Przetargi.pl
Dostosowanie budynku PZOZ w Grodzicznie do potrzeb zwalczania skutków COVID 19

Gmina Grodziczno ogłasza przetarg

  • Adres: 13-324 Grodziczno, Grodziczno 17a
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 564729722
  • Data zamieszczenia: 2023-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Grodziczno
    Grodziczno 17a
    13-324 Grodziczno, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 564729722
    REGON: 871118900
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostosowanie budynku PZOZ w Grodzicznie do potrzeb zwalczania skutków COVID 19
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Dostosowanie budynku PZOZ w Grodzicznie do potrzeb zwalczania skutków COVID 19”. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację: prace rozbiórkowe, prace remontowe polegające na: zszyciu ścian wraz z likwidacją pęknięć pionowych i ukośnych oraz uzupełnienie tynków, wymianę uszkodzonych płytek ceramicznych na ścianach i posadzkach, wykonanie drugiej warstwy okładziny z płyt gipsowo-kartonowych, demontaż sufitów z płyt gipsowo-kartonowych, wykonanie nowych sufitów podwieszonych na nowej konstrukcji stalowej systemowej, wymiana uszkodzonej w wyniku zawilgocenia izolacji z wełny mineralnej, oddzielenie suchych tynków sufitów od ścian poprzez nacięcie oraz wklejenie taśmy ślizgowej i montaż listew maskujących przyklejanych do sufitu, usunięcie luźnych odspojonych od podłoża fragmentów wykładziny typu tarkett i wklejenie nowej wykładziny, wymianę drzwi do pom. higieny osobistej kobiet (w gabinecie ginekologicznym), brudownika i izolatki umocowanie luźnej ościeżnicy drzwi między pomieszczeniami 3 i 4 (komunikacja) na drzwi o odpowiedniej odporności na wilgoć, wymianę schodów strychowych w pom. 25 na schody o odporności pożarowej EI60 ze składaną metalową drabinką, wymiarach min. 60x120cm i współczynniku przenikania ciepła Umax=0,8 W/m2K, rozbiórkę istniejącej lady w punkcie rejestracyjnym z dostosowaniem wysokości ścianki podpierającej i montaż nowej dwustanowiskowej zabudowy punktu rejestracji ze stanowiskiem do obsługi niepełnosprawnych (lada z odpowiednim obniżeniem i dostosowaniem do obsługi). Całość wykonana z materiałów odpornych na wilgoć. Oznakowanie stanowisk punktów przyjęć, rozbiórkę istniejącej lady w punkcie rejestracyjnym z wejściem bocznym z pom. 4 z dostosowaniem wysokości ścianki podpierającej i montaż nowej zabudowy punktu rejestracyjnego z wejściem w kolorystyce dopasowanej do punktu rejestracyjnego dwustanowiskowego. Całość wykonana z materiałów odpornych na wilgoć.Oznakowanie stanowiska punktu przyjęć, przygotowanie do malowania i malowanie pomieszczeń farbami zapewniającymi odpowiedni poziom trwałości i higieny, wzmocnienie ugiętych krokwi narożnych dachu budynku od strony północnej, wymianę pokrycia dachowego na blachodachówkę wraz z wymianą obróbek blacharskich (w tym rozbiórka istniejącego pokrycia z gontu bitumicznego, pokrycia wstępnego, montaż membrany dachowej i łacenia), podniesienie (regulacja) orynnowania dachu do poziomu zapewniającego właściwy odbiór wody z dachu. Zakłada się wymianę haków rynnowych i uszkodzonych przy robotach odcinków systemu rynnowego, wymianę instalacji odgromowej na dachu budynku, wykonanie dodatkowej warstwy ocieplenia sufitu granulatem wełny mineralnej (λmax = 0,038 W/mK) grubości 12cm (gęstość nasypowa granulatu max 35kg/m3), likwidację wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej oraz wykonanie wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej z odzyskiem ciepła według projektu technicznego wentylacji wraz z zasilaniem elektrycznym. Wykonania wentylacji grawitacyjnej w pom. węzła cieplnego, oczyszczenie elewacji, naprawa uszkodzeń, wzmocnienie podłoża i malowanie farbą silikonową, ewentualnie oczyszczenie, wyrównanie podłoża, zagruntowanie i wykonanie nowej elewacji budynku tynkiem silikonowym w kolorze jasnoszarym, naprawa okładziny cokołu z płytek klinkierowych, usunięcie płytek luźnych, przyklejenie nowych płytek i malowanie cokołu farbą do klinkieru w kolorze ciemnoszarym, malowanie podbitki drewnianej i barier stalowych zewnętrznych, wykonanie płyty fundamentowej pod centralę wentylacyjną, naprawa (rozbiórka i ponowne wykonanie) nawierzchni z kostki brukowej z prawej strony przed wejściem głównym do budynku. Usunięcie ewentualnej nieszczelności odprowadzenia wody z dachu. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Powodem niedokonania podziału zamówienia na części są korzyści organizacyjne, wynikające z prowadzenia jednego, a nie większej liczby postępowań o udzielenie zamówienia publicznego. Podział zamówienia na części nie byłby właściwy. Przesłankami braku podziału na części przedmiotu zamówienia była potrzeba skoordynowania działań w przypadku podziału na części co zagrażałaby prawidłowej realizacji całości zamówienia. Przedmiot zamówienia w ocenie Zamawiającego stanowi niepodzielną całość i wskazane jest, aby roboty wykonywał jeden Wykonawca ze względu na ściśle ze sobą powiązane roboty budowlane, stanowiące łącznie jeden element budowlany oraz na zachowanie rygorów technologicznych oraz udzieloną gwarancję i rękojmię na wykonane roboty. Brak podziału zamówienia na części nie narusza konkurencji poprzez ograniczenie możliwości ubiegania się o zamówienie mniejszym podmiotom, w szczególności małym i średnim przedsiębiorstwom. Złożone oferty muszą obejmować całość przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach