Przetargi.pl
Dozór i ochrona mienia Spółki

Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 41946 Piekary Śląskie, ul. F. Kotuchy
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 289 99 39 , fax. 032 289 99 39
  • Data zamieszczenia: 2018-01-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
    ul. F. Kotuchy 3
    41946 Piekary Śląskie, woj. śląskie
    tel. 032 289 99 39, fax. 032 289 99 39
    REGON: 27211435900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka gminna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dozór i ochrona mienia Spółki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dozór i ochrona mienia Spółki zlokalizowany przy ul. F. Kotuchy 3 w Piekarach Śl. oraz teren przy ul. Roździeńskiego w Piekarach Śl., a także otwieranie i zamykanie budynku dworca autobusowego w Piekarach Śl. ul. Papieża Jana Pawła II oraz monitorowanie sygnałów z lokalnego systemu alarmowego. w okresie od 01.02.2018 do 31.12.2019r. Łączna ilość godzin do przepracowania wynosi 21.962 zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ – umowa + protokół przekazania-przejęcia obiektu. Zakres I zawiera: 1. Wykonywanie czynności wynikających ze szczegółowych instrukcji i zarządzeń obowiązujących na terenie ZGK. 2. Zapewnienie ochrony i kontroli nad infrastrukturą obiektów: – Posterunek 1 - tj. Baza ZGK Sp. z o.o przy ul. F. Kotuchy 3 - pomieszczenia biurowe, socjalno-bytowe, warsztaty, magazyny, plac postojowy, parking wraz ze sprzętem zlokalizowanym wewnątrz ogrodzenia oraz zapobieganie przed próbami kradzieży, dewastacji i uszkodzenia mienia - Posterunek 2 - obszar zlokalizowany przy ul. Roździeńskiego w Piekarach Sl. a także zabezpieczenie przed działaniami naruszającymi ład, porządek oraz bezpieczeństwo osób i mienia. 3. Sprawowanie kontroli nad legalnością wynoszenia z budynków sprzętu i materiałów będących własnością ZGK. 4. Znajomość rozmieszczenia i obsługi w podstawowym zakresie wyłączników głównych prądu, wyłączników p.poż., głównych zaworów wodnych. 5. Egzekwowanie przestrzegania prac pracowników i osoby przebywające w budynkach postanowień instrukcji przeciwpożarowej, w szczególności dotyczących zakazu palenia tytoniu, używania otwartego ognia itp. 6. Ujawnianie sprawców przestępstw i wykroczeń, zgłaszanie o kradzieży, uszkodzeniu i dewastacji składników majątkowych w budynkach, na placu postojowym i parkingu oraz na terenie przy ul. Roździeńskiego do odpowiednich służb oraz podejmowanie działań zmierzających do zatrzymania sprawców celem niezwłocznego przekazania ich Policji. 7. Zabezpieczenia ewentualnych czynów określonych powyżej do czasu przybycia odpowiednich służb. 8. Dokonywanie obchodu terenu zakładu i budynków oraz terenu Posterunku nr 2. Sprawdzenie stanu zamknięcia okien w pomieszczeniach 9. W razie zagrożenia pożarowego natychmiastowe powiadomienie Straży Pożarnej, a następnie swoją jednostkę macierzystą, Kierownika ZGK oraz podjęcie akcji gaśniczej przy pomocy dostępnego sprzętu przeciwpożarowego znajdującego się na terenie chronionego obiektu. 10. W przypadku prowadzenia ewakuacji w godzinach popołudniowych wymagane jest wzmocnienie obiektu dodatkowym patrolem. 11. Przyjmowanie i wydawanie kluczy do pomieszczeń osobom upoważnionym. 12. Patrolowanie terenu w granicach posesji. 13. Prawidłowe reagowanie na mogące wystąpić sytuacje nagłe i awaryjne związane z instalacjami: a) p.poż. b) elektrycznymi, c) C.O. wod.-kan., d) komputerowymi 14. Przyjmowanie pojazdów na parking oraz wydawanie pojazdów z parkingu wraz z pobieraniem opłat za parkowanie 15. Obsługa centrali telefonicznej. 16. Czas dojazdu grupy interwencyjnej od wezwania wynosi ……… minut. Wezwanie grupy interwencyjnej następuje poprzez: - zgłoszenie telefoniczne, - zgłoszenie pracownikowi Wykonawcy. Wykonawca - oferent winien zapoznać się z lokalizacją bazy i warunkami dozoru i ochrony mienia w terenie. Wymagania stawiane Wykonawcy dla posterunku nr 1 i 2: • Wykonawca zobowiązany będzie do założenia „książki ochrony mienia” na posterunku nr 1 i 2. Pracownik ochrony każdorazowo dokonywać będzie w „książce ochrony mienia” wpisów z przebiegu służby wraz ze swoimi uwagami, w szczególności: a) każdorazowe zdanie i przejęcie służby wraz z uwagami z przebiegu służby, b) godziny rozpoczęcia i zakończenia pracy przez osobę pełniącą służbę, c) wszystkie uwagi oraz zdarzenia zaistniałe w trakcie służby, także dane dotyczące wyników reakcji na zaistniałe wydarzenia w czasie pracy. d) prowadzenia rejestru wjazdu i wyjazdu samochodów na posterunku nr 2. • Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania grupą interwencyjną, której zadaniem jest dotarcie do obiektu w jak najkrótszym czasie oraz podjęcie działań, mających na celu ochronę życia i zabezpieczenie mienia, ujęcie sprawców czynów przestępczych. • Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia w odpowiednie narzędzia do skutecznej pracy ochrony takie jak: - urządzenia elektronicznego systemu kontroli pracy pracowników ochrony posiadającego funkcję rejestracji wykonywania zadań ochronnych na obiektach ( posterunkach) oraz przesyłania tych danych do centrum monitorowania i zapisu danych np. ACTIVE GUARD lub inne równoważne. • Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia schronienia pracownika ochrony na posterunku nr 2 (budka strażnika) lub inne pomieszczenie. Zakres II zwiera : Posterunek nr 3 – Dworzec autobusowy przy ul. P. Jana Pawła II w Piekarach Śl. – codzienne otwieranie o godz. 04:00 i zamykanie budynku o 24:00 budynku dworca 04:00 przez 699 dni ( 334 dni w 2018 i 365 dni 2019r.) oraz całodobowe monitorowanie sygnałów z lokalnego systemu alarmowego. Wymagania stawiane Wykonawcy dla posterunku nr 3 : • Wykonawca zobowiązany jest do a) zainstalowania na obiekcie lokalnego systemu alarmowego działającego w oparciu o nadajnik GPRS lub GSM , monitorowanie sygnałów otrzymanych z ww. systemu tj. przyjmowanie sygnałów niżej wymienionych i podejmowanie działań: - pozostawania w gotowości do podjęcia interwencji, - rejestrowania uzgodnionych sygnałów przyjętych z lokalnego systemu alarmowego, - udostępniania Zamawiającemu informacji w formie wydruku – raportu z odpowiednich rejestrów, na pisemne żądanie, - wykonywania w razie konieczności interwencji na obiekcie dworca autobusowego - oznakowania chronionego obiektu w sposób czytelny, - przeciwdziałanie zauważonym próbom kradzieży i niszczenia mienia, - ujmowanie sprawców przestępstw oraz przekazywaniu ich policji - działanie w kierunku zapewnienia przestrzegania porządku publicznego, - w przypadku stwierdzonego włamania zabezpieczenie obiektu do czasu przyjazdu policji lub właściciela, lub wskazanej przez niego osoby, Wymagania stawiane Wykonawcy dla posterunku nr 1,2 i 3 • Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania przepisów ustawy z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych oraz ustawy z dnia 05.08.2010r. o ochronie informacji niejawnych. Ponadto zobowiązany będzie do wykonywania czynności wynikających ze szczegółowych instrukcji i zarządzeń m.in. p.poż., instrukcji postępowania w przypadku zagrożenia działaniem terrorystycznym obowiązujących na terenie chronionych obiektów ZGK. • Wykonawca przy podpisywaniu umowy zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu imienną listę osób zatrudnionych do ochrony fizycznej w obiektach Zamawiającego oraz informować o każdorazowych zmianach w zatrudnieniu dotyczy posterunku 1 i 2. • Zamawiający zobowiązany będzie udostępnić Wykonawcy wykonującemu usługę wszystkie niezbędne szczegółowe instrukcje i zarządzenia obowiązujące na terenie chronionych obiektów ZGK. Pracownicy ochrony zobowiązani będą do złożenia oświadczenia o zachowaniu w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych w toku realizowania usługi, zwłaszcza informacji dotyczących systemu zabezpieczeń obiektów ZGK. • Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. • Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, • Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. • Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. • Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. • Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. • Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. • Zamawiający nie dopuszcza udzielenie zamówienia uzupełniającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postepowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków w postepowaniu, o którym mowa w pkt. VII.1 ppkt 2 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, 4) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej 3. W celu oceny spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b pkt. 1) ustawy Pzp, należy na wezwanie zamawiającego, pod rygorem wykluczenia z postępowania, złożyć w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie następujące oświadczenia i dokumenty: 1) koncesja, zezwolenie, licencja lub dokument potwierdzający, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, - dokument wymagany ustawą z dnia 22.08.1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005r., Nr 145, poz. 1221 z poźn. zm.). 2) opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokumentu potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość min.1.000.000,- zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach