Przetargi.pl
Geodezyjne prace przygotowawcze do projektu Planu Urządzania Lasu Nadleśnictwa Jarosław na lata 2017-2026

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Jarosław ogłasza przetarg

  • Adres: 37-500 Jarosław, Koniaczów 1L
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 16 6236240 , fax. 16 6236241
  • Data zamieszczenia: 2015-02-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Jarosław
    Koniaczów 1L 1L
    37-500 Jarosław, woj. podkarpackie
    tel. 16 6236240, fax. 16 6236241
    REGON: 65001676200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.jaroslaw.krosno.lasy.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Geodezyjne prace przygotowawcze do projektu Planu Urządzania Lasu Nadleśnictwa Jarosław na lata 2017-2026
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Aktualizacja Leśnej Mapy Numerycznej (LMN) w zakresie warstw punktów, linii i poligonów obiektów podstawowych oraz danych ewidencyjnych do bazy Systemu Informatycznego Lasów Państwowych (SILP), aktualizacja ewidencji gruntów i budynków (EGiB) o zmiany wynikające z wykonanej aktualizacji LMN, pozyskanie danych źródłowych do aktualizacji LMN i EGiB z zakresu prac terenowych obejmujących oznakowanie granic zewnętrznych gruntów PGL w trybie określonym obowiązującymi przepisami. 1.Sukcesywne pozyskiwanie materiałów geodezyjnych z zasobu PODGiK obejmujących: zaktualizowane numeryczne bazy działek i użytków obiektów po modernizacji ewidencji gruntów, aktualne wypisy z rejestru gruntów, dane geodezyjne z jednostkowych operatów z pomiaru i ustalenia granic oraz aktualizacji użytków - do aktualizacji bazy geometrycznej LMN oraz bazy SILP - obejmuje także aktualizację pozyskanych danych o zmiany wynikłe z realizowanych prac geodezyjno-kartograficznych oraz modernizacji EGiB dla obrębu ewidencyjnego w którym znajdują się grunty PGL w okresie od podpisania umowy do 31.12.2016r, oraz porównanie danych ewidencyjnych ewidencji branżowej PGL (część graficzna i opisowa) z danymi pozyskanymi z zasobu PODGiK, wyjaśnienie stwierdzonych oraz sporządzenie i bieżąca aktualizacja zestawienia powierzchni gruntów Nadleśnictwa do projektu PUL. 2. Prowadzenie nadzoru merytorycznego i współpraca z wykonawcą projektu PUL w trakcie realizowanych prac geodezyjno- kartograficznych dla gruntów przyległych do PGL oraz modernizacji EGiB dla obrębu ewidencyjnego w którym znajdują się grunty PGL. Planowane prace modernizacyjne na gminie Wielkie Oczy oraz prac związanych z ustaleniem granic działek Nadleśnictwa przy drogach powiatowych w miejscowości Radawa i Potok Jaworowski. 3. Aktualizacja bazy geometrycznej do Leśnej Mapy Numerycznej (LMN oraz danych ewidencyjnych do bazy Systemu Informatycznego Lasów Państwowych (SILP), do projektu PUL na podstawie danych z zasobu PODGiK (w zakresie punktów granicznych wraz z atrybutami, granic działek i granic użytków oraz budynków) według stanu 31.12.2016 roku oraz sporządzenie i bieżąca aktualizacja zestawienia powierzchni gruntów nadleśnictwa do projektu PUL. Baza ta ma być zgodna ze Standardem LMN i aktualną bazą geometryczną. 4. Opracowanie dokumentacji do celów prawnych: podziały nieruchomości. 5. Opracowanie dokumentacji do celów prawnych: scalenie nieruchomości w ramach istniejącego podziału powierzchniowego Nadleśnictwa Jarosław. 6. Pozyskanie danych źródłowych do aktualizacji bazy geometrycznej LMN i EGiB w zakresie granic zewnętrznych obejmujących oznakowanie granic gruntów PGL w trybie obowiązujących przepisów wraz ze stabilizacją granic a) Rozgraniczenie granic nieruchomości b) Wyznaczenie niewidocznych punktów granicznych i wznowienie znaków granicznych wraz z stabilizacją 7. Aktualizacja księgi wieczystej PR1J/00034419/1 - sporządzenie wniosków w celu wykreślenia działek ewidencyjnych nr 539/2, 539/6, 568/8, 568/12, 568/19, 568/20, 843/3, 843/7, 843/8, 822/1. 8. Opracowanie dokumentacji do celów prawnych -zmiana konfiguracji granic działek ewidencyjnych (oddziałów) położonych wewnątrz kompleksów leśnych Nadleśnictwa Jarosław 9. Opracowanie do celów prawnych - operat techniczny dotyczący zmiany granic działek kompleksu leśnego PGL pomiędzy gruntami Nadleśnictwa Jarosław a drogami publicznymi (zmiana konfiguracji działek z protokolarnym ustaleniem granic) - prace terenowe i kameralne wraz z oznaczeniem przebiegu granic tj. zastabilizowanie punktów załamania granic, ewentualne uzupełnienie brakujących punktów granicznych (kamieni). 10. Sporządzenie zestawienia zmian w stanie posiadania nadleśnictwa za okres 2007-2016. 11. Sporządzenie mapy zasadniczej dla działki ewidencyjnej 949 położonej w miejscowości Kobylnica Ruska gmina Wielkie Oczy i dla działki ewidencyjnej 955 położonej w miejscowości Korczowa gmina Radymno. 12. Sporządzenie wykazu istniejących urządzeń infrastruktury liniowej (wodociągi, gazociągi, linie elektroenergetyczne, kanalizacje) na gruntach będących w zarządzie PGL LP Nadleśnictwo Jarosław na podstawie ewidencji prowadzonej przez PODGiK. Przedmiot zamówienia powinien być realizowany zgodnie z przepisami prawa dotyczącymi zakresu przedmiotu zamówienia, a tym w szczególności z: - Zarządzeniem Nr 60 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 28 czerwca 1999r. w sprawie procedury zakładania ewidencyjnych map numerycznych w nadleśnictwach znak: EI-021-04-5/99 (z późn. zmianami wprowadzonymi Zarządzeniem Nr 10 z dnia 8 lutego 2001 r.) - Zarządzeniem Nr 67 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 17.07.2001 r. w sprawie ewidencji lasów, gruntów i innych nieruchomości w Lasach Państwowych, - Ustawą Prawo geodezyjne i kartograficzne dnia 17 maja 1989 r. (Dz. U. z 2010 r., nr 193 poz. 1287 z późn. zm.). - Zarządzeniem Nr 55 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 21 listopada 2011 r. w sprawie Instrukcji urządzania lasu (ZU-7019-72/2011) http://www.lasy.gov.pl/publikacje/copy_of_gospodarka-lesna/urzadzanie/iul - innymi obowiązującymi geodezyjnymi aktami prawnymi oraz instrukcjami technicznymi wykonywania prac geodezyjnych. Na wniosek Wykonawcy Zamawiający udostępni zarządzenia i wytyczne dotyczące przedmiotu zamówienia obowiązujące w PGL LP. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zawierają Ramowe wytyczne do wykonania prac, stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772310008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 8 000.00 PLN (słownie: osiem tysięcy 00/100 PLN). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2015-03-09 do godz. 10:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarki Żywnościowej o/Jarosław 10 20 30 0045 1110 0000 0077 5440; b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z dnia 2007r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i musi zawierać następujące elementy: a: nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib; b: określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; c: kwotę gwarancji; d: termin ważności gwarancji; e: zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.), nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.) lub pełnomocnictw, i nie udowodnił, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; f: zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; g: gwarancja winna być nieodwołalna i bezwarunkowa, gwarancja nie może w swej treści uzależniać wypłaty wadium od potwierdzenia przez bank, jakąkolwiek osobę trzecią lub instytucję podpisów osób złożonych pod żądaniem wypłaty wadium w imieniu Zamawiającego. Wypłata kwoty wadium nie może być też uwarunkowana żadnymi innymi formalnościami koniecznymi do spełnienia ani dokumentami koniecznymi do złożenia wraz z żądaniem wypłaty wadium. Gwarancja winna przewidywać okres bezwarunkowej wypłaty maksymalnie do 14 dni od pierwszego pisemnego żądania wypłaty wadium; h: wszelkie spory dotyczące gwarancji podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem Rzeczypospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego; i: jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji nie był krótszy niż okres związania ofertą; j: w przypadku wniesienia wadium przez Konsorcjum w formie gwarancji winno ono w swej treści zawierać wyraźne wskazanie wszystkich Wykonawców tworzących Konsorcjum wraz z podaniem ich nazw i siedzib. 7. Postanowienia punktu 6 stosuje się odpowiednio do poręczeń. 8. Wadium w formie innej niż pieniądz należy zdeponować w kasie (pokój nr 17) lub dołączyć do oferty. 9. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu przelewem bankowym przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. Wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz, poprzez dołączenie go do oferty jest równoznaczne z wniesieniem go przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem złożenia oferty przed terminem składania ofert. 10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.). 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.), z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.), pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.), lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.), co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę, jako najkorzystniejszej. 16. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Dodatkowa obsługa techniczna
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_radymno/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach