Przetargi.pl
Eliminacja wykluczenia cyfrowego w Gminie Zagórz

Gmina Zagórz ogłasza przetarg

  • Adres: 38-540 Zagórz, ul. 3 Maja 2
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4622062 , fax. 013 4622062
  • Data zamieszczenia: 2013-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zagórz
    ul. 3 Maja 2 2
    38-540 Zagórz, woj. podkarpackie
    tel. 013 4622062, fax. 013 4622062
    REGON: 37044077800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zagorz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Eliminacja wykluczenia cyfrowego w Gminie Zagórz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, dostawa materiałów i urządzeń, wykonanie wszelkich prac budowlanych, montażowych i instalacyjnych oraz dostawa sprzętu komputerowego, serwis i usługa zapewnienia dostępu do Internetu dla tzw. Grupy Docelowej, a także szkolenia - w ramach projektu pn. Eliminacja wykluczenia cyfrowego w Gminie Zagórz.Zadaniem wykonawcy będzie zaprojektowanie, dostawa materiałów i urządzeń, wykonanie wszelkich prac budowlanych, montażowych i instalacyjnych oraz świadczenie usług gwarancyjnych na dostarczone elementy infrastruktury. Zakres zamówienia obejmuje: 1. Przygotowanie dokumentacji projektowej, harmonogramu prac oraz innej niezbędnej dokumentacji:a)Opracowanie projektów budowlanych w zakresie budowy sieci światłowodowej, wraz z niezbędną dokumentacją związaną z uzyskaniem pozwolenia na budowę,b)Opracowanie projektów budowlanych w zakresie budowy wież i/lub masztów antenowych (wraz z branżami), oraz niezbędną dokumentacją związaną z uzyskaniem pozwolenia na budowę (jeśli będzie wymagane),c) Wykonanie planowania radiowego,d)Opracowanie projektu wykonawczego budowy sieci szerokopasmowej, d) Opracowanie szczegółowego harmonogramu prac. e)Opracowanie dokumentacji technicznej powykonawczej 2.Budowę wież i/lub masztów antenowych oraz konstrukcji wsporczych pod anteny:a) Budowa wież i/lub masztów antenowych, ewentualnie konstrukcji wsporczych, b) Instalacja szaf zewnętrznych (typu outdoor) lub wewnętrznych, w zależności od potrzeb oraz wykonanie instalacji teletechnicznych pod potrzeby instalacji infrastruktury. 3.Budowę sieci szkieletowej - węzłów sieci szkieletowej (WS) oraz połączeń światłowodowych:a)Budowa infrastruktury sieci światłowodowej,b)Adaptacja pomieszczenia przeznaczonego na WS (jednocześnie Centrum Zarządzania Siecią), c) Dostawa, instalacja oraz konfiguracja urządzeń aktywnych stanowiących wyposażenie Węzłów Szkieletowych oraz Centrum Zarządzania siecią 4.Budowę połączeń dystrybucyjnych oraz węzłów dostępowych (budowa Stacji Bazowych oraz instalacja terminali odbiorczych):a)Budowa połączeń dystrybucyjnych w oparciu o radiolinie cyfrowe,b)Dostawa, instalacja i konfiguracja elementów oraz urządzeń stanowiących wyposażenie Węzłów Dostępowych (stacji bazowych eNodeB, punktów dostępowych WLAN i innych),c)Dostawa, instalacja i konfiguracja przełączników sieciowych oraz UPSów,d) Montaż szaf, uchwytów antenowych oraz przygotowanie infrastruktury kablowej w obiektach Węzłów Dostępowych, e)Dostawa, instalacja i konfiguracja urządzeń odbiorczych (terminali) dla Beneficjentów projektu. 5.Dostawa, instalacja sprzętu komputerowego i oprogramowania oraz jego modernizacja:a)Dostawa 37 szt. zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem dla gospodarstw domowych, b)Dostawa 210 szt. komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem dla jednostek podległych. 6.Usługi administrowania i serwisowania systemu (sieci szerokopasmowej oraz sprzętu komputerowego), w tym kontrola ewentualnych nadużyć w okresie realizacji projektu (Operator Wykonawczy):a)Serwis i utrzymywanie sprzętu komputerowego w Jednostkach Podległych w ramach zadań koordynacyjnych, b)Serwis i utrzymywanie sprzętu komputerowego w gospodarstwach domowych,c) Serwis i utrzymanie infrastruktury sieci szerokopasmowej. 7.Zapewnienie usługi dostępu do Internetu dla gospodarstw domowych oraz Jednostek Podległych przez okres realizacji projektu -wg listy adresów poniżej: 1)Centrum Informacji Multimedialnej w Tarnawie Dolnej, Tarnawa Dolna 28, 38-516 Tarnawa Dolna 2)OSP Zahutyń, Zahutyń 95, 38-500 Sanok 3)Zahutyń -Klasopracownia edukacji wczesnoszkolnej, Zahutyń 111, 38-500 Sanok 4)Zahutyń- Biblioteka, Zahutyń 95, 38-500 Sanok 5)Mokre - Biblioteka, Mokre 46, 38-542 Rzepedź 6)Czaszyn Biblioteka, Czaszyn 178, 38-516 Tarnawa Dolna 7)OSP Poraż, Poraż 71, 38-540 Zagórz 8)Świetlica Gimnazjum nr 2 , Zagórz ul. Wolności 10, 38-540 Zagórz 9)Świetlica MGOKiS Dolina Zagórz, ul. Kusocińskiego 3, 38-540 Zagórz 10)Świetlica MGOKiS Wielopole, Zagórz ul. Batorego 102, 38-540 Zagórz 11)Świetlica MGOKiS Zasław, 38-540 Zagórz, bez numeru 12)Świetlica MGOKiS Czaszyn 178, 38-516 Tarnawa Dolna 13)Świetlica MGOKiS Poraż 71, 38-540 Zagórz 14)Świetlica MGOKiS Mokre 46, 38-542 Rzepedź 15)Świetlica MGOKiS Morochów 46, 38-542 Rzepedź 16)Świetlica MGOKiS Zahutyń 87, 38-500 Sanok 17)Świetlica MGOKiS Łukowe 69, 38-516 Tarnawa Dolna 18)Świetlica MGOKiS Średnie Wielkie 32, 38-516 Tarnawa Dolna 19)Świetlica MGOKiS Tarnawa Dolna 52, 38-516 Tarnawa Dolna 20)Świetlica MGOKiS Tarnawa Górna 75, 38-516 Tarnawa Dolna 21)Świetlica w Olchowej 38-516 Tarnawa Dolna, bez numeru 22)Świetlica w Kalnicy 38-516 Tarnawa Dolna, bez numeru 23)Klub ODNOWA Zagórz ul. Piłsudskiego 37, 38-540 Zagórz 24)Miejsko Gminny Ośrodek Kultury i Sportu w Zagórzu ul. Piłsudskiego 37, 38-540 Zagórz 25)Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Zagórzu ul. Targowa 5, 38-540 Zagórz 26)Samodzielny Publiczny Zespół Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Zagórzu ul. Piłsudskiego 4,38-540 Zagórz 27)Świetlica SP w Zagórzu ul. Piłsudskiego 70, 38-540 Zagórz 28)Biblioteka SP w Zagórz ul. Piłsudskiego 70, 38-540 Zagórz 29)Szkoła Podstawowa w Tarnawie Dolnej, Tarnawa Dolna 28, 38-516 Tarnawa Dolna 30)Gimnazjum w Tarnawie Dolnej, Tarnawa Dolna 28, 38-516 Tarnawa Dolna 31)Szkoła Podstawowa w Zahutyniu, Zahutyń 111, 38-500 Sanok 32)Szkoła Podstawowa w Porażu 45, 38-540 Zagórz 33)Szkoła Podstawowa w Czaszynie 191, 38-516 Tarnawa Dolna 34)Szkoła Podstawowa w Łukowem, Łukowe 64, 38-516 Tarnawa Dolna 35)Szkoła Podstawowa w Zagórzu: a)Lokalizacja 1: ul. Piłsudskiego 70, 38-540 Zagórz b)Lokalizacja 2: ul. Wolności 10, 38-540 Zagórz 36)Gimnazjum Nr 2 Zagórz, ul. Wolności 10, 38-540 Zagórz 37)Zespół Obsługi Szkół Zagórz, ul. 3 Maja 2, 38-540 Zagórz 38)OSP Zagórz, Zagórz ul. Targowa 5, 38-540 Zagórz 39)OSP Łukowe , Łukowe 69, 38-516 Tarnawa Dolna 40)OSP Mokre, Mokre 46, 38-542 Rzepedź 41)OSP Czaszyn, Czaszyn 178, 38-516 Tarnawa Dolna Wymagania ogólne w stosunku do Operatora Wykonawczego Wymagania w zakresie świadczenia usług dostępu do Internetu dla gospodarstw domowych przez Operatora Wykonawczego Wymagania w zakresie świadczenia usług dostępu do Internetu dla Jednostek Podległych przez Operatora Wykonawczego 8.Realizacja szkoleń dla grupy docelowej, w tym, przeprowadzenie 470 godzin szkoleniowych dla grupy odbiorców końcowych, 1)Zakres szkoleń: obsługa komputera (systemu operacyjnego, pakietu biurowego), obsługa Internetu, dostęp do portali informacyjnych, e-aplikacje, 2)W ramach prowadzonych szkoleń zaplanowany jest zakup i dostarczenie uczestnikom podręczników w ilości 537 sztuk, dostosowanych do zakresu i tematyki szkoleń, 3)Szkolenia skierowane dla dzieci, młodzieży oraz osób dorosłych - odrębne wiekowe grupy szkoleniowe, 4)Wymagana liczba przeszkolonych beneficjentów końcowych: 537 osób, w tym: a)Wymagana liczba osób niepełnosprawnych biorących udział w szkoleniu - 10 b)Wymagana liczba dzieci i młodzieży biorących udział w szkoleniu - 500 uczniów szkół objętych projektem 9.Wykonanie strony www (portalu) dla projektu (Operator Wykonawczy) Wykonanie strony www (portalu) dla projektu zgodnie z zaleceniami zawartymi w Przewodniku w zakresie promocji projektów finansowanych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007 - 2013 dla beneficjentów i instytucji zaangażowanych we wdrażanie Programu. Szczegółowy opis i sposób wykonania przedmiotu zamówienia został przedstawiony w części III SIWZ- Program Funkcjonalno-Użytkowy (stanowiący załącznik nr 7do SIWZ). UWAGA 1.Zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej terenu celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. 2.Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia w przypadku podania przez Zamawiającego w SIWZ lub załącznikach do SIWZ nazwy lub znaków towarowych dopuszcza się zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w swojej ofercie, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku złożenia ofert równoważnych należy dołączyć foldery, dane techniczne i aprobaty techniczne dla materiałów i urządzeń równoważnych, zawierające ich parametry techniczne. Każdy rodzaj robót, w którym znajdują się niezbadane i nie zaakceptowane materiały Wykonawca wykonuje na własne ryzyko, licząc się z ich nie przyjęciem i nie zapłaceniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452311006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 100 000,00 zł, (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j: Dz. U. z 2007, poz. 275 z późn. zm.) 3.Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy PEKAO S.A. 47 1240 2340 1111 0010 4389 6489 tytułem: Wadium w przetargu nieograniczonym pn. Eliminacja wykluczenia cyfrowego w Gminie Zagórz Wykonawca ma obowiązek załączyć do oferty potwierdzenie polecenia przelewu. 4.Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w Sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Zagórz lub umieścić w wewnętrznej kopercie, w której składana jest oferta. Natomiast kopię dowodu wniesienia wadium poświadczoną za zgodność z oryginałem. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty. 5.Wadium musi być wniesione do Pełnomocnika Zamawiającego najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 6.Przedłużenie terminu składania ofert spowoduje, iż wszystkie ustalenia dotyczące wadium będą podlegały nowym terminom. 7.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, wystarczającym dla skutecznego wniesienia wadium jest, aby dokument potwierdzający wniesienie wadium był wystawiony na jednego z wykonawców ubiegającego się o udzielenie zamówienia. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy ofertę akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania (art.24 ust. 2 pkt. 4 ustawy), a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą (art.24 ust. 2 pkt. 4 ustawy). 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 15. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 14. Zgodnie z brzmieniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 15. Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 16. Wadium wniesione przez Wykonawcę w formach, o których mowa w pkt 2, ppkt 2 - 5 musi zawierać zobowiązanie, zgodne z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, o którym mowa również w pkt 15 i 16.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zagorz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach