Przetargi.pl
Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Biskupiec w roku szkolnym 2014/2015 i 2015/2016

Zarząd Szkół i Przedszkoli ogłasza przetarg

  • Adres: 11-300 Biskupiec, ul. Niepodległości 4
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7154060 , fax. 089 7151247
  • Data zamieszczenia: 2014-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Szkół i Przedszkoli
    ul. Niepodległości 4 4
    11-300 Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7154060, fax. 089 7151247
    REGON: 51023581400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zasp.biskupiec.bip.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Biskupiec w roku szkolnym 2014/2015 i 2015/2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dowóz dzieci do szkół na terenie gminy Biskupiec w roku szkolnym 2014/2015 i 2015/2016. Kod CPV 60.13.00.00-8 usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób. Zamówienie obejmuje zakup biletów miesięcznych w zakresie zadań od 1 do 5 na dowóz dzieci do szkół na terenie miasta i gminy Biskupiec w okresie od 01.09.2014 do 26.06.2015 r. i od 01.09.2014 r. do 24.06.2016 r. Dowóz dzieci podzielony jest na 5 zadań, na trasach wymagane są autobusy:a) Zadanie nr 1 - min. na 39 miejsc siedzących, b) Zadanie nr 2 - min. na 39 miejsc siedzących, c) Zadanie nr 3 - min. na 48 miejsc siedzących, d) Zadanie nr 4 - min. na 39 i 17 miejsc siedzących, e) Zadanie nr 5 - min. na 39 miejsc siedzących. Zadanie nr 1 obejmuje zakup biletów miesięcznych na dowóz do:a) Zespołu Szkół w Kobułtach, i odwóz po skończonych zajęciach do miejsc zamieszkania uczniów z następujących miejscowości: Biskupiec, Rudziska, Borki Wielkie, Parleza Mała, Sadowo, Mojtyny, Chmielówka, Kamionka, Pierwoj las. Szacunkowa liczba dzieci dowożonych w każdym miesiącu będzie wynosić: 118; b) Szkoły Podstawowej w Borkach Wielkich, i odwóz po skończonych zajęciach do miejsca zamieszkania uczniów z następujących miejscowości: Sadowo, Kamionka. Szacunkowa liczba dzieci dowożonych w każdym miesiącu będzie wynosić: 21. Zadanie nr 2 obejmuje zakup biletów miesięcznych na dowóz do:a) Zespołu Szkół w Czerwonce i odwóz po skończonych zajęciach do miejsc zamieszkania uczniów z następujących miejscowości: Zarębiec, Tumiany Leśniczówka, Biesówko, Biesowo, Wilimy, Czerwonka Stacja, Droszewo. Szacunkowa liczba dzieci dowożonych w każdym miesiącu będzie wynosić: 113. Zadanie nr 3 obejmuje zakup biletów miesięcznych na dowóz do: a) Szkoły Podstawowej w Bredynkach i odwóz po skończonych zajęciach do miejsc zamieszkania uczniów z następujących miejscowości: Stanclewo, Stanclewo Kolonia, Lipowo, Adamowo, Biskupiec. Szacunkowa liczba dzieci dowożonych w każdym miesiącu będzie wynosić: 49; b) Szkoły Podstawowej nr 3 w Biskupcu i odwóz po skończonych zajęciach do miejsc zamieszkania uczniów z następujących miejscowości: Najdymowo, Bredynki, Lipowo, Adamowo. Szacunkowa liczba dzieci dowożonych w każdym miesiącu będzie wynosić: 67; c) Gimnazjum nr 1 w Biskupcu i odwóz po skończonych zajęciach do miejsc zamieszkania uczniów z następujących miejscowości: Najdymowo, Bredynki, Stanclewo, Lipowo, Adamowo. Szacunkowa liczba dzieci dowożonych w każdym miesiącu będzie wynosić: 42; d) Katolickiego Gimnazjum Społecznego w Biskupcu i odwóz po skończonych zajęciach do miejsc zamieszkania uczniów z następujących miejscowości: Najdymowo, Bredynki, Stanclewo, Adamowo. Szacunkowa liczba dzieci dowożonych w każdym miesiącu będzie wynosić: 8. Zadanie nr 4 obejmuje zakup biletów miesięcznych na dowóz do: a) Szkoła Podstawowa Nr 2 w Biskupcu i odwóz po skończonych zajęciach do miejsc zamieszkania uczniów z następujących miejscowości: Dymer Zatoka, Labuszewo, Botowo, Dworzec, Zabrodzie, Kramarka. Szacunkowa liczba dzieci dowożonych w każdym miesiącu będzie wynosić: 43; b) Szkoły Podstawowej Nr 3 w Biskupcu i odwóz po skończonych zajęciach do miejsc zamieszkania uczniów z następujących miejscowości: Parleza Wielka. Szacunkowa liczba dzieci dowożonych w każdym miesiącu będzie wynosić: 6; c) Gimnazjum Nr 1 w Biskupcu i odwóz po skończonych zajęciach do miejsc zamieszkania uczniów z następujących miejscowości: Dymer - zatoka, Labuszewo, Botowo, Zabrodzie, Pudląg, Kramarka, Parleza Wielka. Szacunkowa liczba dzieci dowożonych w każdym miesiącu będzie wynosić: 30. Zadanie nr 5 obejmuje zakup biletów miesięcznych na dowóz do: a) Zespołu Szkół w Węgoju odwóz po skończonych zajęciach do miejsc zamieszkania uczniów z następujących miejscowości: Stryjewo, Stanclewo, Bredynki. Szacunkowa liczba dzieci dowożonych do w każdym miesiącu będzie wynosić: 30; b) Szkoły Podstawowej Nr 2 w Biskupcu i odwóz po skończonych zajęciach do miejsc zamieszkania uczniów z następujących miejscowości: Rasząg, Rukławki. Szacunkowa liczba dzieci dowożonych w każdym miesiącu będzie wynosić: 33; c) Szkoły Podstawowej Nr 3 w Biskupcu i odwóz po skończonych zajęciach do miejsc zamieszkania uczniów z następujących miejscowości: Nowe Marcinkowo, Kojtryny, Nasy, Sadłowo, Rzeck, Rukławki. Szacunkowa liczba dzieci dowożonych w każdym miesiącu będzie wynosić: 54; d) Gimnazjum Nr 1 w Biskupcu i odwóz po skończonych zajęciach do miejsc zamieszkania uczniów z następujących miejscowości: Nowe Marcinkowo, Kojtryny, Nasy, Rasząg, Rzeck, Rukławki. Szacunkowa liczba dzieci dowożonych w każdym miesiącu będzie wynosić: 34; e) Katolickiego Gimnazjum Społecznego w Biskupcu i odwóz po skończonych zajęciach do miejsc zamieszkania uczniów z następujących miejscowości: Kojtryny, Rasząg, Rzeck. Szacunkowa liczba dzieci dowożonych w każdym miesiącu będzie wynosić: 5
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium na poszczególne zadania zamówienia w wysokości: Zadanie 1: 5.150,72 zł (słownie: pięć tysięcy sto pięćdziesiąt złotych 72/100); Zadanie 2: 3.917,33 zł (słownie: trzy tysiące dziewięćset siedemnaście złotych 33/100); Zadanie 3: 5.399,33 zł (słownie: pięć tysięcy trzysta dziewięćdziesiąt dziewięć złotych 33/100); Zadanie 4: 3.484,78 zł (słownie: trzy tysiące czterysta osiemdziesiąt cztery złote 78/100); Zadanie 5: 5.902,00 zł (słownie: pięć tysięcy trzysta dziewięćset dwa złote 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zasp.biskupiec.bip.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach