Przetargi.pl
Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Brenna do placówek oświatowych

Gmina Brenna ogłasza przetarg

  • Adres: 43-438 Brenna, ul. Wyzwolenia 77
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 8536222 , fax. 33 8536370
  • Data zamieszczenia: 2015-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brenna
    ul. Wyzwolenia 77 77
    43-438 Brenna, woj. śląskie
    tel. 33 8536222, fax. 33 8536370
    REGON: 00053176600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brenna.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Brenna do placówek oświatowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Brenna do wskazanych przez Zamawiającego placówek oświatowych. Dowóz będzie odbywał się codziennie (z wyłączeniem ferii zimowych, ferii letnich oraz dni wolnych od zajęć dydaktyczno - wychowawczych), od poniedziałku do piątku - jeden kurs rano (dowóz), drugi kurs po południu (powrót), w godzinach ustalonych z rodzicami/opiekunami prawnymi i przedstawicielami placówek oświatowych. Zamówienie obejmuje: Zadanie 1 - na trasie z miejsca zamieszkania ucznia do/od: - Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego Polskiego Stowarzyszenia na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym Koło w Cieszynie, 43-400 Cieszyn, ul. Mickiewicza 13 (trzech uczniów - niepełnosprawność umysłowa i ruchowa ) wraz z zapewnieniem opiekuna. - Zespołu Placówek Szkolno - Wychowawczo - Rewalidacyjnych, 43-400 Cieszyn, ul. Wojska Polskiego 3 (trzech uczniów - niepełnosprawność umysłowa) wraz z zapewnieniem opiekuna. Trasa przewozu: Brenna - Cieszyn (dowóz), Cieszyn - Brenna (powrót). Łączna ilość km: - w ciągu dnia: 84 (dowóz oraz powrót), - w czasie trwania umowy: 16800 (dowóz oraz powrót). Zadanie 2 na trasie z miejsca zamieszkania ucznia do/od: - Ośrodka Edukacyjno - Rehabilitacyjno - Wychowawczego, 43-450 Ustroń, ul. Szeroka 7 (pięciu uczniów - niepełnosprawność umysłowa i ruchowa) wraz z zapewnieniem opiekuna. Trasa przewozu: Brenna - Ustroń (dowóz), Ustroń-Brenna (powrót) - Niepublicznego Przedszkola Twórczego ToTu, 43-436 Górki Wielkie, ul. Breńska 74 Górki Małe (jeden uczeń - niepełnosprawność umysłowa) wraz z zapewnieniem opiekuna. Ilość km: 62 (dowóz oraz powrót). - Zespołu Szkół Nr 1, Szkoła Podstawowa nr 8, 43-430 Skoczów, ul. G. Morcinka 20 (dwóch uczniów - niepełnosprawność umysłowa) wraz z zapewnieniem opiekuna. Trasa przewozu: Górki Wielkie- Skoczów (dowóz), Skoczów -Górki Wielkie (powrót) Ilość km : 11 (dowóz oraz powrót) Łączna ilość km: - w ciągu dnia: 73 (dowóz oraz powrót), - w czasie trwania umowy: 14600 (dowóz oraz powrót). W przypadku odpracowywania zajęć w innym dniu, wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz uczniów w tym dniu. 2) Zamawiający nie zezwala na łączenie tras pomiędzy zadaniami w przypadku zmniejszenia liczby uczestników oraz dowóz uczniów niepełnosprawnych, którzy nie są mieszkańcami gminy Brenna. 3) Usługi objęte niniejszym zamówieniem mają być świadczone środkami transportu przystosowanymi do przewozu dzieci niepełnosprawnych w tym na wózkach inwalidzkich, spełniającymi wymogi bezpieczeństwa i Kodeksu drogowego, ubezpieczonymi i specjalnie oznaczonymi, a także wykonywane przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia do ich świadczenia. 4) Wykonawca zobowiązuje się do realizowania przewozu uczniów wyłącznie samochodem przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych oraz zapewni opiekuna, który posiada odpowiednią wiedzę związaną z opieką nad osobami niepełnosprawnymi. 5) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia uczniom warunków bezpieczeństwa i higieny oraz wygód, jakie ze względu na rodzaj transportu uważa się za niezbędne. 6) Wykonawca odpowiada za bezpieczeństwo uczniów w czasie ich przewozu. 7) Wykonawca jest zobowiązany do zapewniania opieki uczniom od momentu przekazania ich przez rodziców/opiekunów prawnych do momentu przekazania opiekunowi w placówce oraz od odebrania ucznia ze szkoły/placówki do momentu jego przekazania pod opiekę rodzica/prawnego opiekuna. 8) Wykonawca zobowiązuje się wykonać usługi przewozowe w sposób rzetelny i fachowy. 9) W przypadku awarii pojazdu Wykonawca jest zobowiązany: a) do zagwarantowania przewozu zastępczego, b) powiadomić niezwłocznie Zamawiającego o zaistniałych lub nieprzewidzianych przeszkodach w wykonaniu usługi. 10) Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia zaoferowanej stawki dziennej za realizację usługi w przypadku zmniejszenia liczby km, która jest spowodowana: zmianą liczby dowożonych uczniów, zmianą siedziby placówki. Zaoferowana stawka dzienna Wykonawcy zmniejszy się proporcjonalnie o ile zmniejszy się ilość pokonywanych km w ciągu dnia. 11)Prawo opcji: a) Zgodnie z postanowieniami art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z Prawa opcji podczas realizacji zamówienia do wysokości 35% wartości zamówienia podstawowego. Prawo opcjonalnego zwiększenia długości trasy może nastąpić w przypadku zmiany ilości km w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Zaoferowana stawka dzienna Wykonawcy zwiększy się proporcjonalnie o ile zwiększy się ilość pokonywanych km w ciągu dnia. b) Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji od zmiany ilości dowożonych dzieci (w tym konieczność uruchomienia dodatkowego środka transportu) lub zmiany siedziby placówki oświatowej, mające wpływ na zwiększenie limitów km dziennych określonych w umowie. c) Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Warunkiem uruchomiania prawa opcji jest oświadczenie woli Zamawiającego wykonania zamówienia w ramach prawa opcji i podpisanie stosownego aneksu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 1.000,00 - zł (słownie: jeden tysiąc złotych) przed upływem terminu do składania ofert - w pieniądzu na konto Urzędu: Bank Spółdzielczy o/Bielsko - Biała nr 49 8111 0009 2001 0036 9950 0004, (Uwaga! Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert, tj. przed godziną 10:30 w dniu 02 grudnia 2015 r.). Ponadto wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej , z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. - gwarancjach bankowych - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.) 2) Wpłaty dokonywane przelewem lub przekazem powinny mieć na przelewie lub przekazie wyraźny napis -WADIUM - Dowóz dzieci niepełnosprawnych. Wniesienie wadium w formie innej niż w pieniądzu, dopuszczonej przez ustawę Prawo zamówień publicznych i nie wymagającej zgody Zamawiającego, należy oryginał dokumentu zdeponować u Skarbnika Gminy Brenna w siedzibie Zamawiającego (pok. nr 4 w godz. pracy Urzędu tj. od wtorku do czwartku w godz. od 730 do 1530 , w poniedziałek 730 do 1630, w piątek w godz. 730 do 1430 ). 3) Do oferty należy dołączyć oryginał lub kopię poświadczoną za zgodnością z oryginałem dowodu wniesienia wadium w pieniądzu, a w przypadku gwarancji - kopię gwarancji również poświadczoną za zgodnością z oryginałem. 4) Warunki zwrotu wadium i utraty wadium określa artykuł 46 ustawy Pzp, przy czym należy pamiętać, że Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 , z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, lub pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki rachunkowej o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszą . 5) Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy PZP. 6) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1 - 4 ustawy Pzp. 7) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Emisja spalin
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brenna.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach