Przetargi.pl
Dożywianie dzieci w szkołach na terenie Gminy Dynów w 2024 r

Gmina Dynów ogłasza przetarg

  • Adres: 36-065 Dynów, ks. J. Ożoga 2
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 230 01 25
  • Data zamieszczenia: 2023-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dynów
    ks. J. Ożoga 2
    36-065 Dynów, woj. podkarpackie
    tel. 17 230 01 25
    REGON: 650900275
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadynow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dożywianie dzieci w szkołach na terenie Gminy Dynów w 2024 r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia stanowiPrzygotowanie i dostarczenie gorących posiłków ( zupa bądź drugie danie ) w ramach prowadzonego dożywiania uczniówszkół gminy Dynów w uzgodnieniu z dyrektorami danej szkoły.Wykaz szkół w których uczniowie są objęci dożywianiem:Szkoła Podstawowa w BachórzuSzkoła Podstawowa Nr 1 w HarcieSzkoła Podstawowa w ŁubnieSzkoła Podstawowa w PawłokomieSzkoła Podstawowa w DylągowejSzkoła Podstawowa w UlanicyOgólna liczba uczniów objętych dożywianiem - 104 uczniów.Liczba uczniów objętych dożywianiem może ulec zmianie w trakcie trwania umowy (do 10 %).Opis przedmiotu zamówienia.Dożywianie dzieci w szkołach ma polegać na przygotowaniu i dostarczaniu gorących posiłków jednodaniowych dzieciom ww/w szkołach własnym środkiem transportu przystosowanym do przewozu żywności, spełniającym przy tym wszelkiewymogi sanitarno-higieniczne i we własnych termosach (zapewniających właściwą ochronę i temperaturę) + naczyniajednorazowego użytku (opakowanie + sztućce). O czystość termosów zadba Wykonawca zapewniając mycie, wyparzanieoraz odbiór termosów po wydaniu posiłku. Gorące posiłki jednodniowe powinny być przemienne tj. zupy z wkładką mięsną ichleb - dwa razy w tygodniu (dwa razy dania mięsne i jeden raz danie rybne lub jarskie). Rodzaj posiłku nie może powtarzaćsię w tym samym tygodniu. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i dostarczenia posiłków o najwyższymstandardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwa zgodnie z normami HACCP. Wykonawca wpierwszym dniu każdej dekady będzie dostarczał do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dynowie oraz dowiadomości dyrektorów poszczególnych szkół 10 dniowy jadłospis, uwzględniając wytyczne Zamawiającego. Godzinawydawania posiłków w szkołach zostanie ustalona przez Wykonawcę indywidualnie dla każdej placówki bezpośrednio zdyrekcją szkoły. Wykonawca będzie przygotowywał posiłki we własnym zakresie zachowując wymogi sanitarno -epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji oraz weźmie odpowiedzialność za ich przygotowanie.Obowiązek pobierania i przechowywania próbek potraw będzie spoczywał na Wykonawcy.Zamawiający wymaga aby skład posiłków był opiniowany przez dietetyka.Za wydanie posiłków dzieciom odpowiedzialny jest dyrektor szkoły.Skład i waga dostarczanych dziennych posiłków w ciągu tygodnia (5 dni roboczych w czasie trwania nauki w szkole) zzastrzeżeniem, że w piątek danie jarskie lub rybne.a) 2 dni - danie mięsne 100g porcja po przygotowaniu, w tym np. kotlet mielony, kotlet schabowy, udko z kurczaka pieczone,kotlet z piersi kurczaka, indyka, gołąbki z mięsem, pulpety w sosie, itp.Do dania mięsnego następujące dodatki :- 200 gram porcja po przygotowaniu w tym np. ziemniaki ,makaron, ryż, kasza, kluski śląskie itp.- sos- surówka, warzywa gotowane itp. 100 gram po przygotowaniuDrugim daniem nie może być kiszka.b) 1 dzień - danie rybne 100g po przygotowaniu, w tym filet rybny, kotlet rybny itp. (zastrzega się by ryba była bez ości)Do dań rybnych następujące dodatki :- surówka, warzywa gotowane itp. 100 gram po przygotowaniu.200 gram porcja po przygotowaniu w tym : ziemniaki itp.lubdanie jarskie 300 gram : pierogi, naleśniki ze śmietaną, sosem owocowym, krokiety, spaghetti, itp.c) 2 dni zupa - jedna porcja zupy powinna mieć objętość 400 ml + kromka chleba.Zamawiający nie dopuszcza powtarzalności rodzajowo tych samych posiłków w ciągu tygodnia ( 5 dni ).Posiłki nie mogą być przygotowywane z półproduktów.Zamawiający zastrzega sobie prawa do dokonywania badań sprawdzających jakość zamawianego posiłku. W przypadkustwierdzenia, że posiłek nie spełnia parametrów określonych w zamówieniu Zamawiający kosztami badania obciążyWykonawcę
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55524000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu;2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszej specyfikacji warunkówzamówienia.2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,zamawiający wymaga, aby wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia udowodnili posiadanie:1) odpowiedniego zezwolenia, licencji, koncesji lub wpisu do rejestru działalności regulowanej lub2) odpowiedniego zezwolenia, licencji, koncesji lub wpisu do rejestru działalności regulowanej, jeżeli ich posiadanie jestniezbędne do świadczenia określonych usług w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub3) statusu członka danej organizacji, jeżeli członkostwo w tej organizacji jest niezbędne do świadczenia określonych usług wkraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania bezwarunkowej decyzjiPowiatowego Inspektora Sanitarnego w zakresie przygotowywania i transportu żywności w żywieniu zbiorowym.Warunek ten zamawiający uzna za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się oudzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej izrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej,Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-12-21

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach