393, , fax. 585 369 393
    REGON: 19188759000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsaio.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka organizacyjna administracji rządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Głęboka termomodernizacja Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego przy ul. Szkolnej 2 w Swarożynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje swoim zakresem:  Przygotowanie dokumentacji aplikacyjnej wraz ze wszystkimi niezbędnymi załącznikami zgodnie z wymogami instytucji dofinansowującej i pozyskanie dofinansowania zadania na zasadach określonych w SIWZ oraz Umowie Głównej.  Wykonanie dokumentacji projektowej oraz  Po pozyskaniu dofinansowania wykonanie robót budowlanych na zasadach określonych w dalszej części programu.  Rozliczenie dofinansowania z instytucją finansującą. Zakres robót budowlanych termomodernizacyjnych dla zespołu budynków obejmuje:  Wymianę sieci cieplnej między obiektami objętymi zadaniem na sieć z rur preizolowanych – 150 mb  Wprowadzenie Systemu Zarządzania Energią dla kompleksu,  Budowę instalacji fotowoltaicznej – 68 kW  Wymianę kotłów gazowych na nowoczesne gazowe kotły kondensacyjne o mocy ok. 300 kW wraz z niezbędną armaturą. Dodatkowo roboty dla poszczególnych budynków: Budynek szkoły: Koszty związane z robotami termomodernizacyjnymi:  Ocieplenie ścian zewnętrznych – 1838,5m2  Wymiana stolarki okiennej – 241,28m2  Wymiana stolarki drzwiowej – 2,06m2  Montaż nawiewników higrosterowanych w nowo wymienianych oknach,  Modernizacja instalacji c.w.u.,  Modernizacja instalacji c.o. - 104 pkt  Wymiana źródeł światła na oświetlenie LED, Pozostałe roboty:  Montaż opraw oświetleniowych ewakuacyjnych i awaryjnych,  Wymiana instalacji odgromowej,  Przemurowanie kominów,  Montaż daszków systemowych – 3 szt.  Remont schodów zewnętrznych z wykonaniem nowych poręczy od strony zachodniej,  Wykonanie zadaszenia nad zejściem do kotłowni,  Wymiana instalacji elektrycznej,  Wymiana parapetów wewnętrznych na nowe z PCV (przy wymienianych oknach),  Wykonanie opaski wokół budynku – 206 mb  Modernizacja wejścia głównego poprzez dostosowanie pochylni dla niepełnosprawnych do wymogów po wykonaniu docieplenia,  Budynek internatu: Koszty związane z robotami termomodernizacyjnymi:  Ocieplenie ścian zewnętrznych -2320,20 m2  Ocieplenie stropodachu -1318,00 m2  Wymiana stolarki okiennej – 153,10 m2  Wymiana stolarki drzwiowej - 23,64 m2  Montaż nawiewników do nowo wymienionych okien,  Modernizacja instalacji c.w.u.,  Modernizacja instalacji c.o. -117 pkt  Wymiana luxferów na nowe okna wraz z częściowym zamurowaniem -24,50 m2  Modernizacja oświetlenia na oprawy LED, Pozostałe roboty:  Montaż opraw ewakuacyjnych i awaryjnych,  Wymiana instalacji odgromowej,  Przemurowanie kominów,  Skucie starych daszków i montaż daszków systemowych – 3szt  Remont zejścia zewnętrznego do piwnicy – wymiana daszku i położenie struktury na ścianach,  Wymiana parapetów wewnętrznych na nowe z PCV (przy wymienianych oknach),  Wykonanie opaski wokół budynku – 262 mb Budynek warsztatów: Koszty związane z robotami termomodernizacyjnymi:  Ocieplenie ścian zewnętrznych -500,26m2  Wymiana stolarki drzwiowej -47,38m2  Ocieplenie stropodachu – 680,36m2  Modernizacja instalacji c.o. – 34pkt  Wymiana oświetlenia na LED, Pozostałe roboty:  Montaż opraw ewakuacyjnych i awaryjnych,  Wymiana instalacji elektrycznej,  Wymiana instalacji odgromowej,  Montaż daszków systemowych – 3szt  Demontaż i montaż urządzeń zlokalizowanych na elewacji, W przypadku nieprzyznania dofinansowania zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 70 000 PLN(słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych) Wadium musi być wniesione w formie zgodnej z art. 45 ust. 6 Ustawy. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, wskazanym w punkcie 10.1 IDW. Potwierdzeniem skutecznego wniesienia wadium będzie: 1) w przypadku wadium w formie pieniężnej - zaksięgowanie na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert; 2) w przypadku wadium w formie innej niż pieniężna - oryginał dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). Dokument należy przekazać w następujący sposób: kserokopie należy dołączyć do oferty, dokumenty oryginalne dostarczyć w odrębnym opakowaniu wraz ofertą. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być co najmniej gwarancją bezwarunkową, nieodwołalną i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Gwarancje i poręczenia muszą zawierać (oprócz elementów właściwych dla każdej formy, określonych przepisami prawa): 1) nazwę i adres Zamawiającego, 2) oznaczenie (numer) postępowania, 3) termin ważności wadium – odpowiadający terminowi związania ofertą, zgodnie z pkt9IDW. W przypadku oferty wspólnej Zamawiający dopuszcza podział kwoty wadium pomiędzy Członków Konsorcjum bądź wspólników spółki i jego wniesienie w częściach o ile suma tych części będzie równa kwocie wadium określonej w pkt. 11.1 oraz pod warunkiem, że w treści każdej gwarancji będzie wskazany cały skład Konsorcjum bądź wszyscy wspólnicy spółki. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na następujący rachunek Zamawiającego: Narodowy Bank Polski 89 1010 1140 0197 3822 3000 0000 W tytule przelewu należy podać: „Wadium w Postępowaniu: 1/2018" Zamawiający informuje, że oprocentowanie w/w rachunku wynosi 0,00%. Wykonawca jest zobowiązany podać w treści przelewu bankowego numer referencyjny Zamówienia. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z zastrzeżeniem pkt 11.11 IDW oraz treści art. 46 ust. 4 a Ustawy. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie Zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 11.10 IDW, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Okoliczności przepadku wadium oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa Ustawa. Beneficjentem gwarancji wadialnej jest Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. St. Staszica ul. Szkolna 2, 83-115 Swarożyn
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 2). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt 9.4.1. – 9.4.4. składa dokumenty wg § 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U., poz. 1126), tj.:informacja z odpowiedniego rejestru albo w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 (z wyłączeniem przesłanek zawartych w art. 24 ust. 1 pkt 13 d i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 Ustawy; dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli Wykonawca, wykazuje spełnienie warunków, o których mowa w rozdziale 8 SIWZ i powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku wobec niego podstaw do wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu – zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 8.3.1. niniejszej SIWZ. W celu oceny czy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę tymi z podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określą w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonanie Zamówienia, c) zakres i okres udziału innego podmiotu, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Jeżeli zdolność techniczna lub zawodowa podmiotu, o którym mowa w pkt. 8.3.1. nie potwierdza spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: • Zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami; • Zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację ekonomiczną lub finansową.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach