Przetargi.pl
Dowóz uczniów do szkół w roku szkolnym 2017/2018

Gmina Milejów ogłasza przetarg

  • Adres: 21020 Milejów, ul. Partyzancka
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 817 572 026, , fax. 817 572 385
  • Data zamieszczenia: 2017-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Milejów
    ul. Partyzancka
    21020 Milejów, woj. lubelskie
    tel. 817 572 026, , fax. 817 572 385
    REGON: 43101955000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.milejow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów do szkół w roku szkolnym 2017/2018
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa transportowa polegająca na dowozie uczniów do placówek oświatowych na terenie gminy Milejów w roku szkolnym 2016/2017, tj. od dnia 04.09.2016 r. do dnia 22.06.2017 r. według następujących tras przewozu: 1) Trasa nr 1: Przewóz uczniów do Zespołu Szkół Nr 1 w Milejowie, Przedszkola Samorządowego w Milejowie i Szkoły Podstawowej w Łańcuchowie, Szacunkowa długość trasy ok. 60 km, 2) Trasa nr 2: Przewóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Łysołajach i Zespołu Szkół nr 2 w Jaszczowie, Szacunkowa długość trasy ok. 60 km. 3) Trasa nr 3: Przewóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Białce i Zespołu Szkół Nr 2 w Jaszczowie, Szacunkowa długość trasy ok. 66 km, Podsumowując: łączna liczba uczniów 259, szacunkowa dzienna długość tras ok. 186 km. W powyższym kilometrażu nie uwzględniono dojazdu Wykonawcy do przystanków początkowych oraz odjazdu z przystanków końcowych trasy. Zamawiający finansuje jedynie przewóz dzieci od pierwszej do ostatniej miejscowości, zgodnie z wyżej wymienionymi trasami. Ze względu na specyfikę usług rozmiar przedmiotu zamówienia określony jest szacunkowo mimo określenia go przez Zamawiającego z należytą starannością. Rzeczywisty zakres usług wynikać będzie z faktycznego zapotrzebowania Zamawiającego i może ulec zmianie, przy czym Wykonawca nie będzie rościł pretensji, ani żądał rekompensaty finansowej, jeżeli ilość ta będzie mniejsza niż szacowana.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras przewozu, ich długości, godzin przewozu dzieci - do czasu ustalenia godzin rozpoczęcia i zakończenia zajęć lekcyjnych w szkołach oraz liczby dzieci. Uczniów z tras 1, 2, 3 należy dowieźć do szkół na godz. 07:40 – 08:15. Dzieci dojeżdżające do Przedszkola Samorządowego w Milejowie należy dowieźć na godz. 08:00. Odwóz uczniów ze szkół jest odwrotnością przewozów i odbywać się będzie: Trasa 1 – Poniedziałek, Środa, Piątek: o godz. 12:20 odwóz uczniów z Zespołu Szkół Nr 1 w Milejowie, Przedszkola Samorządowego w Milejowie i Szkoły Podstawowej w Łańcuchowie, o godz.14:30 odwóz uczniów z Zespołu Szkół Nr 1 w Milejowie i Szkoły Podstawowej w Łańcuchowie, Wtorek, Czwartek: o godz. 13:30 odwóz uczniów z Zespołu Szkół Nr 1 w Milejowie, Przedszkola Samorządowego w Milejowie i Szkoły Podstawowej w Łańcuchowie, o godz.15:10 odwóz uczniów z Zespołu Szkół Nr 1 w Milejowie. Trasa 2 o godz. 13:20 odwóz uczniów ze Szkoły Podstawowej w Łysołajach i Zespołu Szkół Nr 2 w Jaszczowie (Starościce, Cyganka, Łysołaje), o godz. 14:30 odwóz uczniów z Zespołu Szkół Nr 2 w Jaszczowie; Trasa 3 o godz. 13:30 odwóz uczniów z Zespołu Szkół Nr 2 w Jaszczowie i Szkoły Podstawowej w Białce, o godz. 14:30 odwóz uczniów z Zespołu Szkół Nr 2 w Jaszczowie (3 dni w tygodniu). Zamawiający przy wykonaniu zamówienia zastrzega sobie możliwość wprowadzenia dodatkowych warunków wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie zmiany dni przewozu dzieci w przypadkach wystąpienia nieprzewidzianych w planie dni nauki w czasie tygodnia np.: w sobotę za inny dzień w tygodniu. Kurs nie może być odwołany. Wykonawca zobowiązuje się w przypadku awarii pojazdu, którym świadczy usługi do podstawienia max. w ciągu 1 godziny przy każdorazowej awarii zastępczego środka transportu – odpowiadającego przepisom dotyczącym świadczonych usług. Zobowiązuje się również do bezzwłocznego powiadomienia Zamawiającego i Szkoły o zaistniałej sytuacji. Dyspozycyjność w uzasadnionych przypadkach uroczystości szkolnych lub imprez okolicznościowych (np.: choinka, dyskoteka, itp.). W celu zapewnienia bezpieczeństwa wykonawca umożliwi opiekunowi pełnienie opieki nad dziećmi w autobusie przewożącym dzieci na wskazanej trasie. Pojazdy dowożące uczniów muszą być wyposażone w sprawną instalację grzewczą. Świadczona usługa będzie wykonywana zgodnie z umową stanowiącą załącznik do niniejszej SIWZ. Ponadto pojazdy, którymi wykonawca będzie wykonywał zamówienie winny być sprawne przez cały okres wykonywania zamówienia i gwarantować maksimum bezpieczeństwa przewożonych uczniów zgodnie z obowiązującymi przepisami technicznymi i normami dotyczącymi transportu zbiorowego osób, posiadać sprawny system ogrzewania wnętrz w okresie zimowym, oznakowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami, ubezpieczenie w zakresie OC, NW przez cały okres wykonywania zamówienia. Pojazdy muszą posiadać miejsca siedzące dla wszystkich przewożonych uczniów. Autobusy muszą być wyposażone w opony zachowujące dobre właściwości jezdne nawet na ośnieżonej jezdni. Wymogiem jest by realizowane kursy dowozów odbywały się autobusami dostosowanymi do przewozu odpowiedniej liczby dzieci na poszczególnych trasach. Autobusy posiadać muszą zgodne z obowiązującymi przepisami oznakowanie dla przewozu dzieci i młodzieży oraz sprawną automatykę wszystkich drzwi pojazdu uruchamianą ze stanowiska kierowcy. Rok produkcji autobusu nie starszy niż 1999 rok. Niedopuszczalne jest wykorzystywanie do przewozów tzw. autobusów miejskich. Zamawiający ma prawo do kontroli osób oraz pojazdów realizujących zamówienie, a także zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia w każdej chwili kontroli stanu technicznego pojazdu oraz stanu trzeźwości kierowcy przez odpowiednio powołane do tego celu służby (Policja, Inspekcja Transportu Drogowego) oraz wszystkich spraw związanych z realizacją przedmiotowej usługi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60112000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 2 000,-zł (słownie: dwa tysiące 00/100 złotych) 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 86868900074000009520000040 z dopiskiem na blankiecie przelewu – „wadium – dowóz uczniów do szkół w roku szkolnym 2017/2018 ” 4. Wadium wniesione w pozostałych formach należy w oryginale złożyć w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy w Milejowie, ul. Partyzancka 13a, 21-020 Milejów, pok. nr 6. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób czytelny umożliwiający jego identyfikację (np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 5. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Oferta nie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7. Zamawiający zwróci wadium na wniosek wykonawcy, który przed upływem terminu składania ofert wycofał ofertę. 8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) sprawi, że zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie. 9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia dokumentów i oświadczeń na okoliczność spełnienia warunków udziału w postępowaniu lub pełnomocnictw nie złoży wymaganych dokumentów z przyczyn leżących po jego stronie. 10. Zamawiający zażąda, w wyznaczonym przez siebie terminie, ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają licencję uprawniającą do podejmowania i wykonywania działalności gospodarczej w zakresie krajowego lub międzynarodowego transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j.: Dz. U. z 2016 r. poz. 1907 z późn. zm.), przy czym termin obowiązywania licencji musi obejmować cały okres trwania zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji zamówienia, to wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 4 pkt 2 SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca korzysta z potencjału osób trzecich, składa do oferty zobowiązanie tego podmiotu (popisane przez upoważnionego przedstawiciela tego podmiotu) do udostępnienia potencjału – załącznik nr 6 do SIWZ. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego W przypadku składania oferty wspólnej oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składa każdy wykonawca oddzielnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach