Przetargi.pl
Dowóz uczniów z terenu gminy Szczutowo do szkół w Szczutowie i Gójsku na zasadzie zakupu biletów miesięcznych w roku szkolnym 2018/2019.

Gmina Szczutowo ogłasza przetarg

  • Adres: 09227 Szczutowo, ul. Lipowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 2767167 w. 102, 107 , fax. 024 2767196 w. 103
  • Data zamieszczenia: 2018-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szczutowo
    ul. Lipowa
    09227 Szczutowo, woj. mazowieckie
    tel. 024 2767167 w. 102, 107, fax. 024 2767196 w. 103
    REGON: 54838200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczutowo.nowybip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów z terenu gminy Szczutowo do szkół w Szczutowie i Gójsku na zasadzie zakupu biletów miesięcznych w roku szkolnym 2018/2019.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów z terenu gminy Szczutowo do szkół w Szczutowie i Gójsku na zasadzie zakupu biletów miesięcznych w roku szkolnym 2018/2019 zgodnie z harmonogramem przewozu uczniów stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ na zasadzie zakupu biletów miesięcznych.60 Łączna liczba uczniów przewidziana do korzystania z usługi – około 288 osób (uczniów) Trasy przewozu i ilość kilometrów zawarte jest w zał. nr 1 do SIWZ tj.harmonogramie przewozu uczniów. UWAGA – Liczba uczniów jest orientacyjna i może ulec zmianie. Przewóz dzieci i młodzieży do szkół będący przedmiotem zamówienia będzie zorganizowany na liniach przewozów regularnych przewoźnika, które swym przebiegiem umożliwiają dowóz i odwóz uczniów do szkół na zajęcia lekcyjne w dni nauki szkolnej w okresie roku szkolnego 2017/2018. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr do SIWZ – harmonogram przewozu 3.2 Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w harmonogramie przewozu uczniów(po wcześniejszym porozumieniu się z Wykonawcą) w zależności od zmian w planach lekcyjnych lub w zależności od uzasadnionych wniosków o zmianę przebiegu trasy przewozu. Wymaga się aby wszystkim przewożonym uczniom zapewniono miejsca z normą przewidzianą dla danego środka transportu przy czym przewoźnik musi dysponować 4 autobusami w momencie odwozu i 3 autobusami na dowóz dzieci przy czym liczba miejsc siedzących w trzech autobusach musi wynosić nie mniej niż 40 natomiast czwarty autobus musi dysponować 20 miejscami siedzącymi. Pojazdy służące do przewozu uczniów muszą być w pełni sprawne spełniające wymogi bezpieczeństwa (zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa) muszą być utrzymane w czystości z zachowaniem estetyki wewnętrznej i zewnętrznej. Uwaga: Zatrudnienie opiekunów sprawujących opiekę przewozu dzieci pozostaje po stronie Zamawiającego. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 3.4.1 Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby wszystkie usługi objęte zamówieniem, których wykonanie polega na wykonywaniu prac w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy były wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca zatrudnił w/w osoby na okres od rozpoczęcia do końca upływu terminu realizacji zamówienia; w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na to miejsce innej osoby. Rodzaje czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: - kierowanie autobusami, którymi dowożone będą dzieci Art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976r. - Kodeks pracy: Poprzez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudnienia pracownika za wynagrodzeniem 3.4.2 Wykonawca lub Podwykonawca w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu wykaz osób, które będą wykonywać czynności określone w pkt 3.4.1 wraz z oświadczeniem, że wymienione osoby są zatrudnione w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy. O każdorazowej zmianie wskazanych w wykazie osób (aktualizacji) Wykonawca lub Podwykonawca zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego na piśmie przed rozpoczęciem wykonywania usługi przez te osoby. 3.4.3 W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 3.4.1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia w/w wymogów c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3.4.4 W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 3.4.1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: - oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy, - poświadczona za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopie umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy w/w oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. - zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacenie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy. - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 3.4.5 Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane pkt 3.4.1 czynności Zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego (wzór umowy). Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogów zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 3.4.1 czynności. 3.4.6 W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, iż posiada aktualna licencje na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, wydanej zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. z 2017 poz. 2200 z późn. zm.) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten nie podlega sumowaniu tj każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia musi samodzielnie spełnić warunek.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy (zał. Nr 2 do SIWZ) 2) Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę – jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów 3) W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone Liderowi. 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego – jeżeli dotyczy – zał. Nr 10 SIWZ 5) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO 6) Zamawiający wymaga aby Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu przekazał Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wg wzoru stanowią- cego zał. Nr 8 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody (dokumenty bądź informacje potwierdzające), że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach