Przetargi.pl
Dożywianie uczniów w szkołach podstawowych i gimnazjach na terenie Gminy Aleksandrów Kujawski

Urząd Gminy Aleksandrów Kujawski ogłasza przetarg

  • Adres: 87-700 Aleksandrów Kujawski, ul. Słowackiego 12
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2822031, 2822059 w. 37 , fax. 054 2822031, 2822059
  • Data zamieszczenia: 2011-12-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Aleksandrów Kujawski
    ul. Słowackiego 12 12
    87-700 Aleksandrów Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2822031, 2822059 w. 37, fax. 054 2822031, 2822059
    REGON: 00054496400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-aleksandrowkujawski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dożywianie uczniów w szkołach podstawowych i gimnazjach na terenie Gminy Aleksandrów Kujawski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dożywianie uczniów w szkołach podstawowych i gimnazjach polegające na przygotowaniu i dostarczeniu gorących posiłków obiadowych jednodaniowych w naczyniach jednorazowych ze sztućcami jednorazowymi. Naczynia i sztućce muszą posiadać wymagane atesty dopuszczające ich wykorzystanie w żywieniu ludzi. Dożywianie dzieci odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w dni nauki szkolnej w roku 2012 tj. około 180 dni z uwzględnieniem przerw w nauce (ferie zimowe, przerwy świąteczne itp.) w godzinach 10.30 - 12.30, w następujących szkołach: 1) Publiczna Szkoła Podstawowa w Opokach - Opoki 43, 87-710 Służewo, 2) Publiczna Szkoła Podstawowa w im. ks. Jana Matusiaka Ostrowąsie, Ostrowąs 81, 87-710 Służewo, 3) Publiczna Szkoła Podstawowa im. mjr. Henryka Dobrzańskiego Hubala w Przybranowie, Przybranowo 46, 87-710 Służewo, 4) Publiczna Szkoła Podstawowa im. Wincentego Piotrowskiego w Wołuszewie, Wołuszewo 79, 87-720 Ciechocinek, 2. Przewidywana ilość posiłków wynosi ok. 120 dziennie (liczba ta w trakcie roku szkolnego może ulec zmianie - zmniejszenie lub zwiększenie). Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zmniejszenie liczby posiłków. 3. Zamawiający zastrzega, iż liczba dzieci zdeklarowanych na dany miesiąc może ulec zmianie w sytuacjach, których Zamawiający nie mógł przewidzieć np. z powodu choroby dziecka. 4. Dyrektorzy szkół zobowiązani są do dostarczenia wykonawcy do końca każdego miesiąca listę uczniów, którzy będą korzystać z posiłków kolejnym miesiącu. 5. Posiłki muszą być urozmaicone, każdy posiłek będzie składał się: 1) 2 x w tygodniu (poniedziałek, środa): zupa z wkładką - jedna porcja w ilości min 400 ml + świeże pieczywo, 2) 2 x w tygodniu (wtorek, czwartek): danie mięsne - mięso min. 80 g - ziemniaki min. 200 g - surówka lub gotowane warzywa min. 60 g 3) 1 x w tygodniu (piątek) danie jarskie. Zamawiający nie dopuszcza aby w ciągu jednego tygodnia (5 dni) wystąpiła powtarzalność tego samego dania lub zupy. Każdy posiłek musi posiadać wymaganą przepisami normę kaloryczności i musi być sporządzony zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego. Posiłki winny być wykonane ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy przydatności do spożycia. 6. Posiłek, sposób jego przygotowania oraz transport powinien odbywać się z zachowaniem odpowiednich warunków higieniczno-sanitarnych oraz spełniać warunki określone w przepisach ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz. 914 ze zm.). 7. Wykonawca będzie dostarczać posiłki własnym transportem, na własny koszt w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw. Wykonawca poniesie koszty załadunku i rozładunku wszystkich dostaw posiłków. 8. Wykonawca zadba o czystość termosów, w których odbywać się będzie transport posiłków. 9. Po spożyciu posiłków, wykonawca na własny koszt usunie z terenu szkoły zużyte naczynia jednorazowego użytku oraz wszelkie odpadki żywnościowe. Do zadań wykonawcy należeć będzie również utrzymanie porządku w udostępnionych pomieszczeniach. 10. Dyrektorzy szkół udostępnią nieodpłatnie pomieszczenia do porcjowania, wydawania oraz spożywania posiłków. 11. Porcjowanie i wydawanie posiłków zapewnia szkoła. 5.2 Wymagania techniczne i jakościowe Wykonawca zobowiązany jest: 1) wykonać przedmiot zamówienia przy zachowaniu najwyższej staranności, 2) przed rozpoczęciem działalności do uzyskania pozytywnej decyzji zezwalającej na realizacje przedmiotu zamówienia, wydanej przez właściwego inspektora sanitarnego, 3) dostarczyć gorące posiłki obiadowe jednodaniowe codziennie od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przerw w nauce (ferie zimowe, przerwy świąteczne itp.) w godzinach 10:30 - 12:30 do wskazanych w pkt. 5.1.1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia szkół.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553210006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Zamawiający przewiduje konieczność wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 1.500,00 zł w sposób przewidziany w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 2 Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3 W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, Wykonawca wpłaca w/w określoną kwotę przelewem na rachunek bankowy wskazany w pkt. 1 w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku zamawiającego). 4 Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp. 5 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 lub pełnomocnictw, chyba ze udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 6 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina-aleksandrowkujawski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach