Przetargi.pl
Dostawy posiłków dla pacjentów Szpitala w Pilchowicach postępowanie II

Szpital Chorób Płuc im. Św. Józefa w Pilchowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 44145 Pilchowice, ul. Dworcowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 331 99 03 , fax. 32 331 99 08
  • Data zamieszczenia: 2017-12-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Chorób Płuc im. Św. Józefa w Pilchowicach
    ul. Dworcowa 31
    44145 Pilchowice, woj. śląskie
    tel. 32 331 99 03, fax. 32 331 99 08
    REGON: 27621529300014
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-pilchowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy posiłków dla pacjentów Szpitala w Pilchowicach postępowanie II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są dostawy posiłków, w zakres zamówienia wchodzi: a) przygotowanie i dostawy całodziennych posiłków dla pacjentów Szpitala Chorób Płuc im. św. Józefa w Pilchowicach b) doposażenie kuchenki oddziałowej w 2 wózki bemarowe do dystrybucji posiłków 1 szt. 2x1/1 GN oraz 1 szt. 3x1/1 GN (opis sprzętu znajduje się w Załączniku nr 1). Sprzęt do dystrybucji należy dostarczyć do Zamawiającego do 30.01.2018r. Po zakończeniu umowy bemary zostaną przekazane Wykonawcy. Zamawiający żywienie chorych opiera na następujących dietach: a) Dieta podstawowa. b) Dieta łatwo strawna. c) Dieta łatwo strawna z ograniczeniem tłuszczu d) Dieta łatwo strawna z ograniczeniem substancji pobudzających wydzielanie soku żołądkowego. e) Dieta łatwo strawna papkowata. f) Dieta łatwo strawna płynna. g) Dieta łatwo strawna płynna wzmocniona. h) Dieta do żywienia przez sondę. i) Dieta bogatobiałkowa. j) Dieta z ograniczeniem łatwo przyswajalnych węglowodanów. k) Dieta wysokokaloryczna. l) Dieta niskokaloryczna 1200; 1500 kcal. m) Dieta niskocholesterolowa n) Dieta niskopurynowa. o) Dieta niskosodowa. Zamawiający dopuszcza wystąpienie innych diet wyżej nie wymienionych, w przypadku specjalnych zaleceń lekarskich (np. dieta bezmleczna, niskobiałkowa, bezglutenowa, wegetariańska). Diety te będą realizowane przez Wykonawcę na podstawie zaleceń specjalisty ds. żywienia Zamawiającego. Szczegóły, opisy gramaturę posiłków, opis bemaru zawiera Szczegółowy Opis Zamówienia stanowiący załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15894220-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów . Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Warunek będzie spełniony jeżeli wykonawca wykaże się posiadaniem decyzji lub inny dokumentu Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego zatwierdzającą zakład, który produkuje lub wprowadza do obrotu żywność, w zakresie przygotowywania posiłków od surowca do gotowej potrawy, w rozumieniu ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 594 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wykaz dokumentów i oświadczeń składanych na wezwanie Zamawiającego na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp: 1. Zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej, 2. Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3. Potwierdzenie, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego., 4. Wykaz wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, 5. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 6. Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. (jeśli dotyczy) 7. Pisemne zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. (jeśli dotyczy) 8. do oferty Wykonawca winien dołączyć pełnomocnictwo (jeśli dotyczy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach