Przetargi.pl
Dzierżawa nowych, cyfrowych urządzeń drukujących wielofunkcyjnych wraz z materiałami eksploatacyjnymi, serwisem oraz wdrożeniem systemu zarządzania drukiem

Związek Międzygminny "Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej" ogłasza przetarg

  • Adres: 61-119 Poznań, ul. św. Michała 43
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 646 74 00 , fax. 61 646 74 01
  • Data zamieszczenia: 2016-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Związek Międzygminny "Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej"
    ul. św. Michała 43 43
    61-119 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 646 74 00, fax. 61 646 74 01
    REGON: 30215640600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Związek gmin

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dzierżawa nowych, cyfrowych urządzeń drukujących wielofunkcyjnych wraz z materiałami eksploatacyjnymi, serwisem oraz wdrożeniem systemu zarządzania drukiem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa nowych, cyfrowych urządzeń drukujących wielofunkcyjnych wraz z materiałami eksploatacyjnymi, serwisem oraz wdrożeniem systemu zarządzania drukiem. Dostawa urządzeń drukujących wielofunkcyjnych do siedziby zamawiającego obejmuje ich montaż, skonfigurowanie, a także przeszkolenie osób odpowiedzialnych za obsługę urządzeń drukujących u Zamawiającego, a także uruchomienie systemu zarządzania drukiem. Przedmiot zamówienia obejmuje dodatkowo kompleksową usługę serwisową, polegającą na wykonywaniu wszystkich czynności związanych z konserwacją i naprawą urządzeń drukujących wielofunkcyjnych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 429620007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji na usunięcie awarii (serwis)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.goap.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach