Przetargi.pl
„Dostosowanie budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Opatowcu dla osób niepełnosprawnych”

Gmina Opatowiec ogłasza przetarg

  • Adres: 28-520 Opatowiec, Rynek 3
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413518052
  • Data zamieszczenia: 2023-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Opatowiec
    Rynek 3
    28-520 Opatowiec, woj. świętokrzyskie
    tel. 413518052
    REGON: 291010524
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opatowiec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostosowanie budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Opatowcu dla osób niepełnosprawnych”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W celu dostosowaniu budynku dla osób niepełnosprawnych zaprojektowano:1. Krzesełko schodowe Acorn A180 w budynku „A” z szyną jezdną zamontowana przy barierze stalowej z poziomu parteru na 1 piętro z dodatkowym przewierceniem otworów w stropie piwnicy i ścianach parteru , aby zamontowanie krzesełka i doprowadzenia do niego zasilanie w energie elektryczną2. Platformę Delta przykręcaną do ściany z prostą prowadnicą wraz z zasilaniem energią elektryczną w łączniku na schodach, pomiędzy budynkami „A” i „C”.3. Rampę z blachy ocynkowanej wraz z dla osób niepełnosprawnych do pokonania schodów o wys. 0,125 m z powierzchnią najazdową pokrytą warstwą antypoślizgową zapobiegająca niekontrolowanemu zjechaniu wózka inwalidzkiego o pochyleniu 15%. 4. Rampę z żelbetową dla osób niepełnosprawnych w miejscu istniejących dwóch stopni schodów o łącznej wys. 0,28 m, m które należy skuć razem z warstwą wierzchniego lastryka i usunąć warstwy posadzkowe oraz wykonać w tym miejscu nową powierzchnie najazdową pokrytą warstwą antypoślizgową zapobiegająca niekontrolowanemu zjechaniu wózka inwalidzkiego o pochyleniu 10% - obłożyć płytkami gresowymi.5. Łazienkę dla niepełnosprawnych oraz łazienkę dla pracowników w budynku „A” wraz z przebudową instalacji wewnętrznych elektrycznych , wymianą drzwi, wymianą terakoty w pomieszczeniach wraz z sanitariatami. W miejscu istniejącego sanitariatu dla pracowników zostanie wykonany nowy sanitariat dla osób niepełnosprawnych i przyległa ubikacja dla pracowników w tym celu zostaną częściowo wyburzone ścianki działowe i wykonane nowe z płyt g-k wodoodpornych, nowe instalacje wod.-kan. z przyborami sanitarnymi z pochwytami dla osób niepełnosprawnych, instalacje elektryczne i wymiana grzejników c.o., wykonanie posadzek z płytek ceramicznych oraz okładzin ścian z płytek ceramicznych do 2,60 m wysokości, malowanie ścian i sufitów oraz wykonanie nowych drzwi wejściowych do obu toalet.6. Wykonanie remontu nawierzchni i cokolika schodów z płytek gresowych, wymiana stalowej kraty w oknie na poziomie spocznika oraz barierki przyschodowej klatki schodowej parteru i 1 piętra , malowanie kompleksowe całej klatki schodowej w budynku A,7. Wydzielenie na istniejącym parkingu miejsca oznaczonego dla osób niepełnosprawnych tuż obok pochylni zewnętrznej przed budynkiem „A” wraz z odpowiednim oznaczeniem kolorystycznym poziomym oraz pionowym oraz pod Urzędem Miasta i Gminy Opatowiec.6. Wymiana głównych drzwi wejściowych dwuskrzydłowych z naświetlem (wymiary wg wykazu stolarki)8. Wymiana stalowej krat w oknie na poziomie spocznika oraz barierki przyschodowej klatki schodowej parteru i 1 piętra , malowanie kompleksowe całej klatki schodowej w budynku A,10. Doprowadzenie zasilania do proj. krzesła 11. Doprowadzenie zasilania do platformy dla niepełnosprawnych12. Dostosowanie instalacji elektrycznej w pom. WC dla niepełnosprawnych13. Dostosowanie - rozbudowa istniejących rozdzielnic elektrycznych na potrzeby planowanej inwestycji14. Instalacja połączeń ochronnych i wyrównawczych15. Zakup krzesełka ewakuacyjnego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 3 000,00 zł2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2022 r. poz. 2080).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 3) zdolności technicznej lub zawodowej:a) wykonanych robót.Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresieostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości,daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodówokreślających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencjebądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeliWykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;jedną robotę budowalną polegającą na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub modernizacji lub remoncie lubtermomodernizacji budynku/ów. Wymagana wartość wykonanej roboty budowlanej wynosi minimum 200 000,00 zł brutto.Przez wykonaną robotę Zamawiający rozumie zakończoną inwestycje/. Przez wykonaną robotę Zamawiający rozumiezakończone zadanie inwestycyjne.UWAGA!Do wykazu należy załączyć dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty.b) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego.Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć:wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych zaświadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacjizawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a takżezakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje n/w osobami:• Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania budowami w specjalności konstrukcyjnobudowalnejoraz doświadczenie, jako kierownik budowy lub kierownik robót (od rozpoczęcia do zakończenia), na conajmniej jednej inwestycji związanej z budową lub przebudową lub rozbudową lub modernizacją lub termomodernizacjibudynku/budynków.Do wykazu osób należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowane osoby posiadają wymagane uprawnienia iprzynależą do właściwej izby samorządu zawodowego jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada Prawo budowlane.Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego który to odsyła do ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawaniakwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2021 r. poz. 1646) przynależnośćdo właściwej izby samorządu zawodowego nie jest wymagana od obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej,Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdyż doposiadania uprawnień w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie jest wymagana przynależność do izbysamorządu zawodowego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-23

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach