Przetargi.pl
DOWOZY UCZNIÓW Z TERENU GMINY LUBIN DO SZKÓŁ I PRZEDSZKOLA W ROKU SZKOLNYM 2016/2017

Gmina Lubin ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, ul. Władysława Łokietka 6
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (76) 8403100 , fax. (76) 8403140
  • Data zamieszczenia: 2016-06-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubin
    ul. Władysława Łokietka 6 6
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. (76) 8403100, fax. (76) 8403140
    REGON: 39064754100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOWOZY UCZNIÓW Z TERENU GMINY LUBIN DO SZKÓŁ I PRZEDSZKOLA W ROKU SZKOLNYM 2016/2017
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa dowozu uczniów z terenu Gminy Lubin do szkół i przedszkola w roku szkolnym 2016/2017. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Dowozy uczniów z terenu Gminy Lubin do gimnazjów, szkół podstawowych, oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych i przedszkola położonych na terenie Gminy Lubin i Miasta Lubina w roku szkolnym 2016/2017 - rano i powrót na podstawie biletów miesięcznych (z ulgą ustawową) wydanych przez Wykonawcę imiennie dla każdego ucznia. Planowana liczba przewożonych uczniów (dziennie w jedną stronę) wynosi - 573. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby uczniów w czasie trwania umowy. Zmiana liczby uczniów nie wymaga zmiany umowy. 2) Wykaz szkół, planowaną liczbę dowożonych uczniów z poszczególnych miejscowości do poszczególnych szkół, planowane godziny rozpoczęcia zajęć szkolnych i planowane godziny zakończenia zajęć szkolnych określa załącznik nr 12 (szkoły podstawowe i przedszkole) i załącznik nr 9 (gimnazjum) do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany godzin rozpoczęcia i zakończenia zajęć szkolnych w jednostkach objętych niniejszym zamówieniem. 3) Dowozy uczniów do szkół objętych zamówieniem odbywać się będą w godzinach umożliwiających przybycie uczniów do szkoły, jednak nie wcześniej niż 25 minut i nie później niż 10 minut przed rozpoczęciem zajęć szkolnych, zgodnie z rozkładem jazdy opracowanym przez Wykonawcę. Rozkład jazdy powinien być opracowany tak, by czas dojazdu ucznia do szkoły był jak najkrótszy. W rozkładzie jazdy Wykonawca określi przystanki, na jakich uczniowie będą wsiadać do pojazdu (rano) i wysiadać z pojazdu (powrót). Przystanki powinny być usytuowane możliwie najbliżej szkoły, w miejscu umożliwiającym bezpieczne wsiadanie i wysiadanie uczniów oraz w poszczególnych miejscowościach - wszystkie istniejące przystanki. 4) Wykonawca zapewni punktualny, bezpieczny i sprawny dowóz oraz odwóz uczniów, wg uzgodnionego z Zamawiającym rozkładem jazdy pojazdów. Zamawiający zastrzega, iż każdy uczeń oraz opiekun powinien mieć zapewnione miejsce siedzące. 5) Zamawiający dopuszcza możliwość zorganizowania przewozów uczniów w połączeniu z przewozami regularnymi pod warunkiem, spełnienia wszystkich wymogów określonych w SIWZ. Pojazdy w czasie przewozu uczniów powinny być oznakowane oznaczeniami wymaganymi przepisami prawa. W przypadku awarii pojazdu przewożącego uczniów Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie zapewnić pojazd zastępczy. Czas oczekiwania na pojazd zastępczy nie może przekroczyć 60 minut od zaistnienia awarii. Zamawiający przewiduje możliwość skrócenia tego czasu do 30 minut. Zamawiający przyzna dodatkowe punkty za zapewnienie pojazdu zastępczego w razie awarii pojazdu przewożącego uczniów na zasadach określonych w pkt 21 SIWZ. 6) Opiekunów do sprawowania opieki nad uczniami w czasie dowozów zapewni Zamawiający. 7) Wykonawca zapewni bezpłatny przejazd opiekunów. 8) Wykonawca zapewni kursy zamienne wg potrzeb poszczególnych szkół w czasie przerw w nauce oraz w przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, po uprzednim zgłoszeniu przez Zamawiającego. 9) W ramach posiadanego biletu uczniowie będą mogli korzystać z innych połączeń na trasach obsługiwanych przez Wykonawcę (w przypadku gdy taka sytuacja zaistnieje). 10) Zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których uszkodzenie ciała, śmierć czy szkoda materialna spowodowana jest działaniem lub zaniechaniem Wykonawcy lub osób, przy pomocy których wykonuje usługę. Ubezpieczenie uczniów od wszelkich szkód i następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych podczas przewozów spoczywa na Wykonawcy. 11) Środki transportu, którymi będzie świadczona usługa w okresie obowiązywania umowy muszą posiadać ubezpieczenie OC, NW i aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu, a kierowcy stosowne uprawnienia do kierowania tymi pojazdami. 12) Kierowcy wykonujący dowozy powinni charakteryzować się wysoką kulturą osobistą oraz posiadać doświadczenie w przewozie osób. 13) Do realizacji zadania Wykonawca zapewni bazę transportową zlokalizowaną na terenie Lubina bądź Gminy Lubin gwarantującą, w przypadku awarii lub innych zdarzeń, dojazd środka transportu zgodnie z wymogami określonymi w ppkt 5). Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu dokument potwierdzający lokalizację tej bazy. Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia 01.09.2016 r. do dnia 30.06.2017 r., lub do wyczerpania kwoty maksymalnego wynagrodzenia brutto, w zależności od tego co nastąpi wcześniej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy przystępujący do przetargu wniosą wadium w następującej wysokości 9. 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy zł 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii wyrażony w minutach
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach