Przetargi.pl
Dzierżawa zestawu do wideoendoskopii dla Szpitala w Śremie

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital w Śremie ogłasza przetarg

  • Adres: 63-100 Śrem, ul. Chełmońskiego 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 2815400 , fax. 061 2835788
  • Data zamieszczenia: 2009-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital w Śremie
    ul. Chełmońskiego 1 1
    63-100 Śrem, woj. wielkopolskie
    tel. 061 2815400, fax. 061 2835788
    REGON: 00030857700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-srem.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dzierżawa zestawu do wideoendoskopii dla Szpitala w Śremie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa zestawu do wideoendoskopii dla Szpitala w Śremie, ponizej 206.000 E
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331681006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wpłacania wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalnosci lub czynności, jezeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień -posiadają niezbedną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjalem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowizanie innych podmiotów do udostepnienia potencjalu technicznego i osób zdolnych do wykonania zamowienia - znajdują sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamowienia - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia na posdt. art. 24 ust. 1 i 2 Pzp - spełniają wymogi określone w SIWZ - udziela bezwarunkowej 36 gwarancji na oferowany sprzęt - zapewnią bezpłatne przeszkolenie personelu w zakresie umożliwiającym prawidłową obsługę wydzierżawionego sprzętu i jego serwisowanie i naprawy przez czas trwania umowy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: aktualny odpis z własciwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -oświadczenie o spełnieniu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp -oswiadczenie, ze Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art 24 utawy w/g załącznika Nr 4 do SIWZ -informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wczesniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - świadectwo dopuszczenia do obrotu, deklaracja zgodności CE, zgłoszenie lub wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych - wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzczpospolitej Polskiej stosuja się do przepisów § 2 Rozporzadzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r ( Dz. U. Nr 87, poz 605) w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty moga być składane oraz Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 16 pazdziernika 2008 r ( Dz. U. Nr 188, poz. 1155) zmieniającego rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiajacy od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-srem.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach