Przetargi.pl
Dostawy obłożeń operacyjnych, odzieży ochronnej, opatrunków i innych wyrobów medycznych jednorazowego użytku

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 21-100 Lubartów, ul. Cicha 14
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 855 66 08 , fax. 81 855 66 08
  • Data zamieszczenia: 2016-05-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Cicha 14 14
    21-100 Lubartów, woj. lubelskie
    tel. 81 855 66 08, fax. 81 855 66 08
    REGON: 43121995700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy obłożeń operacyjnych, odzieży ochronnej, opatrunków i innych wyrobów medycznych jednorazowego użytku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia stanowią dostawy obłożeń operacyjnych, odzieży ochronnej, opatrunków i innych wyrobów medycznych jednorazowego użytku w podziale na Pakiety od 1 do 12. 2. Wymagania Zamawiającego w zakresie Pakietów: 1, 2, 3 i 6; - Zamawiający wymaga, aby zestawy były zapakowane w torbę papierowo-foliową. - Zestawy muszą posiadać informację o nazwie producenta, dacie ważności i numer serii w postaci podwójnej samoprzylepnej etykiety. - Zamawiający wymaga, aby oferowane produkty były zgodne z normami: PN-EN 13795-1, 2, 3. - Zamawiający wymaga zaświadczenia o biozgodności, zgodnie z normą: PN-EN ISO 10 933-5:2009 oraz PN-EN ISO 10993-10:2009. - Termin przydatności do użycia nie krótszy niż 24 miesiące, licząc od daty dostarczenia towaru do Zamawiającego. - Opakowanie zbiorcze zawierające dane asortymentu w języku polskim w tym: nazwa, ilość, rozmiary, nr katalogowy produktu. 3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) : 33-14-00-00-3 4. Przedmiot zamówienia ma być nowy, dopuszczony do obrotu na podstawie obowiązujących przepisów prawa i odpowiadać wszelkim wymaganiom określonym przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 876) , wolny od jakichkolwiek wad fizycznych lub prawnych. 5. Podane w załączniku nr 1 parametry należy traktować jako wzór spełniający minimalne wymagania. Proponowane przez Wykonawców elementy nie mogą posiadać parametrów gorszych od podanych jako wzór. 6. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie innych wielkości opakowań niż opisane w tabeli Załacznika nr 1, wówczas należy tak przeliczyć ilość oferowanych opakowań, aby w efekcie możliwa była realizacja całości zamówienia. W razie konieczności należy zaokrąglić ilość zaproponowanych opakowań w górę. 7. Dopuszcza się składanie ofert częściowych w podziale na Pakiety 1-12. 8. Termin przydatności do użycia (Pakiety nr 4, 5, 7, 9, 10, 11, 12) nie krótszy niż 12 miesiące, licząc od daty dostarczenia towaru do Zamawiającego. 9. Termin przydatności do użycia (Pakiety nr 1, 2, 3, 6, 8) nie krótszy niż 24 miesiące, licząc od daty dostarczenia towaru do Zamawiającego. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do przedłożenia Zamawiającemu innych próbek oferowanego asortymentu niż opisane w tabeli, w razie pojawienia się wątpliwości czy oferowany produkt jest zgdny z wymogami SIWZ. 11. W celu oceny jakości i zgodności z SIWZ oferowanych wyrobów Zamawiający wymaga złożenia próbek, w ilościach wskazanych poniżej (dostarczone próbki nie podlegaja zwrotowi) (opis zawarty w poniższych tabelach jest skrótowy, pełny opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ). Pakiet Nr 1 L.p. Nazwa wyrobu Charakterystyka Ilość próbek 1 Serweta chirurgiczna sterylna, jednorazowa o wym. 75 X 90 cm z taśmą samoprzylepną (szer. taśmy 5 cm). 2 sztuki 2 Obłożenie chirurgiczne do laparoskopii ginekologicznej 2 sztuki 3 Obłożenie chirurgiczne do operacji urologicznych TUR 2 sztuki 4 Obłożenie chirurgiczne do zabiegów ginekologicznych 2 sztuki Pakiet Nr 2 L.p. Charakterystyka Ilość próbek 1 Zestaw do operacji barku 2 sztuki Pakiet nr 3 L.p. Charakterystyka Ilość próbek 1 Zestaw uniwersalny do zabiegów chirurgicznych. 2 sztuki 2 Zestaw do artroskopii kolana bez torby. 2 sztuki 3 Zestaw do operacji kończyn 2 sztuki Pakiet Nr 4 L.p. Charakterystyka Ilość próbek 1 Fartuch barierowy chirurgiczny wielokrotnego użytku standardowego ryzyka wykonany na bazie dwóch tkanin: 1 sztuka Pakiet nr 5 L.p. Charakterystyka Ilość próbek 1 Czepek chirurgiczny damski w kształcie beretu, ściągnięty lekką nie uciskającą gumką 1 op. 2 Czepek chirurgiczny o kroju furażerki, wiązany na troki 1 op. 3 Fartuch higieniczny dla położnic pacjenta, 2 szt. 4 Maska ochronna chirurgiczna wiązana na troki, 1 op. Pakiet nr 6 L.p. Charakterystyka Ilość próbek 1 Obłożenie chirurgiczne do cięcia carskiego 2 sztuki Pakiet nr 7 L.p. Charakterystyka Ilość próbek 1 Jednorazowe owiniecie na zwłoki o wymiarach 160x220 cm, 2 sztuki 2 Jednorazowy zestaw pościelowy 3 częściowy, 2 sztuki Pakiet nr 8 L.p. Charakterystyka Ilość próbek 1 Folia chirurgiczna o wymiarach 34x35cm, 2 sztuki Pakiet nr 9 L.p. Charakterystyka Ilość próbek 1 Jednorazowe prześcieradło nieprzemakalne 2 sztuki Pakiet nr 10 L.p. Charakterystyka Ilość próbek 1 Podkład wysokochłonny, nieprzemakalny, 2 sztuki 2 Serweta transportowa wykonana z białej włókniny, rozmiar 85x165cm, udźwig do 120kg. 2 sztuki Pakiet nr 11 L.p. Charakterystyka Ilość próbek 1 Opatrunek na rany pooperacyjne rozmiar 25x10cm 2 sztuki 2 Opatrunek na rany pooperacyjne rozmiar 15x8 cm 2 sztuki 3 Opatrunek na rany pooperacyjne rozmiar 10x8 cm 2 sztuki 4 Opaska gipsowa 14x 3 cm 2 sztuki 5 Opaska gipsowa 10x 3 cm 2 sztuki 6 Opaska gipsowa 12x 3 cm 2 sztuki Próbki winny znajdować się w oddzielnym opakowaniu niż oferta. Paczka z próbkami winna być oznaczona: Próbki do przetargu nieograniczonego na dostawy obłożeń operacyjnych, odzieży ochronnej, opatrunków i innych wyrobów medycznych jednorazowego użytku nr sprawy SZP-11-2016 Wewnątrz należy umieścić informację o nazwie i adresie Wykonawcy oraz informację, których pozycji próbki dotyczą. Próbki należy złożyć w Sekretariacie SP ZOZ w Lubartowie ul. Cicha 14, 21-100 Lubartów do dnia 24.05.2016 r. do godz. 11.00.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331400003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-lubartow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach