Przetargi.pl
Druk materiałów na potrzeby Urzędu Miejskiego w Sosnowcu

Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 41200 Sosnowiec, al. Zwycięstwa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 960 600 , fax. 32 296 06 05
  • Data zamieszczenia: 2018-03-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta
    al. Zwycięstwa 20
    41200 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 322 960 600, fax. 32 296 06 05
    REGON: 27625548200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.sosnowiec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Druk materiałów na potrzeby Urzędu Miejskiego w Sosnowcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi obejmującej: Druk materiałów na potrzeby Urzędu Miejskiego w Sosnowcu. Przedmiot zamówienia został podzielony na pięć części: 1. Część I zamówienia – druk materiałów na potrzeby Wydziału Kultury i Promocji Miasta (druk plakatów, zaproszeń, ulotek, map rowerowych, kalendarzy, notesów, folderów, teczek papierowych, informatora, kolorowanek, dyplomów, listów gratulacyjnych, naklejek, pocztówek, wizytówek); 2. Część II zamówienia – druk materiałów na potrzeby Wydziału Kultury i Promocji Miasta (druk billboardów, City Lightów, roll-upów); 3. Część III zamówienia – druk materiałów na potrzeby Wydziału Administracyjno-Gospodarczego (druk papieru firmowego, wizytówek); 4. Część IV zamówienia – druk materiałów na potrzeby Urzędu Stanu Cywilnego (druk okładek na odpisy aktów urodzenia, małżeństwa, zgonu, zaproszeń); 5. Część V zamówienia – druk materiałów na potrzeby Wydziału Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi (druk ulotek, plakatów, kalendarzy); Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 6 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79890000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje żadnego wymagania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1. wypełniony formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ wraz z Tabelami szczegółowymi wycen części zamówienia sporządzonymi zgodnie z Załącznikiem nr 1a do SIWZ. 2.do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 2.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2.2 dokumenty, o których mowa w rozdziale VIII pkt 2) i 4) SIWZ. 2.3. stosowne oryginalne lub notarialnie poświadczone pełnomocnictwo lub inny stosowny dokument, jeżeli oferta podpisywana jest przez pełnomocnika lub też w przypadku, gdy umocowanie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu rejestrowego Wykonawcy. 3.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 2.1 SIWZ. 4.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 5.Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 6.W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź, informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną