Skarb Państwa Lasy Państwowe Nadleśnictwo Łopuchówko ogłasza przetarg
- Adres: 62-095 Murowana Goślina, Łopuchówko 1
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8122161, 604-549-228 , fax. 061 8122161
- Data zamieszczenia: 2012-11-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Skarb Państwa Lasy Państwowe Nadleśnictwo Łopuchówko
Łopuchówko 1 1
62-095 Murowana Goślina, woj. wielkopolskie
tel. 061 8122161, 604-549-228, fax. 061 8122161
REGON: 63001151000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://lopuchowko.poznan.lasy.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy na potrzeby realizacji projektu Ochrona przyrodniczo cennych okolic Poznania przez ukierunkowanie i koncentrację ruchu turystycznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są dostawy na potrzeby realizacji projektu Ochrona przyrodniczo cennych okolic Poznania przez ukierunkowanie i koncentrację ruchu turystycznego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko oraz ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. Przedmiot zamówienia podzielony został na 3 części: 1. Część 1 - dostawa elementów związanych z zabezpieczeniem wjazdów na obszary chronione Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem elementów związanych z zabezpieczeniem wjazdów na obszary chronione, na które składają się: 1) rogatki metalowe - 10 sztuk; 2) tablice ustawowe - 3 sztuki; 3) znaki zakaz ruchu - 13 sztuk; 4) znaki informacyjne parking - 3 sztuki; 5) znaki informacyjne -16 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 5 do SIWZ. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: minimalny czas gwarancji 3 lata Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: 2. Część 2 - dostawa zestawu komputerowego Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputera przenośnego typu laptop (1 szt.) wraz z osprzętem oraz rzutnika multimedialnego wraz z osprzętem i ekranem projekcyjnym (1 szt.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 5 do SIWZ. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: minimalny czas gwarancji 3 lata Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: 3. Część 3 - dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych 1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie materiałów promocyjnych dla projektu Ochrona przyrodniczo cennych okolic Poznania przez ukierunkowanie i koncentrację ruchu turystycznego. 2. Wykaz produktów oraz wymagania ich dotyczące są określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Zakres zamówienia obejmuje: - produkty, - transport produktów do siedziby Zamawiającego. 4. Projekty graficzne opracuje i dostarczy Wykonawca na podstawie zaleceń Zamawiającego. Projekt graficzny wykonany przez Wykonawcę zamówienia, podlega konsultacji oraz akceptacji przez Zamawiającego, elementy związane ze współfinansowaniem ze środków Unii Europejskiej muszą być zgodne z Zasadami promocji projektów dla beneficjentów Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (załącznik nr 6 do SIWZ) oraz Zasadami stosowania znaku, budowania ciągu znaków oraz projektowania tablic i naklejek w promocji projektów Programu Infrastruktura i Środowisko (załącznik nr 7 do SIWZ). 5. Produkty mają być nowe, pełnowartościowe. 6. Ilekroć w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia jest mowa w stosunku do określonego produktu, o wymiarze ok. należy przez to rozumieć wymiar z tolerancją +/- 10% od wymiaru podanego dla danego produktu, z zastrzeżeniem, że różnica w ww. granicach nie może powodować utraty funkcjonalności danego produktu. 7. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: minimalny czas gwarancji 12 miesięcy. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: Uwaga: We wszystkich przypadkach, w których zamawiający wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenie elementów przedmiotu zamówienia, należy rozumieć, że zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych pod względem jakościowym i spełnianych parametrów technicznych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349922009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://lopuchowko.poznan.lasy.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utrzymanie znaków i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz wykonanie oznakowania poziomego na drogach znajdujących się w zarządzaniu Miejskiego Zarządu Dróg w ramach bieżącego utrzymania ulic na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego.
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie wraz z dostawą do siedziby ZDP znaków drogowych pionowych
Dodano: 2016-04-01 - Dostawa znaków drogowych pionowych do siedziby Zarządu Dróg Miejskich w Koninie
Dodano: 2016-03-30 - Dostawa znaków drogowych dla Zarządu Dróg Miejskich w Poznaniu
Dodano: 2016-03-25 - Wykonanie wraz z dostawą do siedziby ZDP znaków drogowych pionowych
Dodano: 2016-02-16 - Dostawa znaków drogowych pionowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na potrzeby Miejskiego Zarządu Dróg i Inwestycji w Lesznie w 2016 roku
Dodano: 2016-02-15 - Utrzymanie znaków i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz wykonanie oznakowania poziomego na drogach znajdujących się w zarządzaniu Miejskiego Zarządu Dróg w ramach bieżącego utrzymania ulic na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego.
Dodano: 2015-11-17 - Wykonanie wraz z dostawą do siedziby ZDP znaków drogowych pionowych
Dodano: 2015-03-30 - Dostawa znaków drogowych dla Zarządu Dróg Miejskich w Poznaniu
Dodano: 2015-02-20 - Dostawa znaków drogowych pionowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na potrzeby Miejskiego Zarządu Dróg i Inwestycji w Lesznie w 2015 roku
Dodano: 2015-02-09