Zakład Karny w Przytułach Starych ogłasza przetarg
- Adres: 07-411 Rzekuń, Przytuły Stare 13A
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 29 764 42 22 , fax. 29 764 89 29
- Data zamieszczenia: 2013-12-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny w Przytułach Starych
Przytuły Stare 13A 13A
07-411 Rzekuń, woj. mazowieckie
tel. 29 764 42 22, fax. 29 764 89 29
REGON: 14628308000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www:zp.sw.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna Służby Więziennej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy mleka w proszku i dżemu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część 1 Mleko w proszku pełne - termin przydatności do spożycia minimum 3 miesiące liczony od dnia dostawy do magazynu zamawiającego wygląd: sypkie, barwy białokremowej -jednolitej, o zapachu charakterystycznym bez posmaków i zapachów obcych. W przypadku , gdy podczas gotowania mleko się waży- zamawiający wymaga zmiany mleka na inny gatunek odpowiadający ogólnie przyjętym normom. Cechy dyskwalifikujące: zanieczyszczenia antybiotykami i innymi substancjami hamującymi, zanieczyszczenia mechaniczne, nalot pleśni, oznaki psucia, zjełczenia, trwałe zbrylenia, zmiana koloru, obce zapachy i posmaki, uszkodzenia mechaniczne opakowań, ich zanieczyszczenia, brak oznakowania w opakowaniach jednostkowych do 50kg, ilość: 4 500 kg CPV - 15511700-0 Część 2 Dostawa dżemu - Dżem 4 000 kg ,CPV 15332290-3, PN-A-75100:1994/Az1.2000, słoiki lub wiaderka do 20 kg, termin przydatności do spożycia minimum 3 miesiące licząc od daty dostawy Ilości szacunkowe dostarczanych artykułów mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Ostateczna ilość zamawianych artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Przedmiot zamówienia, sposób jego przewozu , jak również sposób i rodzaj opakowania musi spełniać wymagania obowiązujących krajowych i unijnych przepisów prawa żywnościowego, w szczególności: ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2006 r. Nr 171, poz. 1225, z późn. zm.); rozporządzenia (WE) Nr 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 28 stycznia 2002 r. ustanawiającego ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego, powołujące Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności oraz ustanawiające procedury w zakresie bezpieczeństwa żywności (Dz. Urz. WE L 31 z 01.02.2002, str. 1; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 15, t. 6, str. 463, z późn. zm.); rozporządzenia (WE) Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004, str. 1 - 54; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 13, tom 34, str. 319 - 337, z późn. zm.); rozporządzenia (WE) nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004 r. w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz uchylające dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG (Dz. Urz. UE L 338 z 13.11.2004 r., str. 4 - 17, z późn. zm.); rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 06-06-2007r w sprawie dostaw bezpośrednich środków spożywczych (dz. u. Z 2007 r Nr 112 poz 774) Rozporządzenie Rady (EWG) nr 1898/87 z dnia 1 lipca 1987r r. w sprawie ochrony oznaczeń stosowanych w obrocie mlekiem i przetworami mlecznymi Rozporządzenie Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 16 grudnia 2002 r. w sprawie znakowania środków spożywczych i dozwolonych substancji dodatkowych. Dyrektywa Rady 96/16/WE z dnia 19 marca 1996r Przy każdej dostawie należy dołączyć handlowy dokument identyfikacyjny. Opakowania jednostkowe muszą być znakowane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Odbiór jakościowy: przyjęcie każdej dostawy będzie poprzedzone badaniem organoleptycznym, przeprowadzonym przez przedstawicieli Zamawiającego w obecności przedstawiciela Wykonawcy. Ilości szacunkowe dostarczanych artykułów mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Ostateczna ilość zamawianych artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. A. Podane szacunkowe potrzeby są zbliżone ilościami do planowanych potrzeb. Służyć one będą wyłącznie do porównania ofert i wybrania oferty najkorzystniejszej, bowiem w przybliżeniu odpowiadają strukturze zapotrzebowania. Oznacza to, że wielkości te nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. B. Towar będzie zamawiany sukcesywnie. Dostawy będą realizowane do Zakładu Karnego w Przytułach Starych, 07-411 Rzekuń, Przytuły Stare 13 A. C. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar opisany w umowie, na warunkach w niej określonych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania korekt zamawianych ilości poszczególnych asortymentów w zależności od bieżących potrzeb. Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tego tytułu. D. Zamówienia będą składane telefonicznie lub pisemnie albo drogą elektroniczną (faxem lub e-mail) u Wykonawcy z odpowiednim wyprzedzeniem uwzględniającym czas na przygotowanie dostawy w ilościach podanych przez Zamawiającego. E. Korekta zamówień dokonywana będzie nie później niż 24 godziny przed realizacją zamówienia. Dostawy częściowe realizowane będą zgodnie z zamówieniem do siedziby zamawiającego w terminie do 2 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. F. Realizacja zamówienia przez Wykonawcę i na jego koszt, nie częściej niż dwa razy w tygodniu w godzinach od 8.00 do 11,00 w dniach od poniedziałku do czwartku. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 155117000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawy nabiału
Dodano: 2016-01-21 - Zakup i dostawa preparatu mlekozastępczego dla cieląt
Dodano: 2015-03-12 - dostawa artykułów mleczarskich
Dodano: 2015-02-23 - Dostawy nabiału
Dodano: 2015-02-05 - Dostawy mleka w proszku
Dodano: 2013-07-26 - Sukcesywne dostawy artykułów tłuszczowych i mleczarskich przez okres jednego roku do Zakładu Karnego w Siedlcach
Dodano: 2013-05-15 - Dostawy nabiału
Dodano: 2013-01-10 - Dostawa mleka i jego przetworów
Dodano: 2012-11-06 - Dostawy nabiału
Dodano: 2012-02-08 - Dostawy nabialu, sprawa nr 220/02/
Dodano: 2012-02-03