Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Myszkowie ogłasza przetarg
- Adres: 42-300 Myszków, Aleja Wolności 29
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-03-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Myszkowie
Aleja Wolności 29
42-300 Myszków, woj. śląskie
REGON: 000306377 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.zozmyszkow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy środków czystości dla potrzeb SPZOZ w Myszkowie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Pakiet 1 - Środki czystości. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w załącznikach: 1) Formularz cenowy – Załącznik nr 1.1 do SWZ, 2) Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy– Załącznik nr 2 do SWZ.Pakiet 2 - Środki i produkty do sprzątania.Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w załącznikach: 1) Formularz cenowy – Załącznik nr 1.1 do SWZ, 2) Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy– Załącznik nr 2 do SWZ.Pakiet 3 - Preparat do systemu zamkniętego.Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w załącznikach: 1) Formularz cenowy – Załącznik nr 1.1 do SWZ, 2) Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy– Załącznik nr 2 do SWZ.Pakiet 4 - Produkt czystościowy (ręczniki, papier, prześcieradło)Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia. zawarte są w załącznikach: 1) Formularz cenowy – Załącznik nr 1.1 do SWZ, 2) Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy– Załącznik nr 2 do SWZ.Pakiet 5 - Środki do zastosowania w profesjonalnych zmywarkach gastronomicznych ''Stalgast''.Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia. zawarte są w załącznikach: 1) Formularz cenowy – Załącznik nr 1.1 do SWZ, 2) Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy– Załącznik nr 2 do SWZ.Pakiet 6 - Preparaty czyszczące.Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia. zawarte są w załącznikach: 1) Formularz cenowy – Załącznik nr 1.1 do SWZ, 2) Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy– Załącznik nr 2 do SWZ.Pakiet 7 - Środki do zastosowania w myjkach do basenów.Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia. zawarte są w załącznikach: 1) Formularz cenowy – Załącznik nr 1.1 do SWZ, 2) Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy– Załącznik nr 2 do SWZ.Pakiet 8 - Produkty czystościowe ( ręczniki w roli).Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia. zawarte są w załącznikach: 1) Formularz cenowy – Załącznik nr 1.1 do SWZ, 2) Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy– Załącznik nr 2 do SWZ.Pakiet 9 - Pady do szorowarki.Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia. zawarte są w załącznikach: 1) Formularz cenowy – Załącznik nr 1.1 do SWZ, 2) Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy– Załącznik nr 2 do SWZ.Pakiet 10 -Podajniki na mydło i papier toaletowy.Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia. zawarte są w załącznikach: 1) Formularz cenowy – Załącznik nr 1.1 do SWZ, 2) Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy– Załącznik nr 2 do SWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39831240-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-25
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną