Przetargi.pl
„Dostosowanie toalety w Szkole Podstawowej nr 1 przy ul. Dworcowej 4 w Łaziskach Górnych do potrzeb osób z niepełnosprawnościami” w ramach projektu pn. „Rozwój usług społecznych świadczonych w społeczności lokalnej na terenie Gminy Miejskiej Łaziska Górne” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łaziskach Górnych ogłasza przetarg

  • Adres: 43-170 Łaziska Górne, Energetyków
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48 323262340 , fax. +48 323262340
  • Data zamieszczenia: 2018-01-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łaziskach Górnych
    Energetyków 5
    43-170 Łaziska Górne, woj. śląskie
    tel. +48 323262340, fax. +48 323262340
    REGON: 003456500
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.laziska.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostosowanie toalety w Szkole Podstawowej nr 1 przy ul. Dworcowej 4 w Łaziskach Górnych do potrzeb osób z niepełnosprawnościami” w ramach projektu pn. „Rozwój usług społecznych świadczonych w społeczności lokalnej na terenie Gminy Miejskiej Łaziska Górne” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem Zamówienia jest: Dostosowanie toalety w Szkole Podstawowej nr 1 przy ul. Dworcowej 4 w Łaziskach Górnych do potrzeb osób z niepełnosprawnościami” w ramach projektu pn. „Rozwój usług społecznych świadczonych w społeczności lokalnej na terenie Gminy Miejskiej Łaziska Górne” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020. W ramach zadania Wykonawca zobowiązany jest do wykonania następujących robót budowlano-instalacyjnych: - demontaż istniejących urządzeń sanitarnych; - skucie oblicowania ścian i posadzek; - wyburzenie ścianek działowych wydzielających kabiny sanitarne, - wymiana instalacji sanitarnych, - wymiana instalacji elektrycznych, - wykonanie okładziny ściennej z płytek ceramicznych, - wykonanie posadzki z płytek ceramicznych, - wydzielenie nowych kabin sanitarnych przy pomocy ścianek systemowych HPL lub równoważnych, - montaż nowych urządzeń sanitarnych przystosowanych do niepełnosprawnych oraz zwykłych w pozostałej części sanitariatów. Zakres przedmiotu zamówienia określony jest przy pomocy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiaru robót stanowiących załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Załączona dokumentacja projektowa jest w formie elektronicznej - *.pdf. 2. Postanowienia szczegółowe 2.1. Przedmiar robót powinien być odczytywany łącznie z warunkami wzoru umowy, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz dokumentacją projektową. Pozycje w przedmiarze robót opisują roboty objęte umową w sposób skrócony. Krótkie opisy pozycji w przedmiarze robót przedstawione są tylko dla celów identyfikacyjnych i nie powinny w żaden sposób modyfikować bądź anulować szczegółowego opisu zawartego w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach. Przyjmuje się, że pozycje kosztorysu ofertowego pokrywają wszystkie potrzeby i zobowiązania wynikające z warunków umowy. Do oferty należy dołączyć kosztorys ofertowy w wersji uproszczonej. 2.2. W całkowitej cenie ofertowej i cenach jednostkowych przedkładanych Wykonawca zawrze wszelkie cła, podatki i inne należności płatne przez Wykonawcę wg stanu prawnego na dzień wszczęcia postępowania; 2.3. Wykonawca, w ramach zadania, o którym mowa w pkt.1 Przedmiotu Zamówienia zobowiązany jest: 2.3.1 przed rozpoczęciem robót: a) poinformować wszystkich zainteresowanych o przystąpieniu do robót i ewentualnych utrudnieniach, b) zorganizować, zagospodarować oraz należycie zabezpieczyć plac budowy, a także zaplecze budowy w sposób zapewniający bezpieczeństwo osób przebywających na terenie budowy i w jej obrębie, c) wygrodzić i zabezpieczyć teren przed dostępem osób trzecich, d) prowadzić roboty budowlane zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 r. Nr 47, poz. 401), 2.3.2 zapewnić stały nadzór nad mieniem oraz zawrzeć stosowne umowy ubezpieczenia mienia oraz od odpowiedzialności cywilnej, 2.3.3 odpowiednio zorganizować roboty budowlane, w tym: a) utrzymywać porządek w trakcie realizacji robót oraz systematycznie porządkować miejsca wykonywania robót, b) prowadzić roboty w sposób bezpieczny, c) natychmiastowo i skutecznie usuwać wszelkie szkody i awarie spowodowane przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót, 2.3.4 uczestniczyć w wyznaczonych przez Zamawiającego spotkaniach i naradach w celu omówienia spraw związanych z realizacją przedmiotu Umowy oraz w okresie gwarancji lub rękojmi, 2.3.5 użyć materiałów i urządzeń odpowiadających wymogom dokumentacji projektowej, a ponadto posiadających odpowiednie aprobaty i deklaracje zgodności: a) oznakowane CE, co oznacza, że dokonano oceny ich zgodności z normą zharmonizowaną albo europejską aprobatą techniczną bądź krajową specyfikacją techniczną państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, uznaną przez Komisję Europejską za zgodną z wymaganiami podstawowymi, albo b) umieszczone w określonym przez Komisję Europejską wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, dla których producent wydał deklarację zgodności z uznanymi regułami wiedzy technicznej, albo c) oznakowane, z zastrzeżeniem art. 5 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2004r. Nr 92 poz. 881 z późn. zm.), znakiem budowlanym, którego wzór określa załącznik nr 1 do niniejszej ustawy, 2.3.6 Wykonawca jako wytwórca odpadów ma obowiązek zagospodarowania powstałych podczas realizacji przedmiotu Zamówienia odpadów i postępować z odpadami zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca przedstawi dokument potwierdzający utylizację odpadów, 2.3.7 zgłosić Zamawiającemu gotowość do odbioru przedmiotu Umowy i uczestniczyć w odbiorze, 2.3.8 zdemontować obiekty tymczasowe i uporządkować teren po zakończeniu robót. 2.4. Wykonawca przy wykonywaniu Przedmiotu Zamówienia zobowiązany jest dochować staranności wynikającej z zawodowego charakteru prowadzonej przez niego działalności gospodarczej. 2.5. Wykonawca zobowiązuje się wykonać Przedmiot Zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, postanowieniami Umowy. 2.6. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie działania i zaniechania osób, przy pomocy których realizuje przedmiot Umowy. 3. Uwagi dodatkowe: - W przypadku prowadzenia robót w czasie trwania roku szkolnego wszelkie roboty budowlane powodujące uciążliwość w prowadzeniu zajęć lekcyjnych należy wykonywać w czasie wolnym od tych zajęć w uzgodnieniu z Dyrekcją Szkoły; - całość robót należy wykonać zgodnie z warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych oraz obowiązującymi przepisami BHP.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty- przygotowany zgodnie z załącznikiem nr 1 do specyfikacji. 2. Pełnomocnictwo do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy jeśli jest konieczne. W/w dokument należy załączyć do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. W przypadku gdy ofertę składają podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, (grupy podmiotów określanej jako konsorcjum lub przedsiębiorców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej) są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia składają pełnomocnictwo wraz z ofertą w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie albo umowę spółki cywilnej lub wyciąg z umowy spółki cywilnej w zakresie reprezentacji spółki (w formie oryginał lub kopii poświadczonej przez wykonawcę) z której będzie wynikało prawo do reprezentacji w postępowaniu albo reprezentacji w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Kosztorys ofertowy – sporządzony w formie uproszczonej w oparciu o przedmiar robót stanowiący załącznik nr 3 do specyfikacji. 4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie objęte niniejszym postępowaniem, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 5. Po otwarciu ofert bez osobnego wezwania w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, każdy wykonawca składa zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach