Przetargi.pl
Eksploatacja i utrzymanie drożności kanalizacji deszczowej na terenie gminy Dobra

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 72-003 Dobra, ul. Szczecińska 16A
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 3113048 , fax. 0914241545
  • Data zamieszczenia: 2015-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Szczecińska 16A 16A
    72-003 Dobra, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 3113048, fax. 0914241545
    REGON: 00053344600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dobraszczecinska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Eksploatacja i utrzymanie drożności kanalizacji deszczowej na terenie gminy Dobra
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje roboty związane z bieżącą konserwacją kanalizacji deszczowej na terenie Gminy Dobra, obejmująca: a) zapewnienie drożności przedmiotowej kanalizacji poprzez wykonanie między innymi: -czyszczenie głównych kolektorów deszczowych sieć o długości 58 032 mb, zakres średnic rurociągów od O60 do O1400, -czyszczenie studzienek wpustów ulicznych, -sprawdzenie i udrożnienie przykanalików, -sprawdzenie i czyszczenie studzienek rewizyjnych, -udrożnienie wpustów w okresie zimowym, -konserwacje, koszty zakupu energii elektrycznej oraz utrzymanie w stałej gotowości przepompowni wód deszczowych przy ulicy: Grafitowej w Mierzynie, Sportowej w Dobrej oraz Koralowej w Bezrzeczu, -przeglądy rozdzielni sterowniczej, naprawa armatury tłocznej w pompowniach wody deszczowej, -czyszczenie separatorów dwa razy w roku szt. 12, -eksploatacja zbiorników retencyjnych wody deszczowej w miejscowości Dobra dz. nr 1024/146, w miejscowości Bezrzecze dz.nr 1/32 i dz.nr 66/25, -wykonanie m.in. dwa razy w roku przeglądów eksploatacyjnych urządzeń oczyszczających zgodnie z § 21 ust 1 Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 24 lipca 2006 roku w sprawie warunków jakie należy spełnić przy wprowadzaniu ścieków do wód lub do zbiorników, oraz w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego, -opiniowanie nowych przyłączy oraz sieci kanalizacji deszczowej; b) wykonywanie remontów (sytuacje awaryjne) kanalizacji, wskazanych przez Zamawiającego i obejmujących: -regulację wpustu ulicznego z uzupełnieniem nawierzchni do 4m2, -wymianą włazu typu: lekkiego i ciężkiego, -uzupełnienie pokrywy włazu typu: lekkiego i ciężkiego, -wymianę wpustu ulicznego, -wymianę studzienki wpustu ulicznego: bez wymiany wpustu z rusztem i z wymianą wpustu z rusztem, -regulację (wysokościowa) włazu studzienki rewizyjnej, -wymianę odcinka kanału burzowego o długości do 5m, następujących średnic: O 60, O 100, O 110 O 200, O 300,O 400,O 500,O 600,O 800,O 1000,O 1200,O 1400,O 1600: z naprawą nawierzchni i bez naprawy nawierzchni, -wymianę przykanalika wpustu ulicznego do kolektora o długości do 5 mb z naprawą nawierzchni asfaltowej, -wymianę przykanalika wpustu ulicznego do kolektora o długości do 5 mb bez naprawy nawierzchni asfaltowej, -wymianą kręgów betonowych o średnicy O 800, O 1000, O 1200 w studniach rewizyjnych. Przystąpienie do usunięcia awarii w terminie do 1 h od przyjęcia zgłoszenia o awarii lub samodzielnym jej zlokalizowaniu. Wykonawca ma obowiązek zapewnić całodobową zdolność do usuwania uszkodzeń i awarii i przystąpienie do ich usuwania w ciągu _ godzin od chwili otrzymania powiadomienia o uszkodzeniu lub awarii, telefonicznie, e - mailem lub faksem. Wykonawca zobowiązany jest do pozostawania w stanie gotowości przez 24 h, siedem dni w tygodniu. Po wykonaniu prac należy zgłosić wykonaną usługę celem spisania protokołu odbioru prac. Termin realizacji od dnia podpisania umowy do 31.12.2016 r. Zaleca się wcześniejsze wykonanie wizji w terenie. Przedmiotem zamówienia są zarówno roboty budowlane, jak i usługi. Jednak w przedmiotowym zamówieniu przeważają usługi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 904700002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dobraszczecinska.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach