Powiatowy Zespół Szpitali w Oleśnicy ogłasza przetarg
- Adres: 56400 Oleśnica, ul. Armii Krajowej
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 77 67 427 , fax. 71 77 67 307
- Data zamieszczenia: 2018-04-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zespół Szpitali w Oleśnicy
ul. Armii Krajowej 1
56400 Oleśnica, woj. dolnośląskie
tel. 71 77 67 427, fax. 71 77 67 307
REGON: 93296654000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzsolesnica.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: SPZOZ
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy obłożeń, bielizny operacyjnej oraz pieluchomajtek - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są dostawy obłożeń, bielizny operacyjnej oraz pieluchomajtek – szczegółowy wykaz artykułów określają załączniki do formularza oferty Zamówienie składa się z 5 części (zadań): Zadanie nr 1 – cennik 1 Zadanie nr 2 – cennik 2 Zadanie nr 3 – cennik 3 Zadanie nr 4 – cennik 4 Zadanie nr 5 – cennik 5 Ilości artykułów podane w załącznikach służą do celów przeliczeniowych, wykonawca może zaproponować inne wielkości opakowań odpowiednio je przeliczając, jednak za wcześniejszą zgodą Zamawiającego ( zaokrąglając do pełnych opakowań w górę) Ilości podane w cennikach są orientacyjne i Wykonawca nie może się na nie powoływać w przypadku ich wykorzystania w zakresie danej pozycji cennika, a co się z tym wiąże do sprzedawania artykułów po innych cenach jednostkowych niż podane w ofercie. Zamawiający oszacował ilości na podstawie aktualnego zużycia i nie jest w stanie określić ani ilości pacjentów, ani schorzeń, a tym samym materiałów które będą niezbędne w szpitalu w okresie realizacji umowy. W przypadku niniejszego zamówienia kluczową rolę odgrywa łączna wartość zamówienia( suma zamówień w obrębie danej części), która będzie podana w umowie. Wykonawca zobowiązany jest do realizowania zamówienia tych artykułów w cenie przetargowej do końca terminu realizacji umowy. Dopuszcza się składanie ofert częściowych. Liczba części (zadań): 5 .Oferty, które nie będą obejmowały wszystkich elementów składowych w obrębie danej części zostaną odrzucone. Miejsce realizacji zamówienia: apteka szpitalna (IV piętro)/ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39518000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: zad. 1) 1 000,00 zł zad. 2) 2 500,00 zł zad. 3) 600,00 zł zad. 4) 1 200,00 zł zad. 5) 1 500,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: formularz ofertowy – wg wzoru- załącznik nr 1 do SIWZ, podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy; 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są do dołączenia do oferty dokumentu, ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenia zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 3. W przypadku gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres, podpisane prze osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy; 4. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji , dotyczącej: 1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, 2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, 3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, Wykonawcy będą zobowiązani do złożenia oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wg załącznika nr 7 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa pościeli i bielizny szpitalnej oraz kołder, poduszek, i okryć szpitalnych jednorazowego użytku na 2023/2024 rok.
Dodano: 2023-04-26 - Fartuch operacyjny jałowy wzmocniony i standardowy
Dodano: 2022-01-27 - Fartuch operacyjny jałowy wzmocniony
Dodano: 2022-01-04 - Ubranie operacyjne - bluza + spodnie
Dodano: 2021-12-17 - Dostawa fartuchów ochronnych z SMS
Dodano: 2021-11-09 - Fartuch ochronny operacyjny - Barierowy sterylny - 1000 szt.
Dodano: 2021-11-09 - Fartuch operacyjny special
Dodano: 2021-05-24 - Ubrania operacyjne
Dodano: 2021-05-05 - DOSTAWA MATERIAŁÓW HIGIENICZNYCH, OBŁOŻEŃ, PIELUCHOMAJTEK DLA POWIATOWEGO ZESPOŁU SZPITALI
Dodano: 2020-11-27 - DOSTAWA ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ ZWIĄZANYCH Z COVID 19 DLA POWIATOWEGO ZESPOŁU SZPITALI
Dodano: 2020-11-27