Przetargi.pl
Dożywianie dzieci w Zespole Szkoły Podstawowej i Przedszkola w Kalinowicach w 2012 r.

Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół Gminy Zamość ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, Kalinowice 148
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 616 72 74 , fax. 084 616 72 53
  • Data zamieszczenia: 2011-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół Gminy Zamość
    Kalinowice 148 148
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 084 616 72 74, fax. 084 616 72 53
    REGON: 95043601200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mbnet.pl/zamosc
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dożywianie dzieci w Zespole Szkoły Podstawowej i Przedszkola w Kalinowicach w 2012 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zadanie w zakresie dożywiania dzieci w Zespole Szkoły Podstawowej i Przedszkola w Kalinowicach w 2012 r. Wykonanie tego zadania obejmuje: - przygotowanie posiłków z własnych produktów żywnościowych - produkty żywieniowe muszą byś świeże, posiłki muszą posiadać wymaganą kaloryczność i muszą być sporządzone zgodnie z wymaganiami sztuki kulinarnej oraz sanitarnej dla żywienia zbiorowego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa - dowóz posiłków do Zespołu Szkoły Podstawowej i Przedszkola w Kalinowicach w samochodzie spełniającym warunki sanitarne zatwierdzone przez Państwową Stację Sanitarno Epidemiologiczną; - transport posiłków w atestowanych termosach, gwarantujących utrzymanie właściwej temperatury: Okresem realizacji powyższego zadania są - dla szkoły podstawowej: dni nauki szkolnej (w okresie od dnia 02 stycznia 2012 r. do 29 czerwca 2012 r. i od 03 września 2012 r. do dnia 21 grudnia 2012 r. z wyłączeniem ferii świątecznych i zimowych - dla przedszkola: dni funkcjonowania placówki (w okresie od dnia 02 stycznia 2012 r. do 27 lipca 2012 r. i od 03 września 2012 r. do dnia 31 grudnia 2012 r. - w okresie ferii świątecznych, zimowych i wakacji ilość posiłków może ulec zmianie w zależności od zgłoszonych przez rodziców dzieci na dyżury przedszkola, w tym okresie należy dostarczać posiłki zgodnie z zamówieniem ustnym pracownika szkoły ). Posiłki wydawane będą w godzinach: - śniadania do godziny 8:30 - obiad i podwieczorek do godziny 11:30 Ilość dożywianych dzieci - 215, w tym: - 97 uczniów szkoły podstawowej korzystających z dożywiania spożywających drugie danie lub pełny obiad. - 118 dzieci z przedszkola, spożywających 3 posiłki dziennie: śniadanie, obiad, podwieczorek. Liczba dzieci może być weryfikowana do godziny 9.00 każdego dnia. Liczba dzieci może ulec zmianie w związku z nowym rokiem szkolnym. Jadłospis układany będzie przez Wykonawcę na okres 10 dni żywieniowych i dostarczany do pracownika stołówki Zespołu Szkoły Podstawowej i Przedszkola w Kalinowicach z wyprzedzeniem 2 dniowym. Zamawiający nie dopuszcza powtarzalności posiłków w ciągu dwóch tygodni - dotyczy również podwieczorków. Przy ustalaniu jadłospisu uwzględnianie sugestii ustnych pracownika szkoły. Minimalne wartości kaloryczne: - przy wyżywieniu całodziennym min. 1300 kcal - 1300g - posiłek dwudaniowy min. 900 kcal - 1000 g - posiłek jednodaniowy min. 650 kcal - 600g. Po zakończeniu wydawania posiłków Wykonawca sprząta wszelkie pozostałe odpady i nieczystości, a w pomieszczeniu pozostawia porządek.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553210006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mbnet.pl/zamosc,
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach