Przetargi.pl
Dowóz i odwóz uczniów z terenu Gminy Wieruszów do szkół wraz z zapewnieniem opieki w trakcie dowozu w roku szkolnym 2018/2019

Burmistrz Wieruszowa ogłasza przetarg

  • Adres: 98-400 Wieruszów, Rynek
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48627832610 , fax. +48627832611
  • Data zamieszczenia: 2018-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Wieruszowa
    Rynek 1-7
    98-400 Wieruszów, woj. łódzkie
    tel. +48627832610, fax. +48627832611
    REGON: 250855392
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wokiss.pl/wieruszowm/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz i odwóz uczniów z terenu Gminy Wieruszów do szkół wraz z zapewnieniem opieki w trakcie dowozu w roku szkolnym 2018/2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz i odwóz uczniów wraz z zapewnieniem im opieki w trakcie dowozu i odwozu do Szkoły Podstawowej w Teklinowie, Szkoły Podstawowej w Wyszanowie, Szkoły Podstawowej nr 2 w Wieruszowie (dalej: SP nr 2), Szkoły Podstawowej Nr 3 w Wieruszowie, Szkoły Podstawowej Nr 1 w Wieruszowie wraz z budynkiem Szkoły w Cieszęcinie oraz Szkoły Podstawowej w Pieczyskach w okresie od 03.09.2018 r. do 28.06.2019r.według przedstawionych tras dowozu i odwozu: A. CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA - trasa A1 Wieruszów ( Św. Roch ) - Kuźnica Skakawska - Dobrydział - SP nr 2 – 9 km, - trasa A2 Wieruszów SP nr 2 - cegielnia - Św. Roch -Kuźnica Sk. - Dobrydział - SP nr 2 -10km, - trasa A3 Wieruszów SP nr 2 - Mirków – SP nr 2 – 7km, - trasa A4 Wieruszów SP nr 2 – dworzec PKS -SP nr 2 – 4km, - trasa A5 Wieruszów SP nr 2 - cegielnia - św. Roch -Kuźnica S. - Dobrydział – SP nr 2 - 10km, - trasa A6 Wieruszów SP nr 2 - Mirków – SP nr 2 – 7km, - trasa A7 Wieruszów SP nr 2 - Teklinów - Jutrków - Wyszanów - Lubczyna – SP nr 2 – 20km - trasa A8 Wieruszów SP nr 2 - dworzec PKS - cegielnia - św. Roch - Kuźnica Skakawska -Dobrydział – SP nr 2 - 14km - trasa A9 Wieruszów SP nr 2 - Mirków – SP nr 2 – 7km - trasa A10 Wieruszów SP nr 2 - cegielnia - św. Roch - Kuźnica Skakawska – Dobrydział- SP nr 2 – 12km - trasa A11 Wieruszów SP nr 2 - Mirków - Wieruszów – 11km - trasa B12 Wieruszów SP nr 2 - Lubczyna - Wyszanów - Lubczyna – SP nr 2 – 15km - trasa B13 Wieruszów SP nr 2 - Jutrków -Teklinów – SP nr 2 -13km, - trasa B14 Wieruszów SP nr 2 - Teklinów - Jutrków - Wyszanów - Lubczyna – SP nr 2 – 20km, - trasa B15 Wieruszów SP nr 2 - Teklinów - Jutrków - Wyszanów - Lubczyna - Wieruszów – 20km B. CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA - trasa C1 Wieruszów SP nr 2 - Teklinów - Jutrków - Jutrków Parcele - Teklinów-Nawrotów - Teklinów (szkoła) - Wieruszów - 26km - trasa C2 Wieruszów SP nr 2 - Teklinów (szkoła) - Teklinów Nawrotów - Jutrków Parcele - Jutrków - Teklinów - Wieruszów – 26km C. CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA - trasa D1 Wieruszów – ( Osowa) -Kowalówka I- Kowalówka II, Kowalówka – Cieszęcin ( Szkoła Podstawowa ) – Kolonia Osiek-Sopel-Polesie- Wieruszów ( Szkoła Podstawowa nr 3 ) – około 24 km - trasa D2 Cieszęcin - Szkoła Podstawowa - Kowalówka - Wieruszów - Szkoła Podstawowa nr 1 – około 15km, - trasa D3 Wieruszów (Szkoła Podstawowa nr 3 ) - Polesie - Sopel – Kowalówka I-IV – Cieszęcin (Szkoła Podstawowa) - Kolonia Osiek – Wieruszów – około 20 km, - trasa D4 Wieruszów – Polesie -Sopel- - Kowalówka I – Kowalówka II, Kowalówka- Cieszęcin - Kolonia Osiek- Sopel – Polesie - Wieruszów ( Szkoła Podstawowa nr 3 ) około 20 km - trasa E5 Wieruszów - Ochędzyn Nowy - Ochędzyn Stary - Mieleszynek – Mieleszyn- - Mieleszynek -Klatka (skrzyżowanie) - Pieczyska (Szkoła Podstawowa) - Wieruszów Szkoła Podstawowa nr 3 – około 35 km, - trasa E6 Wieruszów (Szkoła Podstawowa nr 3 ) - Pieczyska (Szkoła Podstawowa) - Klatka (skrzyżowanie) - Mieleszynek –Mieleszyn- Mieleszynek- Pieczyska – Ochędzyn Nowy- Ochędzyn Stary - Wieruszów – około 35 km 2. Wszystkie kategorie tras należy realizować osobnymi pojazdami, w szczególności: a) Trasy A należy realizować jednym autobusem (innym niż trasy B, C, D, E) - min 54 miejsca siedzące b) Trasy B należy realizować jednym autobusem (innym niż trasy A, C, D, E) - min 54 miejsca siedzące c) Trasy C należy realizować busem - min 21 miejsc siedzących d) Trasy D należy realizować jednym autobusem (innym niż trasy A, B, C, E) - min 54 miejsca siedzące e) Trasy E należy realizować jednym autobusem (innym niż trasy A, B, C, D) - min 54 miejsca siedzące. 3. Szczegółowych informacji dotyczących tras, przystanków pośrednich, godzin dowozu i odwozu udzielają Dyrektorzy Szkół. 4. Dowozy i odwozy uczniów ustala się następująco : a) dowóz do Szkoły Podstawowej w Teklinowie – do godz. 8:00 b) dowóz do Szkoły Podstawowej w Wyszanowie – do godz. 8:00 c) dowóz do Szkoły Podstawowej nr 2 w Wieruszowie- do godz. 8:00 d) dowóz do Szkoły Podstawowej nr 3 w Wieruszowie - do godz. 7:50 e) dowóz do Szkoły Podstawowej nr 1 w Wieruszowie – do godz. 7:50 f) dowóz do budynku Szkoły w Cieszęcinie – do godz. 7:50 g) dowóz do Szkoły Podstawowej w Pieczyskach – do godz. 7:50 h) odwóz - po zakończeniu zajęć szkolnych; 5. Autobusy na poszczególne trasy należy podstawić 15 min. po zakończeniu zajęć szkolnych. 6. Szczegółowy godzinowy rozkład Wykonawca jest zobowiązany uzgodnić z Dyrektorem danej szkoły. 7. W wyjątkowych przypadkach podyktowanych potrzebami szkoły, Zamawiający w ramach umowy zastrzega sobie możliwość realizowania dodatkowych (innych niż wymienione w punkcie „ III Opis przedmiotu”) dowozów i odwozów, za zgodą Urzędu Miejskiego w Wieruszowie . 8. Wykonawca jest odpowiedzialny za stan techniczny oraz czystość użytkowanych pojazdów. 9. Wykonawca przewożący uczniów autobusem zobowiązany jest oznaczyć pojazd z przodu i z tyłu tablicami kwadratowymi barwy żółtej z symbolem dzieci barwy czarnej, a w warunkach niedostatecznej widoczności tablice powinny być oświetlone lub wykonane z materiału odblaskowego. Kierujący pojazdem jest obowiązany ponadto włączyć światła awaryjne podczas wsiadania lub wysiadania uczniów (art. 57 i 57a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym, t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1260 ze zm.). 10. W związku ze świadczonymi usługami przewozu uczniów Wykonawca zobowiązuje się do: 1) zagwarantowania wszystkim przewożonym uczniom miejsc siedzących; 2) zapewnienia opieki podczas przewozu uczniów - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na każdej trasie dysponował jedną osobą do pełnienia funkcji opiekuna (kierowca pojazdu nie może być jednocześnie opiekunem). Do obowiązków opiekuna będzie należało w szczególności: zapewnienie bezpiecznego wsiadania do pojazdu oraz wysiadania z pojazdu dowożonych uczniów, zapewnienie bezpieczeństwa w trakcie przewozu do szkoły i ze szkoły, udzielenie pierwszej pomocy medycznej; 3) ubezpieczenia wszystkich pasażerów od następstw nieszczęśliwych wypadków na kwotę nie mniejszą niż 600.000,00 zł; 4) przyjęcia na siebie, z chwilą wejścia uczniów do autobusu pełnej odpowiedzialności za ich bezpieczeństwo w ruchu drogowym; 5) utrzymania taboru autobusowego w ilości umożliwiającej prawidłowe wykonanie umowy; 6) przekazywania właściwemu Dyrektorowi Szkoły, do której autobus obsługiwał kurs - wszelkich rzeczy pozostawionych w autobusach; 7) zapewnienia co najmniej jednego dodatkowego, sprawnego autobusu zastępczego lub innych środków transportu, umożliwiających natychmiastowe przejęcie wykonywania usługi transportu w razie awarii pojazdu obsługującego kurs. 11. Z przewozów, korzystać będą uczniowie oraz nauczyciele Szkoły Podstawowej nr 2 w Wieruszowie, Szkoły Podstawowej w Wyszanowie, Szkoły Podstawowej w Teklinowie, Szkoły Podstawowej nr 3 przy ulicy Warszawskiej 123a, Szkoły Podstawowej nr1 w Wieruszowie z budynkiem Szkoły w Cieszęcinie oraz Szkoły Podstawowej w Pieczyskach. Opiekę nad młodzieżą sprawować będą wyznaczeni opiekunowie przez Wykonawcę, którzy jednocześnie pełnić będą całkowity nadzór w czasie jazdy autobusu. Kontroli uprawnień do przejazdu osób korzystających z przewozów dokonywać będzie przedstawiciel Zamawiającego oraz dyrektorzy szkół lub inni upoważnieni pracownicy szkół, dla których Gmina Wieruszów jest organem prowadzącym. 12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w harmonogramie dowozu i ilości dni nauki szkolnej (po wcześniejszym porozumieniu się z Wykonawcą) w zależności od zmian w planach lekcyjnych. 13. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 14. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 15. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 16. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia. 17. Zamawiający przewiduje w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług nie przekraczających 30 % wartości zamówienia podstawowego, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości zamówienia podstawowego. Będą to usługi wynikające z realizacji zadań edukacyjnych oraz opiekuńczo-wychowawczych organizowanych przez szkołę (zakresie dowozu i odwozu uczniów na zawody sportowe, akademie, olimpiady naukowe, wyjazdy rekreacyjne w ramach zajęć szkolnych). 18. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom, zobowiązany jest do wskazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 19. Postępowanie jest prowadzone wg zasad określonych w art. 24aa Pzp, tj. Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca wykaże iż posiada koncesję, zezwolenie lub licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego, a w szczególności Licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób obowiązującą przez cały okres realizowania zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO PRZEZ WYKONAWCĘ, KTÓREGO OFERTA ZOSTAŁA OCENIONA NAJWYŻEJ NA PODSTAWIE ART. 26 UST. 2 PZP. 1.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z wymaganymi uprawnieniami. – zał. nr 5. 2.Wykaz wykonanych usług wraz z dowodami określającymi czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujący czy zostały prawidłowo ukończone. zał. nr 4. 3.Wykaz środków transportów – zał. nr. 9. 4.Informację potwierdzającą, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 600.000,00 złotych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 Pzp). Wartości potwierdzające spełnianie warunku podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć kwotę wg średniego kursu walut publikowanego na stronie internetowej NBP z dnia ogłoszenia niniejszego przetargu w BZP. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 2,4 (tj. dowody określające czy usługi zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujący czy zostały prawidłowo ukończone oraz informację potwierdzającą, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 600.000,00 złotych) zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Wykonawcy, którzy składają ofertę wspólnie w rozumieniu art. 23 ustawy Pzp muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. INNE DOKUMENTY, KTÓRE WSZYSCY WYKONAWCY MUSZĄ ZŁOŻYĆ W OFERCIE 1. Wypełniony druk „Formularz ofertowy”, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie; 2. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie; 3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy); Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 Pzp).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach