Przetargi.pl
Dzierżawa analizatora parametrów krytycznych wraz z dostawą odczynników. ZP/02/2013

Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu Sp.z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 59-800 Lubań, ul. Zawidowska 4
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7213987 , fax. 075 7213906
  • Data zamieszczenia: 2013-01-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu Sp.z o.o.
    ul. Zawidowska 4 4
    59-800 Lubań, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7213987, fax. 075 7213906
    REGON: 23119002000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lcm-luban.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka prawa handlowego stanowiąca własność samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dzierżawa analizatora parametrów krytycznych wraz z dostawą odczynników. ZP/02/2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest trzyletnia dzierżawa analizatora parametrów krytycznych (zwanego dalej analizatorem) o parametrach technicznych i użytkowych wskazanych w Załączniku Nr 1 do SIWZ wraz z dostawą odczynników w asortymencie i w szacunkowej ilości określonej w Załączniku Nr 4 do SIWZ. 2. Wykonawca dostarczy oraz zainstaluje analizator na własny koszt i ryzyko w Laboratorium Centralnym Zamawiającego w nieprzekraczalnym terminie dwudziestu jeden dni od dnia podpisania umowy. 3. W ramach umowy Wykonawca zapewni podłączenie analizatora do systemu informatycznego InfoMedica Zamawiającego. 4. Dostawy pozostałego towaru następować będą sukcesywnie, w asortymencie i ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego, zgodnie ze złożonymi zamówieniami częściowymi, w terminie 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. 5. Dostawy odbywać się będą na ryzyko i koszt Wykonawcy do Apteki szpitalnej w Lubaniu, ul. Zawidowska 4, w dni robocze w godz. 800 - 1300 6. Wykonawca wystawi fakturę do VAT nie później niż siódmego dnia od dnia wydania towaru. Zapłata za dostarczony towar następować będzie przelewem na konto Wykonawcy w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury VAT przez Zamawiającego. Jako dzień zapłaty przyjmuje się datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. 7. Koszt trzyletniej dzierżawy analizatora należy podzielić na 36 miesięcznych opłat. Wykonawca do 10 dnia każdego miesiąca wystawi fakturę VAT za dzierżawę. Zapłata następować będzie przelewem na konto Wykonawcy w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury VAT przez Zamawiającego. Jako dzień zapłaty przyjmuje się datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 384340006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lcm-luban.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach