Przetargi.pl
Dowóz uczniów do szkoły w roku szkolnym 2015/2016 i 2016/2017

Urząd Gminy Konarzyny ogłasza przetarg

  • Adres: 89-607 Konarzyny, ul. Szkolna 7
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8331011, 8331008 , fax. 059 8331011
  • Data zamieszczenia: 2015-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Konarzyny
    ul. Szkolna 7 7
    89-607 Konarzyny, woj. pomorskie
    tel. 059 8331011, 8331008, fax. 059 8331011
    REGON: 00054243900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.konarzyny.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów do szkoły w roku szkolnym 2015/2016 i 2016/2017
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na codziennym przewozie uczniów ( t.j. dowóz do szkoły i odwóz ze szkoły w dni nauki szkolnej) z terenu Gminy Konarzyny w roku szkolnym 2015/2016 i 2016/2017. Zamówienie obejmuje transport uczniów po drogach wojewódzkich, powiatowych oraz gminnych. Przewóz dzieci do szkoły dotyczy uczniów Zespołu Szkół Publicznych w Konarzynach zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego. 2. Dzienna ilość kilometrów dowozu i odwozu uczniów ze szkoły w dni nauki szkolnej wynosi 137, z zastrzeżeniem pkt 3 Dowóz: Trasa 1: Nierostowo- Binduga- Kiełpin- Nowa Karczma - Rowista- Konarzyny (liczba uczniów- ok. 31) Trasa 2: Konarzyny- Żychce -Żychckie Osady -Konarzyny (liczba uczniów- ok. 54) Trasa 3: Konarzyny- Ciecholewy- Konarzynki- Konarzyny ( liczba uczniów-ok. 60) Trasa 4: Konarzyny- Zielona Chocina- Zielona Huta- Konarzyny (liczba uczniów-ok. 55). Wykonawca winien zapewnić taką liczbę autobusów, aby pierwszy kurs zaczynający dowóz dzieci nie rozpoczął się wcześniej niż o 6:45, oraz wszystkie kursy zakończyły się do godz. 7:55, gdyż o tej godzinie zaczynają się zajęcia lekcyjne. Odwóz: Trasa 1: Konarzyny- Zielona Huta - Zielona Chocina- Nierostowo- Binduga- Kiełpin- Nowa Karczma - Rowista - Konarzyny (liczba uczniów - ok. 56) Trasa 2: Konarzyny- Żychckie Osady - Żychce- Konarzyny (liczba uczniów -ok. 54) Trasa 3: Konarzyny- Konarzynki -Ciecholewy - Konarzyny (liczba uczniów ok. 60) Trasa 4: Konarzyny- Żychce- Rowista- Nowa Karczma- Kiełpin -Binduga- Nierostowo (liczba uczniów - ok.30). Pierwsza trasa odwozu dzieci nie może się rozpocząć wcześniej niż o godz. 1300. Natomiast wszystkie kursy powinny zakończyć się do godz. 15.30. Liczba przystanków uzależniona jest od liczby i miejsca zamieszkania dzieci w danej miejscowości. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras i godzin przejazdów w przypadku wystąpienia okoliczności nieprzewidzianych w organizacji roku szkolnego (np. skrócenie lub wydłużenie lekcji, okres egzaminów). Wykonawca powinien dostosować przewozy do zaistniałej sytuacji, o której zostanie zawiadomiony przez Zamawiającego w terminie nie krótszym niż 7 dni przed zmianą. 4.Zamawiający dopuszcza przewóz innych osób (np. mieszkańców Gminy) na podstawie indywidualnych umów przewozu (biletów jednorazowych lub miesięcznych) pod warunkiem, że przewożeni uczniowie będą mieć zagwarantowane miejsca siedzące oraz przewożenie dodatkowych osób nie wpłynie na obniżenie bezpieczeństwa realizacji zamówienia (np. poprzez przewóz większej liczby osób niż dopuszczalna dla danego środka transportu) oraz, że nie będzie to sprzeczne z obowiązującymi przepisami prawa
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 3.000,00 zł. (słownie: trzy tysiące złotych). 2.Wadium wnosi wadium w formach przewidzianych art. 45 ust. 6 ustawy, tj. w pieniądzu, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - gwarancjach bankowych; - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm). 3. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 36 9321 0001 0022 4363 2000 0040. 4. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji z jej treści musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, natomiast oryginał należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - w pokoju nr 1. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 10. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 12. Wadium w przypadku wykonawców działających wspólnie może być wniesione przez jednego z wykonawców- pełnomocnika, zaznaczeniem że jest przez niego wnoszone w imieniu wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas podstawienia autobusu zastępczego
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.konarzyny.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach