Przetargi.pl
Dozór fizyczny budynku biurowego i mienia znajdującego się na posesji Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku przy ul. Elewatorskiej 6 w 2010 roku.

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15-620 Białystok, ul. Elewatorska 6
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 66436-30, (-31, -70, -71) , fax. 085 67 67 153
  • Data zamieszczenia: 2009-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku
    ul. Elewatorska 6 6
    15-620 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 66436-30, (-31, -70, -71), fax. 085 67 67 153
    REGON: 05066786300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dozór fizyczny budynku biurowego i mienia znajdującego się na posesji Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku przy ul. Elewatorskiej 6 w 2010 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dozór fizyczny budynku biurowego i mienia znajdującego się na posesji Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku przy ul. Elewatorskiej 6 w 2010 roku. Zamówienie obejmuje: usługę dozoru fizycznego budynku biurowego, mienia mieszczącego się w budynku jak również mienia ruchomego (środki transportu) znajdującego się na posesji przy ul. Elewatorskiej 6 w Białymstoku w okresie od 01.01.2010 r. do 31.12.2010 r. Godziny pracy dozoru w dni robocze od godz. 1500 do godz. 700 dnia następnego, w dni świąteczne i wolne od pracy całodobowo. Przewidywana ilość godzin dozoru w 2010 roku wynosi 6 736 godz. Obowiązki dozoru: - ochrona przed włamaniem do obiektu, - ochrona przed zaborem lub uszkodzeniem wyposażenia i dokumentów w budynku biurowym, sprzętu i pojazdów garażowanych na posesji PZDW, ogrodzenia i nasadzeń stanowiących własność Zamawiającego, - zapobieganie wejściu na teren PZDW osób niepowołanych lub nieupoważnionych, - prowadzenie ewidencji dyżurów z informacją o garażowanych pojazdach PZDW lub pozostawionych pojazdach prywatnych przez pracowników, - odnotowywanie w ewidencji dyżurów nazwisk osób upoważnionych do przebywania po godzinach pracy na terenie obiektu, - odnotowywanie zaistniałych zdarzeń w trakcie trwania dyżuru, - patrolowanie terenu i prowadzenie monitoringu wizyjnego obiektu, - zwracanie uwagi na podejrzane przedmioty, paczki na strzeżonym terenie, - zamykanie i otwieranie wejść do obiektu o określonej godzinie, - sprawdzanie zabezpieczeń drzwi i stanu ogrodzenia, - skuteczne reagowanie w przypadkach zagrożenia ze wsparciem grupy interwencyjnej (czas dojazdu do 15 min.), - powiadamianie o zdarzeniach upoważnionych pracowników PZDW, - zamiatanie i odśnieżanie pieszych ciągów komunikacyjnych, łącznie z przyległym do posesji PZDW, - włączanie i wyłączanie oświetlenia zewnętrznego obiektu, - pielęgnowanie zieleni na posesji przy użyciu sprzętu Zamawiającego, - wykonywanie innych czynności wskazanych przez Zamawiającego, a mających związek z zapewnieniem bezpieczeństwa i porządku w chronionym obiekcie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983411408
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W zakresie spełnienia warunku wymagane jest posiadanie aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej wydanej przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W zakresie spełnienia warunku wymagane jest: 1) wskazanie osoby odpowiedzialnej za wykonanie zamówienia posiadającą aktualną licencję pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia oraz legitymującą się co najmniej 2-letnim doświadczeniem zawodowym na stanowisku organizowania i kierowania zespołami pracowników bezpośredniej ochrony, 2) wskazanie osób bezpośrednio świadczących usługę, 3) dysponowanie grupą interwencyjną na terenie m. Białegostoku, 4) wykazanie doświadczenia Wykonawcy, tj. zrealizowanie usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (min. 1 zamówienie na usługi dozorowania dot. obiektów użyteczności publicznej z wyłączeniem magazynów, hal, wiat, parkingów itp.) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W zakresie spełnienia warunku wymagane jest: posiadanie polisy ubezpieczeniowej odpowiedzialności cywilnej na min. 1 milion PLN w zakresie prowadzonej działalności. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach zawartych w niniejszym ogłoszeniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca powinien złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełnia warunki art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177), 2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert lub potwierdzenie aktualności przez organ wydający wypis), 3. koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej wydanej przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji - informacja musi potwierdzać spełnienie warunku określonego w III.2)1, 4. wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, - informacja musi potwierdzać spełnienie warunku określonego w III.2)2.1), III.2)2.2), 5. dokumenty stwierdzające posiadanie właściwych uprawnień przez osoby przewidziane do realizacji zamówienia wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt. 4 (dotyczy osoby odpowiedzialnej za wykonanie zamówienia); 6. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym w pkt. 4, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 7. oświadczenie, że Wykonawca dysponuje grupą interwencyjną na terenie m. Białegostoku, 8. wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - informacja musi potwierdzać spełnienie warunku określonego w III.2)2.4), 9. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - informacja musi potwierdzać spełnienie warunku określonego w III.2)3, 10. dokumenty regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie. Wyżej wymienione oświadczenia i dokumenty winne być załączone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Wykonawca w terminie i miejscu określonym w niniejszym ogłoszeniu złoży wymagane dokumenty i oświadczenia wraz z formularzem oferty (zgodnie z załączonym drukiem). Powyższe dokumenty oraz załączniki powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę bez wyjątku i ściśle według warunków i postanowień zawartych w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia bez dokonywania w nich zmian przez Wykonawcę. W przypadku, gdy jakakolwiek część powyższych dokumentów nie dotyczy wykonawcy, wpisuje on - nie dotyczy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione (nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert) w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt. 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo określające zakres upoważnienia, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (zgodnie z dokumentem rejestracyjnym ewidencyjnym Wykonawcy). Pełnomocnictwo powinno być złożone w formie oryginału lub uwierzytelnionej notarialnie kopii. W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilku Wykonawców, Zamawiający dopuści taką ofertę, do której zostanie załączony dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy. Oferta powinna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w pkt. od 1 do 2 dla każdego z Wykonawców z osobna, pozostałe zaś składane są wspólnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach