Przetargi.pl
EZ-ZP-05/2014 Usługa odwadniania osadów ściekowych czynnych i nadmiernych o zwartości 1,0 % - 5 % suchej masy osadu na wejściu do pompy osadu wg potrzeb zamawiającego w szacunkowej ilości do 30 000 m3 na obiekcie Oczyszczalni Ścieków w Stargardzie Szczecińskim

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 73-110 Stargard Szczeciński, ul. Okrzei 6
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 5771274 , fax. 91 5772128
  • Data zamieszczenia: 2014-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
    ul. Okrzei 6 6
    73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 5771274, fax. 91 5772128
    REGON: 81111575800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk.stargard.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    EZ-ZP-05/2014 Usługa odwadniania osadów ściekowych czynnych i nadmiernych o zwartości 1,0 % - 5 % suchej masy osadu na wejściu do pompy osadu wg potrzeb zamawiającego w szacunkowej ilości do 30 000 m3 na obiekcie Oczyszczalni Ścieków w Stargardzie Szczecińskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługa odwadniania osadów ściekowych czynnych i nadmiernych o zwartości 1,0 % - 5 % suchej masy osadu na wejściu do pompy osadu, wg rzeczywistych potrzeb zamawiającego, w ilości do 30 000 m3, na obiekcie Oczyszczalni Ścieków w Stargardzie Szczecińskim. WARUNKI REALIZACJI USŁUGI: 1) Usługa odwadniania osadów ściekowych kompleksowa, za pomocą urządzenia odwadniającego. 2) Usługa będzie wykonywana według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. 3) Materiały do odwadniania (polielektrolit) i inne środki chemiczne niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia procesu odwadniania osadu Wykonawca dostarczy we własnym zakresie i na swój koszt 4) Sucha masa osadu na wyjściu z urządzenia od19% do 21 % 5) Zawiesina w odcieku do 150 mg/l. 5) Wydajność urządzenia odwadniającego od 18 do 22 m? /h. 6) Transport urządzenia do odwadniania z niezbędnym osprzętem we własnym zakresie Wykonawcy, na jego koszt i niebezpieczeństwo uszkodzenia lub kradzieży 7) Zamawiający zapewnia na swój koszt media niezbędne do wykonania usługi tzn. energię elektryczną i wodę. 8) Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu umowy zgodnie z warunkami zawartymi w formularzu ofertowym, 9) Zleceniodawca zastrzega sobie prawo do pobierania prób odwodnionego osadu, celem wykonania badania na zawartość suchej masy osadu odwodnionego. 10) Zleceniodawca zastrzega sobie prawo do przerwania realizacji usługi przez Wykonawcę w przypadku stwierdzenia braku osadu ściekowego na obiekcie Oczyszczalni Ścieków. 11) W przypadku stwierdzenia po badaniu laboratoryjnym, iż nie są dotrzymane warunki umowy, Zleceniodawca zastrzega sobie prawo wypowiedzenia niniejszej umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia i obciążenia Wykonawcy karami umownymi. 12) Wykonawca przystąpi do realizacji przedmiotu w ciągu 7 dni kalendarzowych od telefonicznego zgłoszenia potwierdzonego faksem lub drogą elektroniczną. 13) Wykonawca jest świadomy tego, iż podana przez Zamawiającego ilość osadu do odwodnienia ma charakter szacunkowy i zamawiający nie gwarantuje wykonawcy, iż zleci jemu odwodnienie tej ilości osadu. Wykonawca nie będzie z tego tytułu dochodził od Zamawiającego odszkodowania. 2 Inne wymagania dotyczące zamówienia: 1) Wykonawca ma podać kwotę za odwodnienie 1 m3 osadu na wejściu do pompy osadu. 2) Wykonawca za zgodą Zamawiającego, może przechować sprzęt niezbędny do realizacji usługi na terenie Oczyszczalni Ścieków, na swoje niebezpieczeństwo. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne uszkodzenia, zniszczenia lub kradzieże pozostawionego sprzętu. 3) Wykonawca zapewni stałą dyspozycyjność i gotowość do realizacji usługi, na zasadach i w terminach określonych w siwz. 3 WARUNKI PŁATNOŚCI: 1) Za usługę Wykonawca wystawi fakturę VAT. 2) Zamawiający ureguluje należność w terminie 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT. 3) Podstawą wystawienia faktury będzie zatwierdzenie przez Mistrza Oczyszczalni /lub osobę zastępującą/ przedłożonego przez Wykonawcę zestawienia wykonanej usługi wraz z określeniem ilości osadu na wejściu do urządzenia odwadniającego, bez uwag. Zestawienie zbiorcze obejmujące wykonanie usługi Wykonawca przedłoży do ostatniego dnia roboczego miesiąca. 4) Płatność zostanie zrealizowana przelewem na konto Wykonawcy podane na fakturze.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905138004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgk.stargard.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach