Przetargi.pl
Dowóz i odwóz uczniów ze szkół podstawowych i przedszkoli na terenie Gminy Okonek w roku 2018 oraz dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Jastrowiu – II Przetarg

Gmina Okonek ogłasza przetarg

  • Adres: 64965 Okonek, ul. Niepodległości
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2660957, 2669003 , fax. 672 669 976
  • Data zamieszczenia: 2017-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Okonek
    ul. Niepodległości 53
    64965 Okonek, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2660957, 2669003, fax. 672 669 976
    REGON: 53022900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.okonek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz i odwóz uczniów ze szkół podstawowych i przedszkoli na terenie Gminy Okonek w roku 2018 oraz dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Jastrowiu – II Przetarg
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie dowozu i odwozu uczniów do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Okonek wraz z zapewnieniem opieki podczas dowozu. Zamówienie obejmuje także dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Jastrowiu oraz do Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Starej Łubiance, a także do innych placówek w zależności od potrzeb. 2. Przedmiotem zamówienia jest także świadczenie usługi w zakresie dowozu i odwozu uczniów spoza terenu Gminy Okonek, którzy uczęszczają do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Okonek. 3. Przedmiotem zamówienia jest także świadczenie usługi w zakresie dowozu i odwozu dzieci w wieku od 2,5 do 5 lat do przedszkoli na terenie Gminy Okonek. Przy składaniu oferty wykonawca przedstawi wartość biletu ulgowego, a także pełnopłatnego w odniesieniu do każdej trasy. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usługi w zakresie dowozu uczniów z przystanku przy ul. Kolejowej na trasie Okonek – ul. Kolejowa – Okonek w ramach zakupu indywidualnych biletów. Prognozowana liczba dojeżdżających uczniów w okresie styczeń-czerwiec 2018 r. wynosi 32, natomiast w pozostałych miesiącach około 20 uczniów. 5. Do wykonania zadania związanego z przedmiotem zamówienia Wykonawca powinien dysponować odpowiednią ilością pojazdów (minimum 9 autobusów i 1 bus). 6. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje : 1) dowóz dzieci do szkół podstawowych i przedszkoli na terenie Gminy Okonek w roku 2018, 2) przewidywana liczba przewożonych dzieci w roku 2018 wynosi 412. Zamawiający zastrzega, że może ona ulec zmianie w trakcie roku szkolnego, 3) oferty muszą być złożone na wszystkie trasy wg załącznika Nr 1 do SIWZ, 4) szczegółową organizację dowozu dzieci na rok 2018 do wszystkich placówek oświatowych zawiera załącznik Nr 9 do SIWZ, 5) przewozy mogą odbywać się w ramach regularnych specjalnych przewozów osób lub regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym, zgodnie z ustawą o transporcie drogowym. Zamawiający w tym przypadku finansuje jedynie przewóz dzieci od pierwszej do ostatniej miejscowości, zgodnie z ustalonymi trasami przejazdu. Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdów pojazdów z bazy i na bazę Wykonawcy. 7. Wykonanie usługi w zakresie dowozu. 1) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia przewozu dzieci do i z miejscowości Anielin i Dolnik po drogach nie mających nawierzchni ulepszonej, 2) Wykonawca zapewni opiekę przez osoby dorosłe nad dziećmi w trakcie dowozu. Kierowcy i opiekunowie muszą być zatrudnieni u Wykonawcy na umowę o pracę lub umowę zlecenie, 3) Wykonawca dostosuje się ściśle do rozkładu jazdy, który zostanie ustalony wspólnie z dyrektorami szkół, 4) Pojazdy przeznaczone do przewozu muszą posiadać wystarczającą liczbę miejsc zapewniającą miejsca siedzące dla wszystkich uczniów na określonej trasie, 5) W przypadku awarii pojazdu wykonawca zobowiązany jest podstawić pojazd zastępczy w ciągu max. 120 minut. 6) Usługi dowozu uczniów niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego muszą być realizowane taborem spełniającym warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tj. Dz. U. z 2016, poz. 2022 ze zm.). Wykonawca winien zapewnić środki transportu przeznaczone do przewozu osób niepełnosprawnych, które posiadają: - aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu drogowego, - tablice „Przewóz osób niepełnosprawnych” umieszczoną wewnątrz pojazdu przy przedniej i tylnej szybie oraz żółte tablice z symbolem dzieci umieszczone z przodu i tyłu samochodu po lewej stronie, - pasy bezpieczeństwa biodrowo - barkowe, - foteliki samochodowe dla dzieci objętych takim wymogiem, - oraz odpowiedniej ilości miejsc do przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich. Pojazdy te zgodnie z obowiązującymi przepisami muszą spełniać warunki, które są wymagane dla pojazdów przewożących dzieci niepełnosprawne. Stan techniczny pojazdów świadczących usługę muszą zostać potwierdzone odpowiednimi dokumentami przeglądów technicznych. Każdy z pojazdów musi posiadać ważne ubezpieczenie OC. W każdym pojeździe musi znajdować się opiekun, który będzie czuwał nad bezpieczeństwem dzieci w trakcie jazdy oraz przy wsiadaniu i wysiadaniu z pojazdu. 7. Dowóz uczniów w podziale na poszczególne trasy zawiera załącznik nr 10 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną