Przetargi.pl
Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Dobra na podstawie biletów miesięcznych w okresie od 01.09.2016 r. do 31.12.2016 r.

Gmina Dobra ogłasza przetarg

  • Adres: 62-730 Dobra, plac Wojska Polskiego 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-63 279-90-11 , fax. 0-63 279-90-11
  • Data zamieszczenia: 2016-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobra
    plac Wojska Polskiego 10 10
    62-730 Dobra, woj. wielkopolskie
    tel. 0-63 279-90-11, fax. 0-63 279-90-11
    REGON: 00052819000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://dobra.nowoczesnagmina.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Dobra na podstawie biletów miesięcznych w okresie od 01.09.2016 r. do 31.12.2016 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów na podstawie biletów miesięcznych zakupionych u Wykonawcy w okresie od 01.09.2016r. do 31.12.2016, dla dzieci odbywających roczne przygotowanie przedszkolne oraz uczniów szkół podstawowych i gimnazjum (zwanych dalej osobami uprawnionymi) prowadzonych przez Gminę Dobra (zwanych dalej szkołami) 2. Usługi objęte przedmiotem zamówienia publicznego odbywać się będą w ramach regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym zgodnie z ustawa z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2013r. poz. 1414 z późn. zm. 3. Zamawiający finansuje przewóz uczniów od pierwszej do ostatniej miejscowości, zgodnie z trasami przejazdów wskazanymi przez Zamawiającego. 4. Przewidywany przebieg tras i orientacyjne ilości uczniów zostały określone w załączniku do SIWZ - Trasy dowozów i odwozów. 5. Przystanki docelowe znajdują się przy szkołach. 6. Dowozy szkolne nie mogą rozpocząć się wcześniej niż 1 godzina i 10 minut przed rozpoczęciem lekcji, a rozwiezienie uczniów po zakończeniu lekcji nie może trwać dłużej niż 1 h. Przedmiot zamówienia obejmuje dowozy uczniów do następujących placówek : - Gimnazjum w Dobrej, Długa Wieś 28, - Szkoła Podstawowa w Dobrej, Długa Wieś 28 - Szkoła Filialna w Piekarach , Piekary 49 - Przedszkole Samorządowe w Dobrej , Dobra ul. Kościuszki 1 - Przedszkole Samorządowe Dobrej, Ośrodek Zamiejscowy w Piekarach, Piekary 49 7. Dowóz uczniów do placówki odbywać się będzie w dni nauki szkolnej w oparciu o Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002r. w sprawie organizacji roku szkolnego ( Dz. U. Nr 46, poz. 432 z późn. zm. ) . 8. W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz uczniom zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym z Zamawiającym. 9. Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował odpowiednią liczbą pojazdów zapewniających dowóz wszystkich uczniów każdego dnia zajęć szkolnych, z wyjątkiem okresów wolnych od zajęć szkolnych, o stanie technicznym zgodnym z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym. 10. W przypadku awarii pojazdu Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia zastępczego środka transportu, w taki sposób aby nie powodował opóźnień czasowych kursu. Wobec powyższego zobowiązany jest posiadać autobus rezerwowy. 11. Dowóz i odwóz uczniów odbywać się będzie według rozkładów jazdy. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian. 12. Opiekę nad uczniami w trakcie dowożenia zapewnia Zamawiający. W ramach świadczonej usługi Wykonawca zapewnia możliwość bezpłatnego korzystania z przewozu w każdym autobusie przez osobę dorosłą wskazaną przez Zamawiającego w celu zapewnienia opieki dzieci i uczniów podczas przewozu zgodnie z obowiązkiem wynikającym z art. 14aust. 3 oraz art. 17 ust. 3 ustawy z dnia 7 września 1991r. o systemie oświaty ( Dz. U. z 2004r. Nr 256, poz. 2572 z późn. zm. ) 13. Wykonawca ubezpiecza autobusy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozów i pozostających w związku z przewozem. 14. Zamawiający przed podpisaniem umowy będzie żądał opłaconej aktualnej polisy OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 15. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienie bezpieczeństwa uczniom podczas przewozu z miejscowości zamieszkania do placówki oświatowej i w drodze powrotnej oraz w trakcie wsiadania i wysiadania z pojazdu zgodnie z przepisami ustawowymi . 16. Dla obliczenia ceny zamówienia publicznego Zamawiający przyjął następujące założenia : - średnia ilość uczniów dowożonych dziennie - 410 - dni nauki szkolnej w okresie od 1 września do 31 grudnia 2016 - 78 - szacunkowa ilość kilometrów dowozów w dni nauki szkolnej - 380 km. dziennie + 72 km dodatkowo raz w tygodniu ( podane ilości nie obejmują dojazdu do miejsca rozpoczęcia kursów oraz zjazdów do miejsca garażowania.); 17. Przewidywane w pkt 16 dane zostały ustalone na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu, Zamawiający. Zamawiający zastrzega, że mogą one ulec zmianie w trakcie roku szkolnego. Ilość kupowanych biletów miesięcznych w okresie obowiązywania umowy może ulec zmianie. 18. Rozliczenia będą dokonywane w cyklu miesięcznym na podstawie zestawienia biletów miesięcznych tj. cena 1 biletu miesięcznego oraz rzeczywista ilość uczniów dla których zostały zakupione bilety. 19. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej przystanków.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1713.9 zł. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego. Zaleca się, aby kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 16 8557 0009 0300 0172 2003 0010 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 Ustawy. Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy załączyć do oferty odpowiedni dokument, nie spięty w całość z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: czas podstawienia autobusu zastępczego w razie awarii
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dobra.nowoczesnagmina.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach