Centrum Zdrowia w Mikołowie Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 43-190 Mikołów, ul. Waryńskiego 2
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 3257639 , fax. 32 2260860
- Data zamieszczenia: 2016-07-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Zdrowia w Mikołowie Sp. z o.o.
ul. Waryńskiego 2 2
43-190 Mikołów, woj. śląskie
tel. 32 3257639, fax. 32 2260860
REGON: 24129497000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-mikolow.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: podmiot leczniczy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dzierżawa analizatora parametrów immunochemicznych oraz dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa analizatora parametrów immunochemicznych oraz sukcesywna dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych dla planowanych oznaczeń, szczegółowo określonych w załączniku nr 2 do SIWZ. 1. Wymagania dotyczące aparatu: Analizator wolnostojący lub nastołowy wraz ze stołem, fabrycznie nowy (rok produkcji nie wcześniej niż 2015) wraz z nieodpłatnym pakietem startowym (1 opakowanie TSH, PSA i troponiny) Przenośny klimatyzer bez konieczności użycia rury odprowadzającej gorące powietrze, z funkcją chłodzenia miejscowego parametry graniczne analizatora określono w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ instrukcja obsługi analizatora w dwóch egzemplarzach w języku polskim w wersji papierowej - jeden egzemplarz dołączony do oferty, drugi egzemplarz wraz z dostawą analizatora firmowe materiały i informacje z parametrami technicznymi analizatora metodyki dla poszczególnych mierzonych parametrów w wersji papierowej paszport techniczny analizatora 2. Wymagania dotyczące sukcesywnych dostaw odczynników i materiałów eksploatacyjnych do planowanych oznaczeń określonych w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ Wykonawca zapewnia dostawę pełnego zakresu odczynników i materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do wykonania wymienionych oznaczeń zamówienia dokonywane będą faxem lub e-mailem Zamawiający zastrzega sobie prawo do składania zamówień bez ograniczeń, co do zakresu i ilości dostaw częściowych czas realizacji zamówień do 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia, dostawa na koszt Wykonawcy termin ważności dostarczanych odczynników - nie krótszy niż możliwość wykorzystania odczynnika przy założonych ilościach oznaczeń określonych w załączniku nr 2 do SIWZ termin płatności za dostarczone odczynniki, materiały eksploatacyjne i czynsz dzierżawny - 30 dni od daty wystawienia faktury 3. Wymagania dotyczące serwisu nieodpłatny autoryzowany serwis analizatora w całym okresie obowiązywania umowy w ramach nieodpłatnego serwisu wszystkie naprawy i niezbędne do napraw części zamienne na koszt Wykonawcy w ramach nieodpłatnego serwisu przegląd diagnostyczno - konserwacyjny z wydaniem certyfikatu poprawności działania, 1 raz w roku na koszt Wykonawcy Wykonawca zapewnia możliwość przyjęcia zgłoszenia awarii przez 7 dni w tygodniu telefonicznie i/lub e-mailem czas przybycia serwisu, podjęcie działań i usunięcia usterki/awarii - nie dłuższy niż 24 godziny od zgłoszenia awarii niezależnie od dnia tygodnia w przypadku nie usunięcia awarii analizatora powyżej 24 godzin Wykonawca pokryje koszty badań wykonanych w najbliższym laboratorium na podstawie wystawionej refaktury w terminie określonym w dokumencie w przypadku nie usunięcia awarii analizatora powyżej 2 dni roboczych od daty zgłoszenia Wykonawca zapewnia nieodpłatnie analizator zastępczy o parametrach nie gorszych niż naprawiany w przypadku powtarzających się trzech kolejnych awarii w ciągu kwartału, powodujących brak możliwości zachowania ciągłości badań (czas przestoju powyżej 48 godzin), Wykonawca wymieni nieodpłatnie analizator na własny koszt w terminie do 3 dni od daty ostatniej awarii i pokryje koszty odczynników i innych materiałów potrzebnych do uruchomienia i skonfigurowania nowego analizatora 4. Cena ofertowa obejmuje koszt: - dostawy analizatora (w przypadku analizatora nastołowego wraz ze stołem), montażu, uruchomienia - podłączenia do systemu informatycznego szpitala INFO MEDICA - komunikacja dwukierunkowa, (tel. 32 776 10 19 Asseco Poland S.A.) - jednorazowego szkolenia wstępnego personelu laboratorium w zakresie obsługi aparatu - jednorazowe szkolenie dla lekarzy po instalacji analizatora w celu zapoznania z możliwościami wykorzystania informacji diagnostycznej zawartej w uzyskanych wynikach badań - aktualizacji szkoleń personelu laboratorium - poprzez udział pracowników w szkoleniach organizowanych przez Wykonawcę - sukcesywnych dostaw odczynników i materiałów eksploatacyjnych do Laboratorium Szpitala Powiatowego w Mikołowie przy ul. Waryńskiego 2 5. Wykonawca wskaże osoby do stałych kontaktów z Zamawiającym, w zakresie: obsługi handlowej obsługi serwisowej wsparcia merytorycznego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 384345805
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Funkcjonalność
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-mikolow.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZPub-1/2-14 Zakup wielodetekcyjnego czytnika płytek
Dodano: 2014-01-16 - Dzierżawa analizatora do badań immunodiagnostycznych oraz dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych
Dodano: 2013-08-21 - DOSTAWA WYPOSAŻENIA PRACOWNI BAKTERIOLOGII GRUŹLICY I LABORATORIUM
Dodano: 2012-04-17 - Dostawa czytnika do mikropłytek Elisa
Dodano: 2009-09-09 - Dostawa urządzeń laboratoryjnych , zainstalowanie oraz przeszkolenie użytkownika.
Dodano: 2009-08-14