Przetargi.pl
Edukacja ekologiczna mieszkańców regionu południowego projektu pn.: Racjonalizacja gospodarki odpadami poprzez budowę Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych Stary Las

Zakład Utylizacji Odpadów Komunalnych "Stary Las" Sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 83-200 Starogard Gdański, Stary Las 9
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 5300799 , fax. 58 5300799
  • Data zamieszczenia: 2015-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Utylizacji Odpadów Komunalnych "Stary Las" Sp. z o. o.
    Stary Las 9 9
    83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie
    tel. 58 5300799, fax. 58 5300799
    REGON: 19298165800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Edukacja ekologiczna mieszkańców regionu południowego projektu pn.: Racjonalizacja gospodarki odpadami poprzez budowę Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych Stary Las
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia są Usługi świadczenie działań promocyjno informacyjnych (dalej Public Relation PR), związane z promocją udziału Unii Europejskiej. Prowadzenie działań promocyjnych i informacyjnych będzie wykonywane zgodnie z wymaganiami Zamawiającego oraz aktualnymi Zasadami i Wytycznymi dotyczącymi działań informacyjno promocyjnych odnoszących się do przedsięwzięć współfinansowanych z Funduszu Spójności. Przedmiot zamówienia jest powiązany z postępowaniem przetargowym dotyczącym zaprojektowania i wykonania robót budowlanych polegających na budowie instalacji biologicznego przetwarzania odpadów komunalnych, z możliwością biologicznego suszenia wraz z budową i przebudową infrastruktury towarzyszącej dla Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych Stary Las Sp. z o.o., w miejscowości Stary Las, gm. Starogard Gdański. Jest to rozszerzenie zakresu rzeczowego projektu wynikające z Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 września 2012 w sprawie mechaniczno biologicznego przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych (Dz.U. 2012 poz. 1052). Cel i zakres zamówienia Głównym celem zamówienia jest edukacja ekologiczna jak największej liczby mieszkańców Regionu Południowego podlegającego pod RIPOK Stary Las oraz pogłębienie ich wiedzy na temat ekologii i prawidłowej segregacji w istniejącym systemie zbiórki odpadów. Edukacja ekologiczna odbędzie się w dwóch zakresach Zakres obejmuje opracowanie koncepcji efektywnej kampanii edukacyjnej na terenie regionu południowego obejmującego RIPOK Stary Las w oparciu o prowadzone na terenie szkół lub Zakładu lekcje pokazowe z wykorzystaniem materiałów promocyjnych opisanych poniżej wraz z opracowaniem mierników jakości edukacji i ankiet, na podstawie których prowadzono by pomiar jakości kampanii. Ponadto koncepcja ma uwzględniać zaprojektowanie i wykonanie przez Wykonawcę kampanii medialnej wspierającej działania kampanii edukacyjnej zaprojektowanej przez Wykonawcę i realizowanej przez pracowników Zamawiającego. Kampania medialna ma zakładać publikację zaproszeń na festyny gminne wplecione w cykl 20 artykułów sponsorowanych zainicjowanych na temat selektywnej zbiórki odpadów i gospodarki odpadami na terenie regionu południowego województwa pomorskiego w 2 różnych tytułach prasy regionalnej (obejmującej wszystkie z gmin na terenie których będzie realizowana kampania edukacyjna) bądź w większej liczbie tytułów prasy lokalnej (których łączny zakres terytorialny pokrywa się z powyższym) o wielkości zajmującej standardowy rozmiar A5 (wielkość czcionki, ilość znaków, szata graficzna do uzgodnienia z Zamawiającym), zgodnie z informacją przedstawioną w pkt b Zakresu . Terminy prowadzenia kampanii medialnej mają być powiązane z wyjazdami pracowników Zamawiającego do szkół przyjazdami szkół na teren Zakładu oraz z organizowanymi festynami w Gminach i uwzględniona w koncepcji kampanii edukacyjnej ok 60 wyjazdów do szkół przyjazdów ze szkół. Wykonawca ma wskazać wyłącznie terminy, zaakceptowane uprzednio przez Zamawiającego, gdzie Zamawiający nie podaje ilości spotkań jakie mają odbyć się w szkołach bądź na terenie Zakładu. Zarys kampanii edukacyjnej wygląda następująco Kampania odbędzie się na zasadzie wyjazdów do wybranych przez gminę Szkół lub ich przyjazdu na teren Zakładu. W przypadku przyjazdu do Zakładu, gmina musi zapewnić dojazd na teren Zakładu. Listę szkół i planowane terminy wyjazdów poda Zamawiający. Kampania wsparta będzie przez kampanię medialną czyli wydanie ulotek, broszur, itp. skierowaną do wszystkich mieszkańców regionu, poprzez umieszczenie artykułów w prasie oraz przekazanie ulotek do gmin w celu rozprowadzenia wśród mieszkańców. Zadaniem Wykonawcy w tematyce ankiet jest przygotowanie wzorów ankiet dla potrzeb prowadzenia zajęć edukacyjnych w szkołach odpowiednich dla grup wiekowych i programu zajęć oraz wzoru ankiety określającej wiedzę uczestników festynu z zakresu prawidłowej segregacji odpadów, bez ich wydruku i przeprowadzenia. Część merytoryczną ankiet przygotowuje Wykonawca korzystając z wiedzy pracowników Zamawiającego. Pytania, sposób ich zadawania, odpowiedzi mają być przygotowane adekwatnie do wieku ankietowanych (odpowiednio: dla ankiet w szkołach według grup wiekowych; dla ankiet na festynach dla osób dorosłych). Wykonawca ustala ilość pytań; przy czym należy pamiętać, że czas wypełniania ankiety nie powinien być większy niż 3-5 minut. Pytania powinny być związane z prawidłową segregacją odpadów i systemem gospodarki odpadami, mają badać poziom wiedzy po przeprowadzonej edukacji i mają być adekwatne do wieku ankietowanych. Np. Do którego pojemnika należy wrzucić (rodzaj odpadu) Jak często opłaca się opłatę za odbiór odpadów, Kto ustala zasady selektywnej zbiórki na terenie gminy ?. Wykonawca nie przeprowadza ankiet; przekazuje jedynie Zamawiającemu wzory ankiet. Ankiety związane z edukacją w szkołach drukować i przeprowadzać będzie Zamawiający. Wykonawca ma zaproponować miernik edukacji narzędzie umożliwiające analizę jakości prowadzonych działań edukacyjnych wraz z metodologią stosowania. W szkołach i na terenie Zakładu lekcje będą przeprowadzane przez pracowników Zamawiającego. Wykonawca odpowiada tylko za sporządzenie scenariuszy. Długość scenariusza należy dostosować do długości zajęć nie dłużej niż 45 min. Scenariusze należy przygotować dla poszczególnych grup wiekowych scenariusz dla przedszkola scenariusz dla klas I III scenariusz dla klas IV VI scenariusz dla klas I III gimnazjum scenariusz dla klas I IV liceum lub technikum scenariusz dla dorosłych Zamawiający dostarczy materiały niezbędne do stworzenia scenariuszy. Zamawiający nie wymaga zdjęć od wykonawcy. Zamawiający wskaże szkoły, w których odbywać się będzie edukacja. Zaproponowane przez Wykonawcę terminy prowadzenia zajęć w szkołach i na terenie Zakładu mogą ulec zmianie. Zamawiający nie będzie uznawał tego za błąd Wykonawcy. W ramach kampanii medialnej Wykonawca zaktualizuje stronę internetową projektu (funkcjonalna i szybka strona główna do 10 podstron, w tym galeria zdjęć z realizacji projektu oraz formularz kontaktowy) i będzie ją prowadził w trakcie trwania niniejszego zamówienia, w szczególności prowadząc galerię zdjęć projektu oraz umożliwiając pracownikom Spółki umieszczanie artykułów i innych informacji. Za treść umieszczaną na stronie odpowiada Zamawiający. Strona projektu musi zawierać informacje na temat finansowania, Unii Europejskiej, gospodarki odpadami w województwie pomorskim i na terenie południowego regionu gospodarki odpadami i inne informacje sporządzone przez Zamawiającego. Nowy layout strony musi zostać przedstawiony do akceptacji Zamawiającego. Zakup usługi serwerowej oraz domeny leży po stronie Zamawiającego. Wykonawca może dowolnie wybrać technologię, w której ma zostać wykonana strona internetowa. Zamawiający dopuszcza serwis zbudowany w oparciu o CMS. Layout ma być oparty na obecnie funkcjonującej stronie www Zamawiającego. Wykonawca ma przeprowadzić szkolenie z obsługi strony internetowej dla 2 osób. Online lub w siedzibie zamawiającego. Wykonawca ma świadczyć wsparcie techniczne do dnia 31.10.2015. Zamawiający wymaga 2 letniego okresu gwarancyjnego. Termin realizacji nie dłużej niż 90 dni na przedstawienie projektu Zamawiającemu, 14 dni na zatwierdzenie i wniesienie uwag, 14 dni na poprawki. W wyniku opracowania powyższego Zamawiający otrzyma od Wykonawcy nieograniczone w czasie i przestrzeni prawa autorskie do wszystkich projektów przygotowanych w celu realizacji przedmiotu zamówienia. opracowanie materiałów promocyjnych (na gadżetach reklamowych muszą znaleźć się loga unijne oraz logo Zakładu) tj. torby ekologiczne o wymiarach 38x 41 cm, materiał drelich, krótkie ucho, gramatura 180g m2 ilość 5.000, torba w kolorze czarnym z zielonym nadrukiem (kolor podobny do koloru logotypu Zamawiającego), druk jednostronny, broszurę w formacie A5, papier ekologiczny min. 150 g m?., druk w pełnym kolorze, objętość min. 8 stron, ilość 13.000, Broszura powinna zwierać informacje na temat udziału Unii Europejskiej w finansowaniu Projektu zgodnie z zasadami wizualizacji przedsięwzięć współfinansowanych z Funduszu Spójności, a także powinna być opracowana zgodnie z identyfikacją wizualną działań informacyjno promocyjnych. Ulotka z ogólnymi informacjami o projekcie, działaniach Unii Europejskiej w zakresie Ekologii i ochrony Środowiska oraz finansowaniu projektów z Funduszu Spójności. ogłoszenie prasowe zaproszenia na festyn 20 szt. Wykonawca zapewni, aby dane zaproszenie ukazało się co najmniej na terenie gminy, w której odbywać się będzie dany festyn, wraz z cykl 3 artykułów podsumowujących festyny oraz 4 artykułów o gospodarce odpadami wykonawca zapewni by wszystkie artykuły ukazały się w prasie zapewniający dostęp do wszystkich mieszkańców regionu. Zamawiający określił ilość miejsca zajmowanego przez artykuły sponsorowane. Długość uzależniona jest od wykonawcy. Częstotliwość 1 na tydzień lub raz na 2 tygodnie, nakład nie mniej niż 1000. Zamawiający do artykułów może dostarczyć własne zdjęcia, które posiada, za wyjątkiem festynów, wówczas wykonawca festynów dostarczy zdjęcia. gadżety reklamowe komplet śrubokrętów w kształcie długopisu z klipem, zawierający minimum 6 wymiennych końcówek, końcówki mocowane za pomocą magnesu, logo wygrawerowane na powierzchni, materiał metal, wymiary dowolne, kolor czarny lub biały (żeby dobrze było widać grawer), ilość 700 szt. długopisy ekologiczne długopis ekologiczny wykonany z kartonu, plastiku po recyklingu oraz drewna, lub z samego drewna, logo zrobione za pomocą nadruku lub graweru, materiał: papier, tworzywo lub drewno. ilość 1000 szt. piłka antystresowa piłeczka wypełniona drobnymi granulkami, logotyp umieszczony na piłeczce, średnica 5 cm, kolor zielony z logiem Zamawiającego w kolorze czarnym, ilość 2000 szt. zestaw do manicure ze stali nierdzewnej: nożyczki, cążki, pilnik i narzędzie do czyszczenia paznokci w aluminiowym etui, na którym ma znaleźć się grawer, ilość 1000 szt. czapka z daszkiem 225 g m?, 100% bawełna, 6 panelowa, miękki materiał, wywietrzniki, daszek (8 krotnie stębnowany, dopuszczalne 6 krotnie stębnowany), pasek z tego samego materiału z zapięciem na klamerkę, czapka w kolorze białym lub czarnym z zielonym logotypem Zamawiającego umieszczonym na przodzie czapki w środkowej jego części, ilość 1000 szt., piórnik dla dzieci drewniany piórnik, wyposażony w dwanaście drewnianych kredek, linijkę, gumkę oraz temperówkę, nadruk na piórniku w kolorze czarnym, materiał drewno. ilość- 1000 szt. papierowy stojak w kształcie śmietnika format po złożeniu ok 105x180mm, po rozłożeniu 105x 395mm, karton 300g, druk 4 1 CMYK/P, folia matowa 1 0, koło obrotowe z wykrojonymi ząbkami, średnica koła 105mm, druk 4 4 CMYK, folia matowa 1 1, szerokość podstawy stojaczka po rozłożeniu 35mm, sztancowanie obrysu, znitowanie kółka z pojemnikiem nitem o średnicy 13mm, grubość 1mm, projekt sporządzony przez Wykonawcę, Zastosowanie w stojaku Nit technika wiązania ze sobą dwóch elementów, zastosowanie tak jak np. tabela naświetlań. Technika pojemnika oparta na wykonaniu tabeli naświetlań. Po boku element ruchomy w celu przewijania prawidłowej segregacji odpadów. Załącznik obrazuje wizualizację pojemnika z nitem. Zadaniem wykonawcy jest szczegółowe zaprojektowanie, wykonanie prototypu pojemnika i wykonanie całości zamówienia po uzyskaniu akceptacji projektu i prototypu przez Zamawiającego. Ewentualna wadliwość pojemnika będzie analizowana poprzez porównanie wykonania z zaakceptowanym projektem i prototypem. Ilość 5000szt. Wykonawca kampanii edukacji ekologicznej wykona scenariusz i nakręci według niego film dłuższy lub równy 10 minutom z rozbudowy Zakładu, na temat nowo powstającej instalacji oraz aktualnego funkcjonowania Zakładu. Koncepcja i scenariusz jest po stronie Wykonawcy. Film będzie rozpowszechniany na stronie internetowej, spotkaniach i festynach. Wykonawca nie musi dysponować reżyserem, operatorem filmowym, dźwiękowcem. Wykonawca musi dysponować profesjonalnym sprzętem filmowym, oprogramowaniem do post produkcji. Film HD, profesjonalny lektor (silny głos, nie posiadający załamań głosowych, niezbędna umiejętność improwizacji, bezbłędna dykcja, panowanie nad czasem), odgłosy i efekty niezbędne dla obrazu, muzyka oddająca charakter filmu. Film po montażu i akceptacji dostarczy do Zamawiającego na 100 płytach DVD. Do płyty DVD nie będzie potrzebne menu oraz projekt graficzny okładki. Film ma być realizowany podczas trwania całej inwestycji jednak nie później niż do dnia 15.05.2015. Zamawiający nie dostarcza muzyki oddającej charakter filmu. Film będzie dystrybuowany na: strona www, imprezy plenerowe, YouTube. Zamawiający wyznaczy osobę uprawnioną do uznania ewentualnych wad w materiałach reklamowych tj. zamazane logo, niezgodność z wytycznymi z zakresu promocji projektów dofinansowanych z UE, niewyraźne napisy na gadżetach reklamowych, uszkodzenia materiałów, brak możliwości użytkowania gadżetu zgodnie z jego przeznaczeniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 392941000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starylas.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach