Gmina Babiak ogłasza przetarg
- Adres: 62620 Babiak, Plac Wolności
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 063 2711071, 2711624, 26160457 , fax. 063 2711624
- Data zamieszczenia: 2017-08-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Babiak
Plac Wolności 5
62620 Babiak, woj. wielkopolskie
tel. 063 2711071, 2711624, 26160457, fax. 063 2711624
REGON: 00053302190931 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.babiak.org.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dowóz i odwóz dzieci do szkół z terenu gminy Babiak w roku szkolnym 2017/2018 tj. od 04.09.2017 do 22.06.2018 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są usługi przewozu osób w transporcie regularnym specjalnym w zakresie dowozu dzieci oraz odwozu po zakończonych zajęciach do poszczególnych szkół w roku szkolnym 2017/2018 tj. od 04.09.2017 do 22.06.2018. Zamówienie obejmuje: - dowóz dzieci 1 autobusem liczącym min. 50 miejsc siedzących do Zespołu Szkół w Brdowie oraz odwóz po zakończonych zajęciach w roku szkolnym 2017/2018 (miejsce wsiadania i wysiadania dzieci przy Zespole Szkół w Brdowie) z przystanków autobusowych wskazanych przez dyrektora placówki/osobę upoważnioną. Minimalna ilość kilometrów w ciągu dnia: 150 km. Szacowana na podstawie ubiegłego roku szkolnego liczba dowożonych dzieci: 101 uczniów. Godziny rozpoczęcia i zakończenia zajęć oraz szczegółowy rozkład jazdy zostaną określone najpóźniej do dnia 08.09.2017 r. i będą stanowiły załącznik do umowy. - dowóz dzieci 2 autobusami liczącym min. 50 miejsc siedzących do Zespołu Szkół w Bogusławicach oraz odwóz po zakończonych zajęciach w roku szkolnym 2017/2018 (miejsce wsiadania i wysiadania dzieci przy Zespole Szkół w Bogusławicach) z przystanków autobusowych wskazanych przez dyrektora palcówki/osobę upoważnioną. Minimalna ilość kilometrów w ciągu dnia: 174 km. Szacowana na podstawie ubiegłego roku szkolnego liczba dowożonych dzieci: 225 uczniów. Godziny rozpoczęcia i zakończenia zajęć oraz szczegółowy rozkład jazdy zostaną określone najpóźniej do dnia 08.09.2017 r. i będą stanowiły załącznik do umowy. - dowóz dzieci 1 autobusem liczącymi min. 50 miejsc siedzących do Szkoły Podstawowej w Babiaku oraz odwóz po zakończonych zajęciach w roku szkolnym 2017/2018 (miejsce wsiadania i wysiadania dzieci przy Szkole Podstawowej w Babiaku- ul. budynek przy ul. Poznańskiej 5 i ul. Poznańskiej 22a) z przystanków autobusowych według załączonego wykazu. Minimalna ilość kilometrów w ciągu dnia: 100 km. Szacowana na podstawie ubiegłego roku szkolnego liczba dowożonych dzieci: 110 uczniów. Godziny rozpoczęcia i zakończenia zajęć oraz szczegółowy rozkład jazdy zostaną określone najpóźniej do dnia 08.09.2017 r. i będą stanowiły załącznik do umowy. Załącznikiem do SIWZ są poglądowe przebiegi tras, które ostatecznie zostaną ustalone do dnia 08.09.2017 r. i będą stanowiły załącznik do umowy. Średnia liczba dni szkolnych: ok. 186. Wszystkie dowozy odbywają się przy założeniu, że szkoły funkcjonują w systemie jednozmianowym. 2. Do obowiązków Wykonawcy zamówienia należy: a) przewóz uczniów w godzinach, z miejscowości i z przystanków wskazanych przez dyrektorów/osoby upoważnione dni nauki w szkole lub inne dni w przypadku odrabiania zajęć, b) zapewnienie bezpieczeństwa uczniom podczas przewozu z miejscowości zamieszkania do placówki oświatowej i w drodze powrotnej oraz w trakcie wsiadania i wysiadania z pojazdu zgodnie z przepisami ustawowymi (opiekunów dzieci zapewnia Zamawiający), c) pojazdy muszą być ogrzewane. 3. Przewozy mogą być dokonywane wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy „Prawo o ruchu drogowym" i innych przepisach związanych z przewozem osób. 4. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych (Pzp) i spełnia wymagania określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: w celu spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga posiadania aktualnych uprawnień do wykonywania krajowego transportu drogowego (licencji). Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów i oświadczenia, zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy - pełnomocnictwo zgodnie z działem VI rozdział II ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 459) winno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie usługi transportowej związanej z remontem i utrzymaniem dróg na terenie miasta Poznania i powiatu poznańskiego
Dodano: 2024-04-06 - Wykonanie usługi transportowej związanej z remontem i utrzymaniem dróg na terenie miasta Poznania i powiatu poznańskiego
Dodano: 2024-01-24 - Dowóz uczniów niepełnosprawnych w roku szkolnym 2022/2023
Dodano: 2022-11-18 - Przewozy szkolne w roku 2022/2023
Dodano: 2022-09-05 - Usługa transportu oraz montażu kontenerów dedykowanych jako Mobilne Punkty Szczepień, wg harmonogramu.
Dodano: 2021-10-07 - Usługa transportu oraz montażu kontenerów dedykowanych jako Mobilne Punkty Szczepień, w miejscowościach według harmonogramu
Dodano: 2021-09-23 - Usługa transportu kontenerów dedykowanych jako Mobilny Punkt Szczepień wg. harmonogramu.
Dodano: 2021-08-12 - Usługa transportu kontenerów dedykowanych jako Mobilny Punkt Szczepień wg. harmonogramu.
Dodano: 2021-08-12 - usługi transportu na potrzeby Szpitala
Dodano: 2021-04-08 - Usługa transportu sanitarnego z podejrzeniem lub rozpoznaniem COVID -19
Dodano: 2021-01-15