Przetargi.pl
Dowożenie uczniów do szkół na terenie Gminy Kocierzew Południowy

Gmina Kocierzew Południowy ogłasza przetarg

  • Adres: 99-414 Kocierzew Południowy, Kocierzew Południowy 83
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-46 838-48-25 , fax. 0-46 838-48-25
  • Data zamieszczenia: 2009-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kocierzew Południowy
    Kocierzew Południowy 83 83
    99-414 Kocierzew Południowy, woj. łódzkie
    tel. 0-46 838-48-25, fax. 0-46 838-48-25
    REGON: 00054781000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowożenie uczniów do szkół na terenie Gminy Kocierzew Południowy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest łączna wartość usługi prowadzonej w zakresie dowozu uczniów do szkół na terenie Gminy Kocierzew Południowy, w okresie od 01.09.2009 r. do 30.06.2011 r. (tj. 2 lata szkolne), w łącznej ilości 136.000 km, w każdym roku szkolnym po 68.000 km. Wykonawca zamówienia musi posiadać minimum 4 autobusy (minimum 40 miejsc siedzących w każdym), sprawne technicznie i przystosowane do przewozu osób w szczególności dzieci. Dowożenie musi odbywać się minimum 3 autobusami (czwarty w postoju w przypadku awarii któregokolwiek z pozostałych pojazdów). Dowożeniem objęci zostaną uczniowie ze szkół podstawowych i gimnazjum prowadzonych przez Gminę Kocierzew Południowy. W każdym autobusie podczas każdej trasy zapewniona musi być opieka nad dowożonymi dziećmi zgodnie z art. 17 ust. 3 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2004 r. Nr 256, poz. 2572 z późn. zm.). Łączna dzienna ilość kilometrów do przejechania wynosi 369. Wspólny Słownik Zamówień: 60130000-8 - usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób. Trasa wraz z ilością kilometrów do przejechania będzie corocznie ustalana przez właściwego dyrektora szkoły oraz Wykonawcę po zatwierdzeniu przez Wójta Gminy. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających. Zgodnie z art. 32 ust. 3 oraz art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki dotychczasowemu Wykonawcy usług, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające stanowić będzie nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i dotyczyć będzie tegoż samego przedmiotu zamówienia. Szacuje się, że zamówienie uzupełniające może wynieść do 10% wartości zamówienia podstawowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającą wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych opisanych w ppkt 1, - podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wykonawca musi posiadać aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób. 4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów metodą spełnia/nie spełnia, tzn. każdy z Wykonawców musi spełniać wszystkie wymienione warunki pod rygorem odrzucenia oferty lub wykluczenia Wykonawcy z postępowania przetargowego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do siwz, 2) oświadczenie Oferenta z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do siwz, 3) aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, 6) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia środków transportu (autobusów spełniających wymagania), którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, wraz z kserokopią dowodów rejestracyjnych lub innych dokumentów poświadczających fakt ich posiadania, 9) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia środków transportu (autobusów), jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt 8 Wykonawca wskazał autobusy, którymi będzie dysponował, 10) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich uprawnień do wykonywania zamówienia, 11) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt 10, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 12) kserokopia ubezpieczenia OC pojazdu oraz dokument potwierdzający sprawność techniczną pojazdu (np. ostatni przegląd techniczny), 13) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia: - ksero prawa jazdy kat. D, - ksero świadectwa kwalifikacji, 14) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności objętej zamówieniem. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 1) ppkt 4, 6 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiedni, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składnia ofert, 2) ppkt 7 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Oferta winna zawierać oświadczenia i dokumenty opisane w ppkt 4 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Przed podpisaniem umowy wspólnicy spółki cywilnej lub konsorcjanci okażą Zamawiającemu umowę spółki cywilnej lub konsorcjum określającą wzajemne prawa. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę/osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą wymaganych oświadczeń lub dokumentów, o których mowa powyżej, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu w którym upłynął termin składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kocierzewpoludniowy.bipst.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach